نوشته شده توسط : پارس ارتباط

شیائومی گوشی‌های زیادی با کارایی و عملکرد بالا را ارائه کرده و هر یک از سخت‌افزار متنوعی بهره برده‌اند. از سوی دیگر گوشی‌های شیائومی همیشه به جدیدترین سخت‌افزارها مجهز بوده‌اند و رقابت خوبی با دیگر برندهای مطرح دنیا دارند. در واقع همه چیز در این برند دست به دست هم داده است تا شیائومی خیلی سریع رشد کند و برخلاف اپل و سامسونگ که سرعت رشد پایینی داشتند، شیائومی با سرعت بالایی رشد کرده است.

تلفن‌های شیائومی دارای سیستم‌عامل MIUI هستند که استفاده از آن بسیار سریع و روان است. Xiaomi با هر بار به‌روزرسانی نرم‌افزار خود، بر پایدارتر کردن و آسان‌تر شدن کار با سیستم‌عامل خود تمرکز کرده است. در ادامه به برخی از مشکلات گوشی شیائومی اشاره می کنیم.

 

عدم آنتن دهی گوشی شیائومی

بی شک تا کنون با مشکلات و اختلالاتی در زمینه آنتن دهی گوشی موبایل و قطع شدن آنتن موبایل مواجه شده اید. در این شرایط آنتن دهی مختل شده و بعضا دسترسی به شبکه مورد استفاده به طور کلی قطع خواهد شد. عوامل مختلفی بر کیفیت آنتن دهی گوشی های هوشمند تاثیر گذار می باشد. ممکن است مشکل از اپراتور باشد و یا یک عامل بیرونی سیگنال دهی را مختل کرده باشد. گاهی هم گوشی ایراد دارد که این ایراد یا در بخش های نرم افزاری است و یا ناشی از خرابی قطعات سخت افزاری می باشد. در هر صورت تا ندانید مشکل از کجاست، نمی توانید مشکلات آنتن دهی گوشی شیائومی را برطرف کنید. باید برای شناسایی مشکل گوشی شیائومی خود به مراکز تعمیرات گوشی شیائومی مراجعه نمایید.

مشکل داغ شدن گوشی

یکی از رایج‌ترین مشکلات گوشی شیائومی داغ شدن آن است. اگر احساس کردید که گوشی‌تان بیش از حد داغ شده، اول از هر چیزی بهتر است اقدامات زیر را انجام دهید.

نگذارید که گوشی بیش از حد شارژ شود. پس از پر شدن باتری، دستگاه را از شارژر جدا کنید.

حین شارژ شدن دستگاه، از آن استفاده نکنید. استفاده و کار بار تلفن هنگام شارژ، باعث داغ شدن گوشی می‌شود.

بازی کردن بیش از حد با گوشی، از دیگر دلایل داغ شدن آن است. بهتر است با فاصله زمانی با آن بازی کنید.

همچنین مطمئن شوید که هنگام تماس تلفنی، دیتا وGPS گوشی خاموش است. زیرا برقراری تماس تلفنی به خدمات و سرویس‌هایی نیاز دارد که ممکن است با روشن بودن چیزهایی نظیر دیتا و GPS و … با داغ شدن گوشی مواجه شوید.

با انجام مراحل فوق دمای گوشی را به حالت طبیعی برمی‌گردد، اما اگر احساس کردید که مشکل همچنان ادامه دارد، بهتر است گوشی را به مرکز خدمات یا مراکز تعمیرات موبایل ببرید.

ضعیف بودن باتری

اگر جزء معدود صاحبان گوشی شیائومی هستید که با مشکل باتری مواجه شده‌اید، بهتر است قبل از هرچیزی موارد زیر را مطالعه کرده و امتحان کنید.

برطرف کردن مشکل باتری گوشی های شیائومی:

اول از همه، حتما اپلیکیشن‌های متفرقه را حذف کنید.

سپس به تنظیمات گوشی بروید و گزینه‌ی Power Saving را فعال کنید. قابلیت battery saver یا همان صرفه جویی در باتری که توسط سازندگان در گوشی شیائومی فراهم آمده، برای حل این مشکل موثر است.

سعی کنید که location Services یا سرویس‌های مکان را فقط در صورت لزوم روشن کنید.

دیتا تلفن را نیز فقط در صورت لزوم روشن کنید. زیرا روشن بودن دیتای شبکه باتری را زودتر از حد معمول خالی می‌کند.

همچنین برنامه‌هایی مانند فیسبوک که نیازمند سرویس‌‌های زیادی در پس زمینه برای اجراست را حذف کنید. زیرا برنامه‌های این چنینی می‌توانند عمر باتری گوشی را کاهش دهند.



:: برچسب‌ها: مشکلات رایج گوشی های شیائومی,تعمیرات موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

 

ایرادات مربوط به آنتن دهی موبایل، به شکل های مختلفی ایجاد می شوند و هریک دلایل خاصی دارند. مثلا آنتن دهی لحظه ای، به عنوان یکی از رایج ترین این ایرادات، معمولا ناشی از خرابی کانکتورهای شبکه است. همچنین آنتن دهی ظاهری یا آنتن دهی کاذب هم یکی دیگر از مواردی است که برقراری و دریافت تماس را مختل می کند.

 این شرایط گوشی شما به ظاهر آنتن دارد ولی نه می توان با آن تماس برقرار کرد و نه می توان شماره ای گرفت. وضعیت بدون آنتن گوشی یا حالت Offline هم به این صورت است که دسترسی به منو امکان پذیر بوده و می توان با آن کار کرد، اما تماس برقرار نمی شود.

در این حالت ممکن است خود کاربر به اشتباه، حالت پرواز را در منوی اعلان ها روشن کرده باشد. همچنین اگر زمانی که سیمکارت داخل گوشی شماست عبارت Searching را در نمایشگر دیدید، احتمالا تنظیمات ساعت و تاریخ گوشی تان به هم ریخته است. علت نمایش No service هم به عنوان یکی دیگر از مشکلات آنتن دهی گوشی سامسونگ، از دسترس خارج شدن شبکه اپراتور است.

 

گوشی را restart کنید

گاهی برای حل مشکلات آنتن دهی موبایل سامسونگ تنها به یک ری استارت ساده نیاز دارید. دستگاه را خاموش کنید و یک دقیقه منتظر بمانید و سپس آن را روشن کنید.

 

گوشی را به حالت پرواز ببرید و بعد از سی ثانیه آن را از حالت پرواز خارج سازید.

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند عنوان کرده اند که هنگام مواجهه با مشکل آنتن گوشی تنها با بردن گوشی به مد پرواز (Airplane Mode) توانسته اند مشکل آنتن گوشی را حل کنند. برای آن که بتوانید یک گوشی اندرویدی را به مد پرواز ببرید، می توانید صفحه ی نوتیفیکیشن های گوشی را به سمت پایین بکشید و به دنبال آیکون Airplane بگردید.

 

چک کردن سیم کارت

گاهی اوقات قرار گیری نادرست سیم کارت در گوشی میتواند به مشکلاتی در ارتباط با شناسایی سیم کارت دامن بزند. با باز کردن اسلات گوشی و قرار دادن مجدد سیم کارت میتوانید این مشکل را برطرف کنید. اگر همچنان مشکل شناسایی سیم کارت را مشاهده کردید لازم است اقدام نهایی را به عمل آورید.

 

ریست فکتوری گوشی به عنوان آخرین راه حل

آخرین ترفند برای رفع مشکلات آنتن دهی موبایل ایسوس و هرنوع گوشی یا تبلت دیگری، ریست فکتوری است. بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه هم جزء روشهای کاربردی تعمیرات موبایل است که البته به عنوان آخرین راه حل نرم افزاری انجام می شود. یعنی وقتی هیچ روشی جوابگو نبود، تنظیمات گوشی به حالت کارخانه یا پیش فرض بازنشانی می شود تا مشکلات و ناهماهنگی های نرم افزاری آن از بین بروند. پیش از انجام این کار، حتما از اطلاعاتی که برایتان مهم هستند، بکاپ یا نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر با روش های گفته شده در بالا مشکل گوشی شما حل نشد بهتر است به مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه نمایید تا کارشناسان متخصص گوشی شما را عیب یابی و تعمیر کنند.



:: برچسب‌ها: عدم آنتن دهی گوشی سامسونگ,تعمیرات موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

صفحه نمایش موبایل و تبلت شما در واقع مهمترین وظیفه را در عملکرد گوشی موبایل شما را بر عهده دارند در صورتی که بدون صفحه نمایش عملا گوشی موبایل شما از کار می‌افتد. به همین خاطر تعمیر سریع و تعویض گلس ال سی دی موبایل امری بسیار مهم  و ضروری می باشد.

گلس ال سی دی از نظر مردم معمول به لایه ی پلاستیکی گفته می‌شود که به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی خریداری می کنند و بر روی صفحه نمایش موبایل آن را نصب می‌کنند تا از به وجود آمدن خط و خش و آسیب دیدگی صفحه نمایشگر گوشی موبایل جلوگیری کنند.

تعویض گلس ال سی دی موبایل در چه شرایطی مهم و ضروری است؟

تا به اینجا با عنوان و مفهوم اصلی گلس ال سی دی موبایل آشنا شدید. به نظر شما چه موقع نیاز به تعویض گلس ال سی دی می باشد؟  گاهی اوقات ممکن است فشار بسیار زیادی به گوشی وارد شود و یا گوشی از دست شما به زمین بیفتد. در این صورت وقتی موبایل را بر می دارید با یک نمایشگر ترک خورده یا شکسته مواجه خواهید شد. شما باید در این شرایط تاچ را امتحان کنید.

اگر تاچ گوشی آیفون شما به درستی کار می کرد و به محتوای گوشی دسترسی داشتید، یعنی آدم خوش شانسی هستید و خود ال سی دی آسیب ندیده است. در واقع گلس ال سی دی کارش را درست انجام داده و مانع از شکستن این قطعه شده است. حالا تنها کاری که باید انجام بدهید، تماس با نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و تعویض گلس ال سی دی گوشی توسط تعمیکاران با تجربه در این مجموعه است.

مزیت تعویض گلس ال سی دی موبایل آیفون چیست؟

مزیت تعویض گلس ال سی دی در این است که هزینه ی آن به مراتب کمتر از تعویض خود ال سی دی است و در زمان تعمیر، ال سی دی اورجینال گوشی خود شما تعویض نخواهد شد و دوباره شاهد همان کیفیت قبلی ال سی دی خود خواهید بود. تعویض گلس ال سی دی ایفون با تجهیزات مدرن و چسب OCA انجام می‌شود و در نهایت کیفیت ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز خواهد گشت.

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل آیفون و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد.



:: برچسب‌ها: تعویض گلس ال سی دی آیفون,تعمیرات موبایل آیفون,تعمیر گوشی ایفون ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

آی سی تغذیه موبایل به کمک سه یا چهار پین به باتری متصل می گردد و با دریافت ولتاژ باتری موبایل و بر اساس طراحی داخلی خاص خودش برای قسمت مختلف  دیگر ولتاژ می سازد.

روش کار آی سی تغذیه موبایل به این صورت می باشد که ولتاژ از طریق پین مثبت باتری موبایل وارد مدار محافظ جریان داخل آی سی می گردد.

این مدار مسئول مراقبت از آی سی تغذیه و باتری موبایل در برابر سوختگی یکی از بلوک های خروجی می باشد.

به صورتی که اگر جریان کشیده شده ازسمت آی سی تغذیه از حد مشخصی بیشتر گردد، مدار حفاظت جریان وارد عمل شده و در نهایت آی سی تغذیه تمام سیستم موبایل را خاموش می کند.

توجه داشته باشید که در موبایل علاوه بر آی سی تغذیه ، تغذیه چهار قطعه دیگر معمولاً به صورت مستقیم از باتری دریافت می کند و ارتباطی به آی سی تغذیه ندارد.

این چهار قطعه شامل آی سی پاور آمپلی فایر، لایت و تقویت زنگ و تغذیه پردازش هستند.

 

علائم خرابی آی سی تغذیه گوشی

اگر شما بدانید که کدام یک از مشکلات گوشی، نشانه ی خرابی و یا از کار افتادن آی سی تغذیه موبایل است، بدون شک می توانید اقدامات تعمیرات موبایل خود را با سرعت بیشتری انجام بدهید.

یکی از مهم ترین علامت های خرابی آی سی تغذیه، این است که گوشی موبایل به طور ناگهانی خاموش شود.

علت این مشکل این است که با از کار افتادن آی سی تغذیه گوشی، ولتاژ لازم به اندازه کافی به برد و مدارها نمی رسد.

دیگر علامت هایی که در تعویض آی سی تغذیه گوشی مورد توجه قرار می گیرد، مشکلات آنتن دهی گوشی است.

گاهی مواقع علی رغم صحت و کیفیت شبکه موبایل ، آنتن دهی با اختلال مواجه می گردد.

از طرفی چون این قسمت از موبایل به باتری وصل می شود خرابی آن بر روی باتری هم تاثیرات منفی میگذارد.

 

ساختار کلی و اساسی آی سی تغذیه آیفون به شکل است؟

برای تعمیر آی سی تغذیه آیفون شناخت کلی از ساختار آن لازم و ضروری است. آی سی تغذیه Base Band که ساخت شرکت Qualcomm وظیفه تامین ولتاژهای این گوشی را بر عهده میگیرد. یک آی سی کریستال به این آی سی وصل است و Clock مورد نیاز طبقه Base Band توسط این آی سی تولید و توزیع می گردد. خرابی این قطعه  باعث خاموشی گوشی و لحیم سردی آن باعث عدم آنتن دهی می شود.

آی سی تغذیه توسط سه یا چهار پین به باتری متصل خواهد شد و با گرفتن ولتاژ باتری و بر اساس طراحی داخلی، ولتاژ لازم را برای قسمت های دیگر فراهم می کند. ولتاژ از طریق یک پین مثبت باتری وارد مدار حفاظت جریان داخل آی سی می شود.

اگر جریان کشیده شده از آی سی تغذیه از حد مشخصی بیشتر شود، مدار حفاظت جریان شروع به کار می کند و به دنبال آن آی سی تغذیه کل موبایل را خاموش می کند. تعمیر آی سی تغذیه آیفون تنها زمانی موثر و نتیجه بخش است که بتوانیم با توجه به ساختار پیچیده این بخش از دستگاه، عیب یابی دقیقی انجام دهیم و مسیر تعمیر را به درستی انتخاب و اجرا کنیم. برای تعویض آی سی تغذیه بهتر است به مراکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: تعویض آی سی تغذیه موبایل,تعمیرات موبایل,تعمیرات تخصصی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

مشکلاتی مثل کرش کردن، هنگ کردن های مداوم و مکرر، کاهش سرعت اجرای برنامه ها، پاک شدن اطلاعات، خالی شدن باتری، خاموش شدن ناگهانی گوشی، روشن نشدن، شارژ نشدن، کار نکردن تاچ یا ایراد در این بخش، سیاه شدن نمایشگر، از کار افتادن بلندگو، کاهش سرعت شارژ، نصب نشدن برنامه ها و … که منشأ آنها را نمی دانید، باید توسط کارشناسان تعمیرات موبایل ال جی بررسی و ترمیم شوند. تعمیر موبایل ال جی یا هر برند دیگری در این شرایط، نیاز به بررسی دقیق تمامی اجزای دستگاه و بخش های نرم افزاری آن را دارد.

تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد موبایل ال جی

یکی از مهم‌ترین قطعات هر موبایلی هارد آن است چراکه تمامی داده‌ها و اطلاعات کاربر در هارد گوشی یا بهتر است بگوییم حافظه داخلی آن ذخیره می‌شوند. از آن‌جایی که هارد گوشی از اجزاء مکانیکی تشکیل شده است در برابر ضربه آسیب‌پذیر می‌باشد. با این وجود وارد شدن فشار و ضربه سنگین به موبایل ال جی موجب خراب شدن هارد این دستگاه و از همه مهم‌تر به خطر افتادن اطلاعات آن می‌شود.

مطمئناً از خودتان می‌پرسید که چطور باید بفهمید هارد موبایل ال جی خراب شده است؟ زمانی که هارد این دستگاه آسیب می‌بیند، موبایل ال جی بوت نمی‌شود، دائماً هنگ می‌کند و ریستارت می‌شود. با این وجود اگر با هر یک از این مشکلات در گوشی ال جی مواجه شدید، بهتر است بدون کوچکترین دستکاری، عیب‌یابی و تعمیر هارد آن را به دست تکنسین‌های متخصص نمایندگی تعمیر موبایل ال جی بدهید.

 

تعویض گلس گوشی ال جی

 باید تعویض گلس گوشی ال جی را با وسواس بیشتری انجام دهیم چرا که صفحه نمایش گوشی تنها راه ارتباطی کاربر و گوشی است. اگر با وارد شدن ضربات شدید به دستگاه شما، تاچ و ال سی دی همچنان سالم است، تعویض گلس گوشی LG می تواند گزینه مناسبی برای یک تعمیر و ترمیم حرفه ای باشد. این کار در واحد تعمیرات گوشی ال جی با استفاده از فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه ها و چسب OCA انجام می‌شود و تضمین کیفیت را همراه خود دارد.

تعویض گلس گوشی ال جی به مراتب بسیار کم هزینه تر از تعویض ال سی دی است و این امکان را به شما می دهد که همچنان از ال سی دی اورجینال گوشی خود با همان کیفیت سابق استفاده کنید. البته اگر شرایط این تعویض را داشته باشید.

 

تعویض باتری گوشی ال جی

کارایی باتری ال جی به دلایل مختلفی ممکن است دچار مشکل شود که اصلی ترین علت آن به اتمام رسیدن طول عمر مفید باتری می باشد.
البته بجز تمام شدن عمر مفید باتری دلایل دیگری نیز مانند خیس شدن باتری, ضربه, شوک الکتریکی و مشکلات بورد گوشی ممکن است باعث خرابی باتری ال جی شود.

 

تعمیر و تعویض دوربین گوشی ال جی

توصیه می کنیم قبل از مراجعه برای تعویض یا تعمیر دوربین گوشی ال جی از تمیزی لنز دوربین و نصب آخرین ورژن برنامه و سیستم مطمئن باشید. چرا که در بسیاری از موارد مراجعه کاربران به مرکز مشکل با همین روش های ساده حل شده است.

تنظیمات صحیح دوربین را اجرا کنید. دوربین گوشی ال جی را در موقعیت های مختلف امتحان کنید. پس از اینکه آسیب شدید به دوربین گوشی LG برای شما اثبات شد برای ادامه مسیر حتما از یک مرکز معتبر کمک بخواهید؛ در غیر این صورت تبعات بدی دامن شما و گوشی تان را خواهد گرفت.

 

 



:: برچسب‌ها: تعمیر موبایل ال جی , تعمیرات موبایل ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()