نوشته شده توسط : پارس ارتباط

مفتخریم اعلام کنیم که خدمات تعمیرات موبایل هواوی ، توسط بهترین مرکز تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط لوتوس ، با داشتن پرسنل و تعمیرکاران مجرب به صورت کاملا حرفه ای  ارائه می گردد. مرکز تعمیرات موبایل با بیش از ده ها سال سابقه ی کاری و تجربه بالای تعمیر موبایل هواوی و تعمیرات موبایل سامسونگ و همینطور سایر برند های معتبر به یکی از بهترین های مرکز تعمیرات سخت افزاری موبایل و تعمیرات نرم افزاری موبایل برای انواع گوشی موبایل و تبلت و لپ تاپ مبدل شده است.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل هواووی

مشکلات نرم افزاری و تعمیرات نرم افزاری موبایل یکی از رایج ترین مشکلات در انواع گوشی ها از جمله در گوشی های هواوی است که متاسفانه در بیشتر مراکز ، تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکلات نرم افزاری و تعمیرات نرم افزاری موبایل با یک اشتباه کوچک و نصب رام اشتباه باعث آسیب سخت افزاری به گوشی می شوند

 تعمیر موبایل هواوی در نمایندگی تعمیرات موبایل پارس ارتباط با بروزترین فایل های رسمی huawei و با استفاده از باکس تعمیرات موبایل و باکس موبایل تعمیراتی گوشی های هوآوی صورت می پذیرد. این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی ایرادات نرم افزاری گوشی های هواوی در بخش تعمیرات تخصصی موبایل هواوی در نمایندگی تعمیرات موبایل قابل رفع می باشد.

 

تعمیرات سخت افزاری موبایل هواووی

از جمله خدمات پیشرفته نمایندگی تعمیر موبایل می توان به تعمیرات سخت افزاری موبایل و گوشی اشاره کرد که یکی از پیچیده ترین مباحث تعمیرات موبایل محسوب می شود .تعمیرات سخت افزاری موبایل باید توسط تیمی متخصص و پرسابقه صورت گیرد و استفاده از قطعات ۱۰۰ درصد اصلی و اورجینال باعث می شود که گوشی به حالت ابتدایی خود برگردد و مانند سابق به فعالیت خود دهد.

 

تعمیر صفحه نمایش گوشی موبایل هواوی و تبلت هواوی

تعویض کردن صفحه نمایش محصولات هواوی شامل گوشی هواوی و تبلت هواوی برای اشخاصی که عادت دارند گوشی خود را خراب کنند، زیاد اتفاق می‌افتد و اگر نحوه‌ی کار را بلد باشند در هزینه‌هایشان خیلی صرفه جویی خواهد شد.

 

تعمیر باطری گوشی موبایل هواوی

شاید تا به حال پیش آمده باشد که باتری گوشی و یا تبلت هواوی شما تا دیروز کار می‌کرد ولی امروز که مشاهده کردید گوشی خاموش شده و حدس زده اید که باتری آن تمام شده باشد، آن را به شارژر متصل می کنید ولی در کمال تعجب گوشی نه شارژ می‌شود و نه عکس‌العملی از خود نشان می‌دهد.

 یا اینکه این اتفاق برای گوشی‌ای که چند ماه از آن استفاده نکردید و حالا هوس کردید دوباره از آن استفاده کنید و در کمال تعجب اتفاقی که به آن اشاره کردیم بیفتد و باتری شارژ نشود.

این مشکل به علت خراب شدن باطری گوشی موبایل است که می توانید برای تعویض باتری وبایل هواوی خود به نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج مراجعه کنید و باطری موبایل خود را عوض نمایید.

 

 

تعمیرات تخصصی موبایل هواوی

 همان طور که اشاره شد تعمیر موبایل هواووی باید با نهایت دقت انجام گیرد. البته ما این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی پروسه تعمیرات موبایل توسط کارشناسان ما مورد بررسی و دقت قرار می گیرد تا کیفیت بالای تعمیرات تخصصی موبایل را به شما ارائه بدهیم. پارس ارتباط  این امکان و توانایی را دارد که هرگونه مشکلی که برای گوشی هواووی شما بوجود می آید را در زمان مناسبی تعمیر کند و گوشی هواوی را به شما تحویل بدهد. 

 مشکلات سخت افزاری یکی از شایع ترین عوامل خرابی هواوی بشمار می رود که باید با نهایت توجه انجام گیرد چون اگر در این شرایط نتوان قطعه معیوب را پیدا کرد ممکن است به هنگام تعمیر موبایل به یک قطعه سالم آسیب وارد گردد لذا باید روند عیب یابی نیز با توجه صورت پذیرد.

ما این اطمینان را به شما داده که پروسه تعمیرات موبایل به گونه ای انجام گیرد که به صورت ماندگار باشد و نیازی به بازگشت مجدد دستگاه به تعمیرگاه نباشد به همین علت می توانید دستگاه خود را بدون هیچگونه نگرانی به متخصصین ما بسپارید.

برای کسب مشاوره تعمیرات موبایل با همکاران در تماس باشید.

 

http://www.parsertebatco.com/ 



:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل , تعمیرات موبایل در کرج , تعمیرات سخت افزاری موبایل , تعمیرات نرم افزاری موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

آموزش تعمیرات موبایل

دوره آموزش تعمیرات موبایل در کرج از بهترین رشته هایی است که از لحاظ بازار کار درآمد بسیار خوبی دارد. در کارگاه های آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل تدریس میشود. در اصل شما با هر دانشی میتوانید در کلاس تعمیرات موبایل در پارس ارتباط شرکت کنید. کافیه سری به کارگاه آموزشی ما بزنید و یک جلسه نحوه ی تدریس متخصصین را بررسی کنید تا تفاوت را احساس کنید.

 

دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج

آموزش تعمیرات موبایل که شامل سخت افزار و نرم افزار است به صورت کاملا عملی توسط متخصصین مجرب و کارآزموده انجام می شود. در این دوره اصول اولیه الکترونیک مقدماتی و آموزش تعمیرات موبایل اندروید در انواع برند ها و آیفون به طور کامل گفته می شود.

کارآموزان بعد از اتمام دوره آموزش تعمیرات موبایل می توانند انواع گوشی های موبایل را تعمیر کنند. آموزش تعمیرات موبایل و تبلت نیز آموزش داده می شود.

 

آشنایی با گوشی ها و برندهای متفاوت

در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج متقاضیان با انواع گوشی های مختلف آشنا می‌شوند. تعمیرکار باید با گوشی های اندرویدی، آی او اسی و ویندوزفون آشنایی کامل را داشته باشد تا بتواند تفاوت مابین آن ها و همینطور تفاوت مابین یک مشکل نرم افزاری و سخت افزاری را به درستی تشخیص بدهد. در این مرحله از یادگیری تعمیرات موبایل مراحل کلی تعمیر موبایل برای هر یک از دسته گوشی های مذکور شرح داده خواهد شد.

به عنوان مثال اغلب ترفندهای تعمیر آیفون ها در این دوره عنوان می‌شوند و همین موضوع برای گوشی های اندرویدی سامسونگ، ال‌جی، بلک‌بری و دیگر برند ها تکرار خواهد شد. بنابراین در پایان این دوره متقاضی با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل با تمامی جوانب امر و ترفندهایی که برای تعمیرات موبایل برندهای مختلف به آن ها احتیاج دارد آشنا خواهند شد.

 

 

http://www.parsertebatco.com/training



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیرات موبایل در کرج,آموزش تعمیرات موبایل , یادگیری تعمیرات موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

قبل از اینکه بخواهیم درباره ی ابزار تعمیرات موبایل صحبت کنیم باید از خود یک سوال بپرسید که من قرار است تعمیر کار سخت افزار موبایل باشم یا تعمیر کار نرم افزار موبایل؟

شاید پیش خودتان بگویید هردو. اما این سخن درست نیست، چرا که اگر قصد داشته باشید به صورت حرفه ای وارد بازار تعمیرات موبایل شوید، یکی از این دو مسیر را انتخاب کنید.

نرم افزار یا سخت افزار؟

کدام بهتر است؟

 

خرید ابزار تعمیرات موبایل

اگر به صورت حرفه ای وارد حرفه تعمیرات موبایل شوید، باید بدانید که تعمیر کاران سخت افزار موبایل، به مراتب با ریسک کاری بیشتری مواجه هستند تا تعمیرکاران نرم افزار موبایل و صد البته باید توجه داشت که معمولا تعمیرکاران سخت افزار موبایل، از درآمد بیشتری نیز برخوردار خواهند بود.

در هر صورت هم تعمیر کاران تعمیرات نرم افزاری موبایل و هم تعمیرکاران تعمیرات سخت افزاری موبایل با ریسک هایی روبه رو هستند اما درآمد آن ها با توجه به سابقه و تجربه ای که دارند متفاوت می باشد.

شما باید با توجه به علاقه ای که دارید یکی از این دو حرفه را انتخاب کنید.

برای یادگیری نرم افزار موبایل، باید کمی دانش زبان و کامپیوتر داشته باشید و اطلاعات در زمینه ی تعمیرات نرم افزاری موبایل بسیار سریع به روز میشود. حداقل روزانه باید بین 2 تا 5 ساعت در اینترنت اطلاعات نرم افزار خود را به روز کنید تا بتوانید یک نرم افزار کار موفق در زمینه تعمیرات موبایل باشید.

شما بدون داشتن وسیله ای خاص، میتوانید حدودا 60 تا 70 درصد مشکلات نرم افزاری گوشی، تبلت و یا فبلتتان را حل کنید. فقط با داشتن یه کامپیوتر یا لپ تاپ، چند عدد کابل برای اتصال به گوشی و داشتن اینترنت.

اما در زمینه ی سخت افزار موبایل، اطلاعات به سرعت نرم افزار موبایل به روز نمیشوند و نیاز نخواهید داشت، انقدر زیاد به جستجو در اینترنت بپردازید و بیشتر باید در بازار دنبال قطعه، (مثلا سوکت شارژ فلان گوشی) بگردید و …

سخت افزار بر خلاف نرم افزار، نیازمند وسایل های زیادی و ابزار تعمیرات موبایل است و به قول معروف نمیتوان با دست خالی شروع کرد اما نرم افزار میشود.

 

خوب ما در اینجا برخی از این ابزار ها رو همراه با توضیحات خدمت شما معرفی می کنیم .

دستگاه هیتر بلور

دستگاهی که هوای گرم با فشار تنظیم شده ای را به بیرون هدایت میکند برای حرارت دادن سطوح مختلف برد وهمچنین تعویض قطعات از آن استفاده می شود. این دستگاه بسیار مناسب برای آی سی هایی می باشد که پایه های آن ها در زیرشان است .

هویه

هویه که با وات متغیر مقادیر حرارتی مختلفی را برای ما ایجاد می کند که در قسمت هایی که نیاز به ظریف کاری و تعویض قطعات می باشد استفاده می گردد. توجه داشته باشید که در تعمیرات موبایل نباید از هویه معمولی استفاده کرد و می بایست از هویه مخصوص این کار کمک گرفت .


پیچ گوشتی چهار سو ریز

در گوشی های جدید استفاده می شود.

شابلون

شابلون طرح های پایه های ICهای مختلف را بر روی خود دارد.

 

http://www.digitaalo.com/shop



:: برچسب‌ها: لوازم تعمیرات موبایل , ابزار تعمیرات موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

قیمت صفحه نمایش موبایل برندهای مختلف با هم متفاوت می باشد. حتی در بسیاری موارد قیمت صفحه نمایش مدل های مختلف یک برند نیز با هم متفاوت است. در مورد آیفون طبیعتا هر چقدر مدل گوشی بالاتر برود هزینه بیشتر می‌شود. بنابراین کمترین هزینه تعویض ال سی دی آیفون را آیفون 5 و 5s دارند و بیشترین هزینه به مدل های گران تر یعنی 7 و 7 PLUS اختصاص می‌یابد. 

بعضی از موارد که باعث میشود هزینه تعمیرات موبایل سامسونگ متفاوت باشد:

مدل گوشی موبایل

همین نسبت در مورد سامسونگ گلکسی، تعمیرات موبایل سامسونگ و سایر برندهای دیگر بازار موبایل هم برقرار است. یعنی معمولا با بالا رفتن مدل گوشی سایز صفحه هم بزرگتر می‌شود و در نتیجه هزینه خرید ال سی دی جدید و اجرت تعویض آن هم بالاتر می‌رود. 

 

قطعات اصلی یا تقلبی

معمولا تفاوت قیمت محسوسی در بین قطعات تقلبی و اصلی در بازار وجود دارد. البته این موضوع در مورد بعضی از گوشی ها که محبوبیت کمتری دارند صادق است و در موردی مانند آیفون این موضوع کمتر اتفاق می‌افتد. 

در صورتی که از قطعات دست دوم برای تعمیرات موبایل سامسونگ استفاده شود قیمت کمتر خواهد بود اما همه چیز به اعتماد شما به تعمیرکار موبایل و تامین کننده قطعه برمی‌گردد. معمولا تعمیرکارن موبایل پس از تعمیر موبایل یا مدتی را به عنوان مهلت تست به مشتری زمان می‌دهند و یا اینکه گارانتی‌های کوتاه مدت مثلا ۳ ماهه یا ۶ ماهه ارائه می‌کنند. 

 

تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی را به متخصص حرفه ای بسپارید

تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی یک کار کاملا تخصصی می باشد. در برخی مواقع که با سوختن ال سی دی گوشی موبایل روبرو می‌شویم؛ مجبور به تعویض ال سی دی گوشی خواهیم شد. البته در برخی موارد هم امکان تعمیر ال سی دی گوشی امکان پذیر است. 

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ با دیگر گوشی‌ها متفاوت است. تعمیر ال سی دی شکسته گوشی حتما باید به دست فردی خبره و با تجربه انجام شود. تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ کمی سخت است. تشخیص تعویض ال سی دی سامسونگ و یا تعمیر ال سی دی باید توسط تعمیرکار موبایل انجام بشود.

بعضی افراد به دنبال  تعمیرات موبایل هستند در صورتی که هنوز چیزی از تعویض ال سی دی یا تعمیر ال سی دی موبایل نمی‌دانند. اولین سوال این است "از کجا بفهمیم تاچ شکسته یا ال سی دی" یا حتی "بنفش شدن ال سی دی گوشی سامسونگ چه معنی می‌دهد؟" یا "تشخیص اصل بودن تاچ ال سی دی" از جمله سوالاتی است که باید قبل از آموزش تعمیر ال سی دی موبایل پاسخ آن‌ها را بدانیم.

با پارس ارتباط لوتوس همراه باشید تا تمامی سوالات شما را پاسخ دهیم.

 

  http://www.parsertebatco.com/post/9

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج , تعمیرات موبایل سامسونگ , آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

کيفيت آي سي ها دسته بندي های مختلفي دارند که در این مقاله شما را با آنها آشنا خواهیم کرد:

·         هاردهاي SECEND 

اين دسته از EMMC ها(هارد ها) ، هاردهاي استوکي هستند که از روي بردهاي داغي و از رده خارج برداشته مي شوند و به فروش مي رسند و قطعا داراي 100% لايف تايم نيستند.

همچنين اين آي سي ها ظاهر تميزي ندارند و زير آنها داراي خط و خش مي باشد .

·         هاردهاي NEW 

معمولا این نوع هارد ها از روی گوشي هاي زيادي که توليد شده اند و به فروش نرفته اند برداشته می شود و مجددا به فروش می رسند .

اين دسته از هاردها هم ممکن است که داراي 100% لايف تايم نباشند ، اما بالاترين درصد سلامت را دارند که اين موضوع به علت عدم استفاده از آي سي مي باشد .اين آي سي ها ظاهري تميز و بدون خط و خشی دارند.

·         هاردهاي ORIGINAL 

اين دسته از آی سی هارد ها جزوء بهترين هاردهايي هستند که مي توانيد باخيال آسوده بر روي کار نصب کرده و به مشتري ضمانت کارکد خوب و طول عمر بالا را بدهيد .
چرا که اين دسته از آي سي ها توليد خود کارخانه هستد و روي کار نیز نرفته اند .

اين آي سي ها کفي تميز و آينه ای شکل دارند.

خوشبختانه Easy Jtag در نسخه جديد خود امکان چک کردن وضعيت سلامت هارد و چک کردن درصد لايف تايم مصرف شده و باقي مانده هاردهاي نسل جديد را دارد .

متاسفانه اغلب تجار ايراني کيفيت را فداي قيمت و سود بهتر کرده و آي سي هايی با کيفيت پايين و قيمت پايين را انتخاب می کنند و روانه بازار خواهند کرد .

شرکت پارس ارتباط همواره کيفيت و قيمت مناسب را براي عرضه به عزيزان فعال در زمينه تخصصي تعميرات موبايل در نظر گرفته و اين مسئله ما را منحصر به فرد کرده است .

انتخاب آی سی هارد b309 خوب و با کيفيت اين روزها يکي از مهمترين دغدغه هاي تعميرکاران ايراني مي باشد ، چراکه خرابي اين هارد زياد مي باشد و متاسفانه افراد سودجوي زيادي هستند که آی سی هارد b309 معيوب رو آپديت فريمور کرده و مجددا با قيمت پايين تری به فروش مي رسانند .

علاوه بر اين در چين آي سي هاي بازيافت شده از گوشي هاي استوک و اوراقي را به صورت کيلويي هم به فروش مي رسانند که در ايران به صورت بسته بندي شده هاي متفاوتی مثل سکندAAA ، سکندAA ، نيو، نيو اورجينال، اورجينال با قيمت هاي مختلف به فروش مي رسند .

اميدواريم که مطالب فوق برايتان مفيد بوده باشد .

http://www.digitaalo.com/post/34



:: برچسب‌ها: آی سی هارد b309 ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

تعمیرات نرم افزاری موبایل ، شامل تمام مشکلات نرم افزاری که امکان دارد برای موبایل شما پیش بیاید است. مشکلاتی که برای موبایل‌ها بوجود می‌آیند به دو دسته مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. بعضی از مشکلات نرم افزاری ممکن است  به سادگی رفع شوند .  اما در بعضی موارد وجود تخصص و مهارت ضروری است.

برای مثال ؛  گاهی اوقات با یک ریست کردن ممکن است مشکل نرم افزاری موبایل حل گردد . اما گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری پیچیده می باشند و باید توسط متخصصین تعمیرات موبایل بازیابی و تعمیر شوند . متخصصین تعمیرات موبایل درپارس ارتباط با تسلط کافی به نرم افزارهای موبایل ، تعمیرات نرم افزاری موبایل را در اسرع وقت انجام می دهند . بروز مشکلات نرم افزاری در موبایل های هوشمند ، که رایج ترین آن هنگ کردن گوشی موبایل می باشد.

 از جمله ایراداتی است که امروزه توسط کاربران گزارش داده می شود. این مشکل امکان دارد در گوشی های هوشمند با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس اتفاق بیفتد.

 

مشکلات رایج سیستم عامل اندروید در تعمیرات موبایل

سیستم عامل اندروید امروزه در بیشتر موبایل های هوشمند مورده استفاده قرار میگیرد . در کنار مزیت هایی که این سیستم عامل دارد ، ممکن است در زمان استفاده از آن با مشکلاتی مواجه گردید که در این قسمت به بیان بعضی از این مشکلات می پردازیم :

هنگ کردن و یا قفل شدن موبایل ، نصب نشدن اپلیکیشن ها ، کرش کردن Google Store Play ، درست کار نکردن رابط کاربری. ،دانلود نشدن اطلاعات ، اجرا نشدن فایل های دانلود شده  ، نصب بدافزارها که باعث بروز مشکلات در تلفن همراه شما خواهند شد ، خاموش شدن ناگهانی موبایل

 

مشکلات رایج در سیستم عامل IOSدر تعمیرات موبایل

به علت برتری هایی که این سیستم عامل نسبت به اندروید دارد در زمان استفاده از آن با مشکلات کمتری مواجه می شوید . در این قسمت به ذکر برخی از مشکلاتی می پردازیم که اکثر کاربران با آن مواجه می شوند.

کرش کردن موبایل : یعنی برنامه بعد از اجرا سریعا خارج می شود، خاموش شدن ناگهانی، هنگ کردن، بوت نشدن دستگاه، سفید شدن تصویر زمینه، عدم کارکرد وای فای و بلوتوث .

 

تعمیرات موبایل برای نرم افزارهای موبایل هوشمند

همانطور که در بالا گفته شد مشکلات نرم افزاری موبایل هوشمند بسیار زیاد و متنوع هستند. گستردگی  مشکلات به قدری زیاد است که تقریبا می توان برای آن یک کتاب نوشت.

 برای تعمیرات تخصصی موبایل، حل و تعمیرات نرم افزاری موبایل های خود بهتر است همواره از یک شرکت معتبر جهت تعمیرات موبایل استفاده نمایید. قبل از تحویل گوشی خود به واحد تعمیرات موبایل سعی کنید از گوشی خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید. نمایندگی تعمیرات موبایل پارس ارتباط  یکی از برندهای مطرح در عرصه تعمیر موبایل هوشمند شما را به دیدار از این مرکز دعوت می نماید.

در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل با استفاده از کارکنان متخصص و کارامد شما دیگر احساس بدی پیدا نخواهید کرد و مشکلات گوشی شما مسائل مربوط به نرم افزار آن بسرعت حل می شود.

 در زیر به ذکر برخی از خدمات جهت تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات تخصصی موبایل می پردازیم.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل:

رفع مشکل آنتن دهی نرم افزاری موبایل

رفع مشکل ریست شدن گوشی

رفع مشکل عدم آنتن دهی موبایل

سرویس اسپیکر گوشی

برطرف کردن مشکل سوختن هارد گوشی

رفع مشکل عدم توانایی در انتقال اطلاعات از گوشی به کارت حافظه

عیب یابی مشکلات تصاویر گوشی و رفع آن

فلش نرم افزاری گوشی

حل مشکل قطع و وصل شدن لایتِ گوشی

 

شما میتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری در بخش مشاوره آنلاین به صورت رایگان مشاوره تعمیرات موبایل داشته باشید و در صورت نیاز میتوانید برای تعمیر موبایل خود به شرکت مراجعه نمایید.

 

http://www.parsertebatco.com/



:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل , تعمیرات موبایل در کرج , تعمیرات سخت افزاری موبایل , تعمیرات نرم افزاری موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

در حالت کلی موبایل ها به چندین دسته تقسیم بندی می شوند که از مهم ترین آن ها می توان به اندروید و ios شاره کرد و همینطور نحوه ی تعمیرات موبایل اندروید با ایفون بسیار تفاوت دارد!

دوره های آموزش تعمیرات موبایل اندروید و ios هم باهم متفاوت هستند.

پس برای اینکه شناخت کافی به ابزار و قطعات هر کدام از این نوع مدل گوشی را داشته باشید تا بتوانید تعمیرات موبایل حرفه ای و صحیح موبایل را انجام بدهید لازم است تا دوره آموزش تعمیرات موبایلحرفه ای را برای تبدیل شدن به یک تکنسین خوب را بگذرانید

آموزش تعمیرات موبایل شامل دو بخش مجزا است که به بخش تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری موبایل تقسیم می شود.

نکات مهم در دوره آموزش تعمیرات موبایل که لازم هستند عبارتند از:

 

  • مفاهیم ابتدایی و الکترونیکی گوشی موبایل در دوره آموزش تعمیرات موبایل

بعضی از کاربران فلش کردن گوشی را با ریست کردن آن یکی می دانند در صورتی که کار این دو کاملا با هم تفاوت دارند و ریست کردن موبایل نه تنها بد نیست بلکه در خیلی از مواقع برای سلامت موبایل شما هم ضروری نیز هستند مانند وقتی که موبایلتان هنگ کرده و یا کند شده ریست کردن بهترین راه حل است با این کار تمام اطلاعات موبایل شما پاک شده و به تنظیمات کارخانه برگردادنده می شود.

اما فلش کردن موبایل یعنی تعویض سیستم عامل موبایل شما که برای موبایل شما خوب نیست فقط وقتی که دیگر چاره ای جز این کار ندارید موبایل خودتانرا فلش کنید.

 

  • جدا سازی هارد و یا کارت حافظه

مشکلات هارد گوشی از جمله مشکلاتی است که شاید برای شما بارها اتفاق افتاده باشد ابرای اینکه هارد موبایل را عوض کنید برای جداسازی آی سی های چسبی باید دقت بسیاربالایی داشته باشیم آی سی ها قطعات بسیار حساسی هستند که شرکت های سازنده موبایل برای قرار دادن این قطعات از یک سری چسب های مخصوص استفاده می نمایند که این چسب ها بنا به دلایل متفاوتی مانند ضد آب بودن و… مورد استفاده قرار می گیرد.

 

جدا سازی تاچ در دوره آموزش تعمیرات موبایل (این قطعه وظیفه انتقال سیگنال به پردازشگر را دارد)

ال سی دی صفحه نمایشی است که از کریستال مایع ساخته شده است.

شاید برای شما پیش امده باشد که موبایلتان از دست شما افتاده و پس از برداشتن ندانید که کدام قسمت آن دچار اسیب شده و یا تاچ یا ال سی دی یا هردو؟!!!!!!

برای محافظت کردن از تاچ و ال سی دی خود حتما از گلس های محافظ صفحه نمایش استفاده نمایید

 

  • مدارات آنتن

شوک به باتری: برای شوک دادن توجه داشته باشید که باید دو برابر ولتاژ باتری را تنظیم کنیم.

مشکلاتی از جمله شارژ نشدن موبایل، سریع خالی شدن شارژ و…

نحوه جدا سازی این قطعات از یکدیگر بدون آسیب دیدن  سایر قطعات مانند پایه آی سی و… به مهارت خاص و حرفه ای نیازمند است که ما این آموزش تعمیرات موبایل در کرج و مهارت های مورد نیاز را به شما به طور کاملا تخصصی و حرفه ای آموزش می دهیم.

 اگر که می خواهید آموزش تعمیرات موبایل را به طور حرفه ای را یاد بگیرید و به یک فرد متخصص در زمینه ی تعمیرات موبایل انواع گوشی های اندروید و آیفون تبدیل شوید.

 همین حالا به دوره ای آموزش تعمیرات موبایل ما بپیوندید و در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید.

 

 

http://www.parsertebatco.com/training



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیرات موبایل , آموزش تعمیرات موبایل در کرج , تعمیرات تخصصی موبایل , تعمیرات تخصصی , تعمیر موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

اولین و مهم ترین ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل که باید برای تعمیرات موبایل در اختیار داشته باشید پیچ گوشتی است.

 پیچ گوشتی هایی که برای تعمیر موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند انواع و اقسام متفاوتی دارند و از نظر ابعاد کوچک و ظریف هستند. شما به عنوان یک تعمیرکار تعمیر موبایل باید انواع پیچ گوشتی های لازم برای باز کردن پیچ تمامی مدل های گوشی از سری گوشی های اندرویدی گرفته تا آیفون های اپل را در اختیار داشته باشید.

بعضی شرکت های ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل پکیج های پیچ گوشتی را برای تعمیرات تخصصی موبایل عرضه می‌کنند که شامل تمامی پیچ گوشتی های لازم در این حرفه می‌شوند. خرید این پکیج ها می‌تواند گزینه متناسبی برای شما باشد.

 

لوازم و ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل و تبلت

  1. دستگاه  IR: جهت برداشتن آی سی های BGA
  2. منبع تغذیه: پاور ساپلای ۳ آمپر برای روشن کردن و تست موبایل و تبلت
  3. ست پیچ گوشتی: سری T برای بازکردن قاب و رسیدن به برد تبلت و موبایل برای ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل
  4. هویه ۴۰ وات: هویه با نوک اس ام دی برای لحیم کاری روی مدار موبایل
  5. شابلون: شابلون های چیپ موبایل و تبلت شامل انواع متفاوت
  6. فیکسچر: برای نگهداری شابلون بر روی برد موبایل
  7. تیغ و کاتر: ست تیغ و کاتر برای برش در بعضی موارد
  8. قاب بازکن: وسیله ای برای بازکردن قاب موبایل و تبلت برای رسیدن به برد و تعویض ال سی دی و تاچ
  9. سیم قلع: برای لحیم کاری
  10. پیچ گوشتی آیفون: مخصوص گوشی آیفون برای بازکردن قاب موبایل
  11. آی سی کش: وکیوم کننده آی سی های BGA که برای تعویض آنها مورد استفاده قرار میگیرد
  12. بازکننده ال سی دی: برای درآوردن ال سی دی گوشی های هوشمند که دارای تاچ و LCD حساسی هستند.
  13. مکش تاچ ال سی دی: در آوردن ال سی دی گوشی از رو
  14. براش : برای پاک کردن PCB استفاده می شود. تنها از براش های ESD-safe  استفاده نمایید.
  15. مولتی تایمر : برای پیدا کردن معایب و چک کردن اجزا استفاده می شود. همیشه یک مولتی تایمر با کیفیت دیجیتال و ESD-safe استفاده نمایید.
  16. وسیله دمنده هوای گرم : که سیستم تعمیر موبایل SMD نیز نامیده می شود. برای کنترل کردن دما و جریان هوای گرم استفاده می شود.
  17. تمیز کننده اولترا سونیک: برای تمیز کردن PCB موبایل و اجزای الکترونیکی استفاده می شود.
  18. تقویت کننده باتری : برای تقویت شارژ باتری موبایل استفاده می شود.
  19. کیتِ BGA: برای تعمیر IC های ball-type استفاده می شود.

20. لامپ بزرگ کننده : که برای دیدن تصویر بزرگ شده ی PCB موبایل استفاده می شود.

 

 

http://www.digitaalo.com/shop



:: برچسب‌ها: ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

باکس تعمیرات موبایل برای تعمیرات موبایل رایج بازار یکی از بخش های کاربردی در  آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشد. شاید این سوال برای اکثر مردم پیش بیاید که اصلا باکس موبایل چیست؟ و به چه کاری می آید؟

ما در ادامه باکس تعمیرات موبایل را معرفی می کنیم تا بعد از آشنایی تقریبی از تعریف باکس با باکس موبایل در تعمیرات موبایل رایج در بازار آشنا شوید . پس با ما همراه باشید تا با باکس موبایل آشنا گردید.

 

باکس تعمیرات موبایل چیست؟

اگر که بخواهیم در یک تعریف کوتاه باکس موبایل را تعریف کنیم؛ می توان گفت که باکس موبایل وسیله ای کوچک سخت افزاری است که در دفاتر تعمیرات موبایل بسیار کاربردی هستند. چرا که تعمیرکاران موبایل با استفاده از این ابزار می توانند نرم افزار و یا فریمور مربوط به گوشی را بر روی گوشی های تعمیری مشتریان رایت کنند و به این منظور به وسیله باکس موبایل گوشی را تعمیر کنند.

 بنابراین می توان گفت که در خیلی از مواقع این باکس تعمیرات موبایل هستند که عصای دست تعمیرکاران موبایل هستند و آن ها را در راستای تعمیرات نرم افزاری موبایل کمک می کنند.

 

کاربرد باکس تعمیرات موبایل

کاربرد باکس موبایل متفاوت است و آن ها کارهای متفاوت و گوناگونی را انجام میدهند که از جمله آن ها می توان به فلش فریمور بر روی دستگاه، ترمیم بوت، ترمیم سریال نامبر موبایل و بسیاری از کارهای دیگر اشاره داشت که در نوع خود جالب توجه می باشد.

بیان این نکته خالی از لطف نمی باشد که هر باکسی یک کار مخصوص به خودش را انجام می دهد و نمی توان گفت که یک باکس موبایل تمامی کارها را با هم انجام می دهند؛ بلکه هر شرکتی باکس تعمیرات موبایل مختلف خود را دارند و هر باکسی مخصوص کار ویژه ای است که به آن منظور طراحی و تعبیه شده است.

 

کار با باکس تعمیرات موبایل رایج بازار

با توجه به گسترده بودن باکس تعمیرات موبایل در این قسمت به طور کلی آموزش کار با باکس موبایل رایج در بازار می پردازیم. پس می توان به طور کلی عمده قابلیت هایی هر باکس نرم افزاری را در موارد زیر جستجو کرد:

باز کردن قفل صفحه گوشی بدون آنکه اطلاعات کاربر پاک گردند.

باز کردن قفل شبکه

باز کردن قفل FRP – اکانت جیمیل- بدون اینکه اطلاعات کاربر پاک شوند.

ترمیم نمودن وای فای

ترمیم کردن بوت گوشی

ترمیم IMEI برای کاربرانی که از مشکل آنتن دهی گوشی خود رنج می برند.

و امکانات و قابلیت های بسیار زیاد دیگر …

 

 http://www.digitaalo.com/shop/66



:: برچسب‌ها: باکس موبایل,باکس تعمیرات موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

با فراگیر شدن استفاده از گوشی هوشمند نیاز به وجود کارشناسان خبره و مطلع در زمینه گوشی های هوشمند ضرورت دارد. این موضوع نمایندگی تعمیرات موبایل را بر آن داشته تا برای متقاضیان در این زمینه دوره های آموزش تعمیرات موبایل در نظر بگیرد. بنابراین افرادی که علاقه مند به حوزه تعمیرات تخصصی موبایل هستند و با تماس و یا مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ می توانند از خدمات آموزش تعمیرات موبایل بهره مند شوند.

 در این دوره های آموزشی صفر تا صد به افرادی که هیچ گونه پیش زمینه ای در حوزه تعمیرات موبایل ندارند، خواهد داده شد.

این دوره ها همچنین برای فعالان در زمینه تعمیر موبایل بسیار مناسب می باشد. با توجه به پیشرفت فناوری و ورود گوشی ها و متد های جدید نیاز به بهروز رسانی اطلاعات و روش های تعمیرات موبایل برای تمام تعمیرکاران ضرورید و مهم است. در بخش آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ کلاس های تکمیلی برای کارشناسان و تعمیرکاران در این حوزه نیز برگزار خواهد شد.

 

آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ

نمایندگی تعمیرات موبایل در زمینه آموزش‌ فنی خود اقدام به راه اندازی مجموعه آموزش تعمیرات موبایل کرده است. با توجه به پرکاربرد بودن گوشی موبایل در زندگی امروزی، تعمیرات موبایل سامسونگ یکی از شغل‌های ضروری در جامعه و البته درآمدزا است.

اگرکه می‌دانید، گوشی‌های سامسونگ پرطرفدارترین گوشی‌های بازار کشور می باشند و مشتریان پر و پا قرصی دارند. این موضوع برای واحدهای تعمیرات موبایل سامسونگ را میخواهد.

از این رو پارس ارتباط اقدام به آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ در دو حوزه مقدماتی و تخصصی کرده است. در دوره های عمومی مباحث پیش نیاز برای ورود به بخش تخصصی، آموزش داده می‌شود.

 

دوره ی عمومی تعمیرات موبایل سامسونگ

دوره ی عمومی آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ با هدف کمک به کارآموزان برای ورود به بازار کار و همینطور افزایش اطلاعات کاربران موبایل راه اندازی شده است.

کارآموزان این دوره با شرکت در این دوره قادر هستند که تعمیرکار موبایل شوند و از سپردن دستگاه خود به تعمیرکاران در موارد غیر ضروری بی نیاز گردند.

 

دوره ی تخصصی تعمیرات موبایل سامسونگ

داوطلبان با حضور در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ به یادگیری تعمیرات موبایل سامسونگ در کارگاه های مجهز به تعمیرات موبایل خواهند پرداخت.

در این دوره مباحث فراگرفته شده در دوره مقدماتی به صورت عملی اجرا می گردد. علاوه بر کسانی که در دوره های مقدماتی حضور داشته اند این دوره برای تعمیرکاران مشغول به کار نیز مناسب می باشند.

 

http://www.parsertebatco.com/post/9

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج , تعمیرات موبایل سامسونگ , آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

تعمیرات نرم افزاری موبایل ، عبارت است از تمام مشکلات نرم افزاری ای که ممکن است برای گوشی موبایل ایجاد شود.

 مشکلاتی که برای موبایل‌ پیش می آید به دو دسته ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند.

بعضی از مشکلات نرم افزاری امکان دارد  به سادگی رفع شوند .  اما در بعضی موارد وجود تخصص و مهارت در زمینه تعمیرات نرم افزاری موبایل لازم است.

همینطور برای تعمیرات موبایل می توانید مشاوره تعمیرات موبایل هم داشته باشید.
امروزه موبایل به قسمتی تقریبا جداناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و به صورت میانگین هر فرد بیشتر از یک ساعت در شبانه روز با موبایل خود سر و کار دارد.

اما این ابزار جذاب دردسرهایی زیاد نیز به همراه دارد که مشکلات نرم افزاری، بخش عمده ای از آن را تشکیل می دهد.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل

مشکلاتی که برای اغلب موبایل‌ بوجود می‌آیند به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند.

بعضی از این مشکلات نرم افزاری به سادگی رفع شوند ولی برخی از آن ها احتیاج به تخصص ویژه تری برای تعمیرات موبایل دارند .

برای  مثال ؛  گاهی اوقات با یک ری ست کردن  ساده ممکن است مشکلات نرم افزاری موبایل حل شود اما گاهی مشکلات نرم افزاری پیچیده تر هستند و حل آن ها احتیاج به تخصص و مهارت ویژه ای دارد .

متخصصین تعمیرات موبایل  با تسلط کافی به نرم افزارهای موبایل ، تعمیرات نرم افزاری موبایل را در اسرع وقت انجام می دهند .

 در این اینجا نمونه ای از مشکلات دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را بیان می کنیم .

 تعمیرات موبایل  از جمله خدمات ما در نمایندگی تعمیرات موبایل است.

 

مشکلات سیستم عامل اندروید

سیستم عامل اندروید امروزه در اکثر گوشی های هوشمند ، استفاده می شود .

 همراه با مزیت هایی که این سیستم عامل دارد ، امکان دارد در زمان استفاده از آن با مشکلاتی مواجه گردید از جمله:

هنگ کردن و یا قفل شدن گوشی موبایل

 نصب نشدن اپلیکیشن

 کرش کردن Google Store Play

 درست کار نکردن رابط کاربری

دانلود نشدن اطلاعات

 اجرا نشدن فایل دانلود شده

نصب بدافزارهایی که باعث بروز مشکلاتی در موبایل شما خواهد شد

 خاموش شدن ناگهانی موبایل

 

مشکلات سیستم عامل IOS

به علت برتری هایی که این سیستم عامل نسبت به اندروید دارد در زمان استفاده از آن با مشکلات کمتری برخورد میکنند .

برخی از این مشکلات عبارتند از:

کرش کردن ، برنامه پس از اجرا سریعا خارج می شود

خاموش کردن ناگهانی

 هنگ کردن گوشی موبایل

 بوت نشدن موبایل

 سفید شدن تصویر زمینه گوشی

 عدم کارکرد وای فای و بلوتوث

 

مشکلات نرم افزاری در تعمیرات موبایل

فرقی نمی‌کند که گوشی شما از چه برندی باشد چونکه  خیلی از خرابی‌ها و مشکلات در گوشی‌ موبایل متشابه هستند، مثل هنگ کردن، ریستارت شدن  و یا ویروسی شدن موبایل.

1- از کار افتادن ماژول هایی مثل دوربین، وای فای، بلوتوث در تعمیرات موبایل

با توجه به سابقه مراجعه برای تعمیرات موبایل کاربران بسیار زیادی برای رفع این گونه مشکلات به نمایندگی تعمیرات موبایل مراجعه کرده‌اند.

مثلاً دوربین گوشی از کار افتاده و خراب شده است و یا وای فای موبایل.
با تجربه ای که درمرکز تعمیرات موبایل داریم متوجه شده ایم که خیلی از کاربران زمانی که گوشی موبایل خود را روت می‌کنند در این حالت موبایل دچار مشکلات جدی ای می‌شوند که در نتیجه می‌تواند باعث از کار افتادن دوربین گوشی و دیگر قطعات نیز شود.

زمانی که خود کاربر گوشی خود را روت می کنند فراموش می‌کنند و هنگامی که دچار مشکلات نرم افزاری متفاوت و حتی از کار افتادن موبایل خود می‌شوند این سوال پیش می آید که چرا گوشی خراب شده است.

به غیر از روت کردن گوشی موبایل باید بدانید که به صورت خود به خود نیز مشکلات این چنینی برای موبایل ما پیش می‌آید که بعضی از ماژول‌ها موقتاً از کار بیفتند.

راه حل برطرف کردن این مشکلات وتعمیرات موبایلدر وهله‌ی اول فلش کردن گوشی موبایل است که تا 95 درصد مواقع مشکل را برطرف می‌کنند.

 

2- هنگ کردن به صورت مداوم و کار نکردن برنامه ها پس از نصب کردن

در مواردی دیگر که مشاهده شده این است که موبایل در زمان استفاده دائم هنگ می‌کند و کار کردن با  آن خیلی سخت می شود و حتی خیلی از برنامه‌ها که قبلا کار می‌کردند الان دیگر کار نمی‌کنند.

از عمده دلایل این نوع خرابی ها سیستم عامل موبایل است و یا به عبارتی رام گوشی دچار مشکل می شود که باید آن را تعویض کرد و مشکل هنگ کردن و عدم کار کرد برنامه ها 100 درصد با فلش کردن و تعویض رام گوشی حل  خواهد شد.

 

 

3- ویروسی شدن و نصب شدن بد افزار ها

خیلی از کاربران مدتی پس  از استفاده از موبایل و مخصوصا گشتن در اینترنت با گوشی  خود متوجه کند شدن‌ شدید و تقریبا از کار افتادن موبایل خود شده‌اند که پس از بررسی‌ها متوجه می شوند که موبایلشان ویروسی شده و یا به اشتباه نرم افزارهای مخرب بر روی گوشی خود نصب کرده اند.

راه حل برطرف کردن این مشکلات یعنی پاک کردن ویروس و یا بدافزارها این است که موبایل خود را به یک کامپیوترکه یک  آنتی ویروس قوی دارد وصل کنید و با استفاده از کامپیوتر موبایل خود را اسکن کنید که در چنین مواقعی تا 95 درصد از مشکلات گوشی حل شده و آنتی ویروس، گوشی شما را پاک سازی می‌کند.

 مجدداً گوشی شما به حالت اولیه و سرعت عادی برمی‌گردد ولی اگر با  این روش مشکل گوشی شما حل نشد راه حل بعدی فلش کردن است.

 

تعمیرات سخت افزاری موبایل

تعمیرات سخت افزاری موبایل نیاز به کارشناسان آگاه به علم کامپیوتر را دارد .

نمایندگی تعمیرات موبایل با تکنسین های متبحر تمامی تلاش خود را انجام داده است تا علم کافی برای تعمیرات موبایل را داشته باشند.

 تعمیرات موبایل به دو دسته ی تعمیرات سخت افزاری موبایل و تعمیرات نرم افزاری موبایل تقسیم می شود .

نمایندگی تعمیرات موبایل علاوه بر ارائه کردن خدمات تعمیر موبایل را دارد اقدام به فروش قطعات این دستگاه هم نیز می کند.

همچنین می توانید مشاوره تعمیرات موبایل هم داشته باشید.

 

تعمیرات سخت افزاری موبایل در پارس ارتباط

در تلفن‌های همراه به صورت معمول یک مجموعه نرم‌ افزاری و یا سیستم‌ عامل برای کنترل سخت ‌افزار به کار می ‌رود .

برنامه‌های جانبی در گوشی موبایل توسط سیستم‌ عامل اجرا می ‌شوند.

 از سیستم ‌های عامل معروف برای گوشی، می‌ توان به اندروید ، آی‌اواس و ویندوز فون اشاره داشت.

مرکز تعمیرات موبایل کلیه ی خدمات مربوطه به بازیابی گوشی موجود را به مشتریان خود ارائه می دهد .

لازم به ذکر است ، نمایندگی موبایل خدمات ریکاوری رابرای تمامی برندهای معتبر ارائه می دهد .  مرکز تعمیرات سخت افزار موبایل توسط گروهی از مجربترین تعمیرکاران در واحدهای تعمیر مجهز دستگاه معیوب کاربران را عیب یابی می نماید . خاطرنشان می سازیم این مرکز با بهره گیری از به روزترین تجهیزات پروسه ی بازیابی را انجام می دهد .

کیفیت بالا و سرعت ارائه ی تعمیرات موبایل، مشاوره تعمیرات موبایل در این مرکز کاربران و مشتریان محترم را مایل به استفاده از خدمات این نمایندگی کرده است .

 

تعمیرات سخت افزار موبایل در نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج

تعمیرات سخت افزاری موبایل به مراتب دشوارتر از تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشد و انتخاب یک تعمیرکار مجرب و کار بلد برای تعمیرات سخت افزاری موبایل ضروری است، چرا که این کار نیاز به تخصص بالای الکترونیکی نیز دارد.

به صورت خلاصه امروزه با پیشرفته تر شدن قطعات موبایل، کار کردن با آن ها نیاز به تخصص بیشتری نیاز دارد و باید با دقت صورت گیرد.

اگر تعمیرات موبایل و یا تعویض قطعات سخت افزاری توسط شخص مبتدی و تازه کار انجام شود ممکن است سایر قطعات در معرض آسیب قرار بگیرند.

خدمات تعمیرات سخت افزاری موبایل

تعمیرات سخت افزاری موبایل یکی از مراحل مهم در زمینه تعمیرات موبایل بوده و مکمل تعمیرات نرم افزاری موبایل است.

 آسیب دیدگی قطعات سخت افزاری موبایل جزء رایج ترین مشکلاتی است که اکثر مردم برای برطرف کردن آنها به نمایندگی تعمیرات موبایل مراجعه می کنند.

 ترمیم و تعویض قطعاتی مثل:

 ال سی دی

 تاچ، گلس

 اسپیکر

 میکروفن

 قاب

و …

را می توان به عنوان اصلی ترین خدمات تعمیرات سخت افزاری موبایل بر شمرد.

تعویض گلس گوشی

 تعویض باتری گوشی

 تعمیر برد گوشی

 تعمیرات مدار

 تعویض خازن

مقاومت های آسیب دیده

 تعویض تاچ موبایل

 تعمیرات دوربین و لنز

 تعمیر و تعویض دکمه پاور موبایل

 تعمیرات بدنه موبایل

 را نیز به این موارد اضافه کنید

 

 

http://www.parsertebatco.com/



:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل , تعمیرات موبایل در کرج , تعمیرات تخصصی موبایل , تعمیر موبایل , تعمیرات نرمر افزاری موبایل , تعمیرات سخت افزاری موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

تخصصی ترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل را در نمایندگی تعمیرات موبایل پارس ارتباط تجربه کنید..

ما ثابت کرده ایم که با هر دانشی میتوانید تعمیرات موبایل را یاد بگیرید و در بازار کار نتیجه ی خوبی را بدست آورید

دوره های آموزش تعمیرات موبایل در دو سطح مقدماتی و تخصصی برگزار میشود.

 سطح مقدماتی آموزش تعمیرات موبایل برای کسانیکه کار تعمیرات موبایل را تازه میخواهند شروع کنند و تجربه ای ندارند مناسب است و سطح تخصصی موارد پیشرفته ای است که بعد از گذراندن در آن سطح درآمدی بیشتری را دارند.

 

شغل تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل امروزه به عنوان یک شغل پردرآمد در بین مردم شناخته شده است.

با توجه به کاربرد زیاد گوشی موبایل در بین عموم مردم روز به روز بازار کار موبایل رونق بیشتری پیدا می کند.

برای اینکه بتوانید مغازه تعمیرات موبایل خود را راه اندازی نمایید ابتدا باید در یک دوره آموزش تعمیرات موبایل  شرکت نمایید.

پس از آن می توانید در یک مغازه تعمیرات موبایل دیگر مدتی بعنوان کارآموز کار کنید تا با نحوه ی کار و مشتریان مداری به خوبی آشنا شوید.

 

آموزش تعمیرات موبایل در کرج

آموزش تعمیرات موبایل یا به عبارتی دیگر دوره های آموزش و یادگیری تعمیر موبایل و یا تبلت هم نامیده می شوند یکی از مهمترین دوره های آموزشی جهت فعالیت و کسب درآمد در بازار کار کشور می باشد.

آموزش تعمیرات موبایل به فرآیندی گفته می شود که در طی آن شخص کارآموز با تحلیل، عیب یابی و تعمیر موبایل آشنا و مهارت تعمیرات موبایل را به طور کامل می آموزند.

دوره های آموزش تعمیرات موبایل شامل عیب یابی سخت افزار انواع گوشی موبایل هوشمند و آموزش نرم افزار موبایل و آموزش تعمیر موبایل آیفن و آموزش تعمیرات موبایل اندرید است.

آموزش تعمیرات موبایل به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای، از سطح مقدماتی تا تخصصی با بروزترین امکانات آموزشی و تکنیک های جدید در زمینه تعمیرات موبایل توسط کارشناسان مجرب و متخصص برگزار می شود.

کارگاه های دوره های آموزش تعمیرات موبایل برگرفته از تجهیزات بروز در زمینه تعمیرات موبایل است که کارآموزان با شرکت در این دوره های آموزشی بهترین نتیجه را در کسب و کار خود بدست می آورند.

آموزش تعمیرات موبایل هوشمند شامل آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل است.

 آموزش تعمیرات الکترونیک موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و آموزش فلش کردن موبایل سه بخش مهم در آموزش تعمیرات موبایل است

.

بخش های مختلف در زمینه آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل شامل خرابی قطعات تعویض و هر قسمتی که در برد اصلی و یا صفحه کلید ، ال سی دی و تاچ موبایل و غیره قابل مشاهده و لمس کردن است.

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل
اموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل شامل آموزش باکس ها ، فلش زنی و رفع تمامی ایراداتی که به نحوی به سیستم عامل گوشی یا نرم افزارهای آن مربوط میشود.

آموزش تعمیرات الکترونیک موبایل

کلاس آموزش الکترونیک موبایل شامل آشنایی با نحوه عملکرد، شکل ظاهری و تشخيص قطعه و آموزش قطعات الکترونیکی SMD موبایل مثل ترانزيستور، ديود، سيم پيچ، خازن، مقاومت، UEM، سؤيچ آنتن، IC تغذيه، IC رگولاتور، ترانسفورماتور، فيوزهاي محافظ، IC ملودی، اوسيلاتور بوت، کريستال ساعت، IC اينترفيس، IC پاور آنتن، آی سی RF ،VCO و باطری پشتيبان بر روی انواع گوشی موبايل است.

آموزش کار با ابزار تعمیرات سخت افزار موبایل

آموزش کاربرد لوازم تعميرگاهی موبايل شامل هويه SMD، پمپ باد ، منبع تغذيه ، اولتراسونيک، هيتر، پنس و کاردک، آچار و پيچ گوشتی، سيم قلع کش، سيم لحيم، روغن لحيم، سيم چين، لوپ روميزی ، گيره روميزی، آچار مخصوص، فلکس، تينر فوری، شابلون، سيم لاکی، باکس نرم افزاری، کابل نرم افزاری و لپ تاپ است.

 

 

http://www.parsertebatco.com/training



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل , آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل , آموزش تعمیرات موبایل , آموزش تعمیرات موبایل در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

تجهیزات لازم تعمیرات موبایل و ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل شامل:

دستگاه هیتر

 پیچ گوشتی و پنس

 شابلون

 روغن فلکس

مولتر متر و دستگاه لوپ

 منبع تغذیه

سیم قلع

 روغن لحیم

می باشد.

به یک لپ تاپ هم برای کارهای تعمیرات نرم افزاری موبایل نیازمند هستید .

 در این مقاله میخواهیم برخی از ابزار تعمیرات سخت افزار موبایل را به صورت خلاصه به شما توضیح بدهیم.

1-      لوپ

در نگاه اول، لوپ شبیه  یک میکروسکوپ است و شاید لوپ را با میکروسکوپ، اشتباه بگیرید.

لوپ یکی از مهمترین ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل  در تعمیرات موبایل است و به ما کمک میکند تا برد موبایل را با زوم بالا تری ببینیم.

لوپ ها در انواع آنالوگ و دیجیتال موجود هستند.

پیشنهاد میکنیم از خرید کردن لوپ های دیجیتال بپرهیزید چرا که اکثر آن ها، دارای تاخیر زمانی هستند.

همین امر باعث میشود نتوانید به خوبی از لوپ استفاده کنید.

در بازار برند یاکسون مشهور است و در انواع مدل ها، از جمله AK12، AK21، AK17 و AK10 قابل دسترسی است.

 

2-      هویه

این وسیله مقادیر حرارتی مختلفی را ایجاد می کند که در قسمت هایی که نیاز به ظریف کاری و تعویض قطعات می باشد استفاده می گردد. دقت کنید که برای تعمیر موبایل از همیه های مخصوص برای اینکار استفاده کنید نه هویه معمولی.

 

3-      منبع تغذیه DC

ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل

منبع تغذیه DC در واقع مانند باتری عمل میکند.

برای شارژ کردن باتری گوشی، تست جریان کشی گوشی های خاموش، آب خورده و … مورد استفاده قرار میگیرد.

منبع تغذیه در انواع آنالوگ و دیجیتال در بازار خرید موجود است.

پیشنهاد میکنیم منبع تغذیه ی دیجیتال خریداری کنید.

هرچقدر دقت و توان منبع تغذیه بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

اگر قصد دارید فقط در زمینه ی تعمیرات موبایل کار کنید، یک منبع تغذیه 15 ولت 2 آمپر کار شما را راه می اندازد اما اگر قصد دارید بعد ها وارد بقیه ی شغل هایی که با الکترونیک سروکار دارد بشوید، بهتر است از منبع تغذیه 30 ولت 5 آمپر و یا حتی از منبع تغذیه 40 ولت 5 آمپر یا بیشتر استفاده کنید.

 

4-      ست پیچ گوشتی

ست پیچ گوشتی مجموعه ای از سری آچار های T4,T5,T6,T8که جهت باز و بسته کردن گوشی موبایل استفاده می شود.

 

5-      دستگاه جدا کننده گلس از تاچ و نمایشگر

ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل

برای جدا کردن گلس موبایل نیازمند این دستگاه هستید.

 لازم به ذکر است که این دستگاه در انواع متفاوت با رنج قیمتی متفاوت در بازار خرید موجود هستند.

 اما برای گوشی های سری EDGE یا صفحه نمایش های غیر تخت این دستگاه متناسب نیست.

 

6-      سیم قلع

سیم قلع از نوع ۰٫۳ میلی متر باید باشد که در ظریف کاری ها استفاده می شود البته سیم لحیم کلفت در بعضی جاها نیز نیاز می شود.

7-      گیره کار

گیره کار برای محکم کردن و تثبیت برد روی میز کار استفاده می شود تا بتوان بوسیله آن به راحتی کار تعویض قطعه را انجام داد.

8-      مولتی متر

از این وسیله در قسمت عیب یابی استفاده می شود و دارای قسمت های متفاوت جهت تست قطعات میباشد.

 مانند تست مقاومت ها، خازن، دیود، ترانزیستور. همچنین تست برقراری ارتباط میان دو نقطه از طریق مولتی متر انجام میگیرد و دارای دو نوع می باشد: دیجیتال ، آنالوگ

 

http://www.digitaalo.com/shop



:: برچسب‌ها: ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

باکس موبایل نوعی ابزار تعمیرات سخت افزاری موبایل می باشند که به وسیله آنها نرم افزار مربوط به گوشی موبایل را بر روی گوشی رایت می کنند.

از دیگر کاربرد باکس موبایل به ترمیم بوت ، ترمیم سریال نامبر گوشی و … اشاره داشت که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

در نظر داشته باشید که هر باکس موبایل کار به خصوصی را انجام می دهد و صرفا هیچ باکس موبایل تمام کارها را یکجا انجام نمی دهد.

برخی از باکس موبایل را به شما معرفی میکنیم:

 

1-      باکس Z3X

این باکس موبایل برای سرویس دهی و فلش و آنلاک و ترمیم شماره سریال و بیس باند و موبایل سامسونگ کاربرد دارد.

 

2-      باکس اختاپوس Octopus

باکس موبایل octopus یکی از کاربردی ترین و بهترین باکس موبایل میباشد که میتواند از هردو برند LG و Samsung پشتیبانی کند.

این باکس موبایل کار هایی مثل آنلاک خودکار شبکه ، بازسازی آنتن دهی ، قابلیت فلش امن فریمو ، خواندن اطلاعات گوشی وقتی که گوشی خاموش است ، بروزرسانی فریمور ، مشاهده مشخصات دقیق هر مدل ، ساخت پشتیبان از نرم افزار داخلی گوشی ، ریست فکتوری کردن ، ویرایش فایل های سری کوآلکام پشتیبانی از فرمت های Bin , SSW , M0 ، ترمیم EEPROM ، ترمیم NVM ، تغییر کشور سازنده ، فرمت بخش کاربری ، رفع مشکلات ،استارت بدون سیمکارت ، ترمیم بوت را میتواند انجام بدهد.


3-  باکس  NSPRO:
باکسی قدیمی برای سرویس دهی و فلش و آنلاک کردن گوشی سامسونگ ، بلک بری ال جی و چند گوشی دیگر است .
این باکس موبایل قابلیت بازسازی فایل های خراب شده و از بین رفته سیستمی و ترمیم شماره سریال را دارا می باشد .

 

4-      باکس  SETool

باکس موبایل SETool برای گوشی های Sony و LG است و از قابلیت های مهم این باکس موبایل میتوان به: فلش، ترمیم شماره سریال، آنلاک، تعمیرات نرم افزاری موبایل، رایت نرم افزار اشاره داشت.

 

5-      باکس ATF

باکسAdvanced Turbo Flasher  ابزاری برای فلش و ترمیم شماره سریال گوشی های نوکیا است.

این باکس موبایل یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین باکس تعمیر گوشی های موبایل نوکیا می باشد

 

6-      باکس SIGMA

این باکس موبایل کامل ترین ابزار سرویس دهی به گوشی های هوآوی ، موتورولا و… است

 

7-      دانگل CM2

دانگل CM2 برای سرویس موبایل چینی استفاده می شود و قابلیت‌های آن عبارت اند از حذف ویروس، تعمیر گوشی های خاموش، بازکردن تمامی قفل های اندروید بدون پاک شدن اطلاعات، رایت هرکدام از فایل های فلش بصورت جداگانه، گرفتن بک آپ فلش تول بصورت کامل برای تمام پردازنده های مدیاتک، گرفتن بک آپ از NVRAM کلیه دستگاه های مدیاتک بدون نیاز به روت و فعال بودن USB DEBUGING، ترمیم شماره سریال و ... .

 

8-      دانگل BEST

دانگل BEST برای سرویس دهی موبایل نوکیا است و از مهم ترین قابلیت ها و اصلی ترین کار این دانگل می‌توان به برداشتن قفل، فلش و آنلاک اشاره داشت.

 

9-      دانگل HUA

دانگل HUA برای گوشی سامسونگ، هواوی و اچ تی سی است که قابلیت های فراوان و بسیار زیادی دارد.

قابلیت هایی مثل: فلش، ترمیم سریال، آنلاک شبکه، روت کردن مستقیم با یک کلیک، باز کردن قفل FRP تمامی برند های معروف دنیا، بازکردن قفل صفحه تمام گوشی های اندروید، فعال کردن زبان فارسی در چند ثانیه بدون فلش و فایل، خواندن و نوشتن فایل های NVRAM ,QCN ,NVM  و سایر عملیات های مهم که به صورت CPU به CPU تب بندی شده است.

 

10-  دانگل چمیرا Chemira

دانگل Chemira به تازگی وارد بازار نرم افزار گوشی های هوشمند شده است و برای سرویس دهی انواع برندهای سامسونگ، بلک بری، ال جی و نوکیا کاربرد زیادی دارد.

قابلیت های این دانگل عبارت اند از: ترمیم سریال و مک، خواندن اطلاعات دستگاه، آنلاک مستقیم، تغییر نرم افزار، تعمیر مودم، بکاپ و ریستور.

 

 

http://www.digitaalo.com/shop/66



:: برچسب‌ها: باکس موبایل , خرید باکس موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

هارد دیسک ها خیلی ظریف و حساس می باشند مخصوصا هارد های اکسترنال که همیشه در معرض ضربه خوردن هستند در بعضی از مواقع که هارد آسیب های زیادی دیده باشد.

 در اینجور مواقع ارزش تعمیر ندارند ولی اگر اطلاعاتتان خیلی برای شما مهم باشد هارد اول تست میشود که دقیقا به کدام قسمت آسیب رسیده است.

با مراجعه به لیست هارد مشابه می توانید هارد مورد نظر خود را پیدا کنید.

چه قطعاتی را باید در هارد دیسک جایگزین کرد که هارد دیسک شما ریکاوری گردد.لیست هارد مشابه

 در اکثر مواقع وقتی هد هارد آسیب دیده باشد مجبور به جراحی هارد میشویم در اغلب موارد زمانی از یک هارد دیسک صدای کلیک یا تق تق شنیده می شود

که هارد دیسک دچار شوک ، حرارت بیش از حد ، چسبیدن یا پارگی هد و نوعی نقص در هد شده باشد. بروز صدای کلیک هارد دیسک یکی از آسیب های متداول و شایع در بین هارد دیسک ها است.

لیست هارد مشابه دارای تمامی هارد های مورد نظر شما می باشد که میتوانید با لیست هارد مشابه، هارد مورد نظر خود را پیدا کنید.

 http://www.digitaalo.com/similar/



:: برچسب‌ها: لیست هارد مشابه , لیست هاردهای مشابه ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

عیب یابی و رفع مشکلات و تعمیرات موبایل سامسونگ با رعایت موازینی خاص در نمایندگی تعمیرات موبایل  صورت می گیرد.

اکثر تعمیرکاران در حال فعالیت در مراکز غیر مجاز ، از دانش  کافی و تخصصی برخوردار نمی باشند و تنها با تکیه بر تجربه‌های خود تاکنون  اقدام به تعمیرات موبایل می نمایند به همین علت اغلب تعمیرات موبایل سامسونگ، بی ثمر بوده و گوشی مجددا به همان مشکل بر می گردد و تنها باعث بیشتر شدن هزینه اضافی برای مشتریان می شود.

به همین دلیل کارشناسان و تکنسین های تعمیرات موبایل سامسونگ توصیه می‌کنند که در مواقع ایجاد نقص در هر بخشی از گوشی های سامسونگ، بایستی موبایل خود را فقط به مراکز معتبر و  مجاز ببرند و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیر استاندارد که از اطلاعات و تکنولوژی لازم بهره مند نیستند، خودداری نمایند.

 

تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ در بخش سخت افزار نیز در مرکز تعمیرات موبایل با قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود.

تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ همواره یکی از مشکلات اصلی موبایل سامسونگ محسوب می شود.

 سامسونگ در گوشی های جدید گلکسی S8 و S9 خود از فناوری های پیچیده ای استفاده کرده است و باعث شده است تا که کار تعمیرات موبایل سامسونگ را با مشکل و سخت همراه کند.

از خدمات بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ می توان به صدای اسپیکر، مشکل هنگ و ریست، تست تغذیه قطعات، شوک دادن باطری موبایل، رفع ایراد مشکل پرش صفحه نمایش، رفع ایراد مشکل ویبره، تعمیر صفحه لمسی، تعویض هارد گوشی، ترمیم بوت گوشی، تعویض گوریلا گلس گوشی و … اشاره داشت.

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با بکارگیری متخصصین ماهر در امر تعمیرات موبایل سامسونگ می خواهد بهترین خدمات را در کنار آموزش تعمیرات موبایل برای شما فراهم کند.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ علاوه بر خدمات سخت افزاری به ارائه خدمات نرم افزاری به شما عزیزان می پردازد.

تمامی مشکلات در گوشی موبایل به مسائل سخت افزاری ختم نمی شوند.

وجود کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ باعث ارائه خدمات منحصر به فردی به شما عزیزان شده است.

متخصصین ما دارای مهارت بالا بوده و پاسخگوی انواع نیازهای نرم افزاری گوشی ها و تبلت های شما هستند.

 بعضی از این مشکلات شامل هنگ کردن و یا قفل کردن موبایل، کرش کردن Google Store Play، درست کار نکردن رابط کاربرن، دانلود نشدن اطلاعات، اجرا نشدن فایل های دانلود شده، وجود بدافزارها، خاموش شدن ناگهانی موبایل و ... است.

 در صورت بروز مشکلات نرم افزاری در گوشی موبایل خود به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید.

 

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

خرابی تاچ موبایل هم مشکل آزار دهنده ای است که بعضی از کاربران گوشی های هوشمند آن را تجربه می کنند.

در این حالت، هیچ یک از فرمان های لمسی اجرا نمی شوند و کاربر عملا به محتوای گوشی دسترسی پیدا نخواهد کرد. 

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ و روش انجام دادن این کار، بستگی به نوع و شدت آسیب دیدگی این قطعه را دارد.

در بیشتر موارد، شدت خرابی این بخش بالاست و قابل تعمیر نخواهد بود.

 در این صورت نیاز به تعویض تاچ ال سی دی گوشی خواهد داشت.

کارشناسان تعمیرات موبایل سامسونگ، برای ترمیم تاچ، گوشی را با استفاده از ابزار خاصی باز کرده و کانکتورهای باتری، دوربین و دکمه هوم را جدا می کنند.

حساسیت هریک از کارهای گفته شده به اندازه ای است که در صورت بروز هرگونه خطایی، منجر به خرابی بخش های مربوطه خواهند شد.

برای جلوگیری از بروز هرگونه خطا در روند تعمیر تاچ گوشی موبایل خود، بهتر است ترمیم یا تعویض این بخش را به متخصصین مجرب و دوره دیده واگذار کنید.

 

تعمیر برد گوشی موبایل سامسونگ

برد یا مین برد در گوشی های موبایل، از چندین خازن، مقاومت، ترانزیستور، سیم پیچ و دیود تشکیل شده  که هریک به نوعی در عملکرد این قطعه تاثیر گذار هستند.

 برای تعمیر برد گوشی موبایل سامسونگ و یا هر نوع گوشی دیگری، باید این قطعات تعویض شوند.

اگر کمی خوش شانس باشید، تعویض این بخش ها به ترمیم برد و رفع مشکلات گوشی تان منجر می شود.

اما گاهی مواقع شدت آسیب دیدگی بسیار بالا است و یا برد سوخته و عملا نمی توان آن را تعمیر کرد.

در این صورت، متخصصین تعمیرات موبایل سامسونگ ، این قطعه را تعویض می کنند.

اگر برد جدید اصل باشد و مطابق با مدل گوشی شما انتخاب شده باشد، می توانید تا مدتها بدون هیچگونه ایرادی از گوشی تان استفاده کنید.

در غیر این صورت، باید به زودی مجددا اقدام به تعویض برد گوشی خود نمایید.

 

http://www.parsertebatco.com/post/9

 



:: برچسب‌ها: تعمیر گوشی سامسونگ , تعمیرات موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()