نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

تعمیر تاچ موبایل اچ تی سی

در صورت خرابی تاچ گوشی موبایل می توانید با انجام اقداماتی ساده خودتان تعمیرکار گوشی خودتان باشید. در بسیاری از مواقع ریستارت کردن گوشی هوشمند می تواند مشکل گوشی شما را حل کند. در برخی مواقع استفاده از قاب‌های هوشمند می تواند دردسر ساز باشد.

بنابراین در چنین مواقعی گوشی را از قاب خارج کنید. این قاب ها دارای ویژگی روشن و خاموش کردن خودکار هستند که می تواند باعث نقص در عملکرد تلفن همراه‌ شود. همچنین شما می توانید راه حل هارد ریست را امتحان نمایید.

همچنین در مواقعی که دکمه پاور کارآیی‌ خود را از دست می‌دهد و نمی توان گوشی را ریست کرد می توان سیم کارت و کارت حافظه را از گوشی خارج نموده و سپس باتری را در صورت امکان برای چند ثانیه دربیاورید. اگر هیچ یک از راه های گفته شده جواب نداد می توانید گوشی خود را در جهت عیب یابی به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل بیاورید.

تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی توسط متخصصین مراکز تعمیرات موبایل با ارائه گارانتی تعمیرات صورت میگیرد. متخصصین پس از بررسی مشکلات و عیب یابی درست مراحل تعمیرات موبایل را آغاز خواهند کرد.

تعمیرکاران ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته قادر به حل تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما خواهد بود. کارشناسان بخش تعمیرات تخصصی موبایل تاچ گوشی اچ تی سی بهترین محصولات را در اختیار دارند و به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های htc مسلط هستند. بنابراین قادر به حل مشکل تاچ موبایل در کمترین زمان خواهند بود.

 

رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی

از مشکلاتی که دارندگان گوشی های هوشمند بارها با آن مواجه می شوند مشکل قطع و وصل شدن و پریدن آنتن گوشی است. در این مواقع ممکن است تصور کنید منشأ این مشکل، اپراتور تلفن همراه شما می باشد. با وجود آنکه پوشش جغرافیایی و قدرت اپراتور از اصلی ترین دلایل عدم آنتن دهی به حساب می آید. اما همیشه این مشکل به اپراتور برنمی گردد. این اتفاق ممکن است به دلایل دیگری نیز اتفاق بیفتد.

عوامل مختلف نرم افزاری و سخت افزاری را می توان از دیگر دلیل این مشکل دانست. حتی یک تنظیم اشتباه در گوشی شما می تواند در پرش آنتن گوشی شما تاثیر گذار باشد. از آنجا که متخصصین مرکز تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط از کارشناسان خبره در زمینه تعمیرات موبایل هستند می توانند با بررسی گوشی شما مشکلات به وجود آمده را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کنند. بنابراین در صورت مواجه با چنین مشکلی از مراجعه به مراکز نامعتبر جلوگیری کنید و تعمیر گوشی خود را به متخصصین کار بلد بسپارید.

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد. تعمیر گوشی htc خود را به ما بسپارید.



:: برچسب‌ها: تعمیر گوشی htc ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

تعویض گلس ال سی دی موبایل سونی

منظور از تعویض گلس ال سی دی موبایل، جایگزینی لایه شیشه ای محکمی است که توسط کارخانه بر روی ال سی دی نصب می شود. زمانی که گوشی از دست کاربر می افتد و یا تحت فشار زیادی قرار می گیرد به احتمال زیاد نمایشگر ترک خورده و می شکند. این شکستگی گاهی فرآیند تعویض تاچ و ال سی دی موبایل را الزامی میکند و گاهی نیز تنها با تعویض گلس ال سی دی قابل رفع است.

تشخیص این مورد بستگی به میزان آسیب وارد شده بر صفحه ی نمایش گوشی موبایل را دارد. از آنجایی که گلس ال سی دی روی سطح LCD گوشی پرس شده است، جدا سازی آن در راستای شکل گیری پروسه ی تعویض گلس ال سی دی گوشی سونی کار آسانی نیست.

جهت انجام این کار، باید با استفاده از ابزار خاصی، گلس و یا همان لایه ی شیشه ای پرس شده را از روی ال سی دی برداشت و با دقت کاری بالایی گلس مرغوبی را جایگزین کرد. اگر اشتباهی در طول یکی از مراحل تعویض گلس موبایل رخ دهد، خطر آسیب ساختار نمایشگر و تاچ گوشی وجود خواهد داشت. به شما این اطمینان را می دهیم که تعمیرات گوشی سونی ضمن به کارگیری تجهیزات فنی مدرن قادر به تعویض گلس انواع موبایل های سونی در مدت زمان کوتاهی می باشد.

 

تعمیر برد موبایل سونی

برد و یا مادربرد گوشی یکی از قطعات اصلی سیستم گوشی موبایل می باشد که فعالیت تمامی بخش های مختلف را تحت کنترل دارد. در واقع این قطعه مغز دستگاه می باشد که در صورت خرابی عملکرد کلی موبایل را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است باعث روشن نشدن گوشی شود. در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در کرج،  تعمیر برد گوشی های سونی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، زیرا برد قطعه ی اصلی و حساسی است که مدارهای گوناگونی را در خود جای می دهد.

به طور کلی این بخش از گوشی می تواند بر اثرعواملی چون ضربه، نوسانات برق ، نفوذ مایعات شیمیایی و آب خوردگی از عملکرد اصلی خود دور بماند. در این راستا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل سونی با استفاده از دانش و مهارت خود و بهره گیری از پیشرفته ترین تتکنیک های فنی به یاری دارندگان گوشی های سونی شتافته و کارایی بردهای معیوب این سیستم ها را در سطح کیفی بی نظیری بازیابی می نمایند.

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد. برای دریافت مشاوره تعمیرات موبایل می توانید با همکاران در ارتباط باشید. تعمیرات گوشی سونی خود را به ما بسپارید.



:: برچسب‌ها: تعمیرات گوشی سونی در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

تعویض هارد هواوی

هارد (EMMC) بخشی از گوشی های موبایل است که اکثرا دچار مشکل می‌شود و عملکرد گوشی‌های هوشمند را مختل می‌کند. تعمیرات هارد گوشی هواوی یک کار بسیار حساس و تخصصی است. از این رو فردی که دارای دانش تخصصی و تجربه در این زمینه باشد می‌تواند مشکل را تشخیص دهد و گوشی را تعمیر کند. هارد گوشی حافظه‌ی داخلیِ چندرسانه‌ایِ گوشی هوشمند است. منظور از حافظه داخلی این است که قابل جداسازی نیست و چند رسانه‌ای بدین معنا است که قابلیت ذخیره ‌سازی انواع اطلاعات در فرمت‌های متفاوت را دارد. سوختن هارد گوشی یک آسیب الکترونیکی است و شدت آسیب تعیین می‌کند هارد نیاز به تعمیر دارد و یا تعویض. اگر هارد گوشی قابل تعمیر نباشد هر چه اطلاعات در گوشی ذخیره داشته‌اید از بین خواهد رفت.

خرابی هارد و ترمیم هارد موبایل 

در صورت خرابی هارد اطلاعات داخل گوشی شما در معرض آسیب قرار میگیرد . تعویض هارد هواوی و بازیابی اطلاعات آن کاری بسیار تخصصی و حرفه ای می باشد زیرا برای تعویض هارد گوشی هوآوی ،  باید هارد را خارج کرده و آن را مجددا داخل دستگاه قرار دهید که این کار نیاز به تخصص و مهارت ویژه ای دارد  به گونه ای که اکثر تعمیرکاران از انجام آن سربازمی زنند و به شما پیشنهاد می کنند که هارد را تعمیر نکنید که این پیشنهاد کاملا نادرست است . کارشناسان پارس ارتباط در تعمیرات موبایل در کرج  با داشتن چند سال تجربه در زمینه تعویض هارد گوشی هوآوی، مهارت و توانایی لازم را در این زمینه دارند و تعویض هارد گوشی هوآوی را به بهترین شکل ممکن  انجام می دهند واطلاعات شما را بازیابی می نمایند.

 

 سوختن هارد موبایل و تعویض هارد گوشی هوآوی 

یکی دیگر از مشکلات رایج در برخی از گوشی ها پیش می آید سوختن هارد آن ها است . در صورتی که هارد گوشی هوآوی بسوزد تعویض آن ضروری می شود . تعویض هارد سوخته نیز همچون تعمیر آن به تخصص و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد و باید توسط متخصص حرفه ای در زمینه تعمیرات موبایل انجام شود . اگر تعمیر کار از تخصص و مهارت لازم برخوردار نباشد تعویض به درستی انجام نمی شود و قطعات دیگر گوشی نیز آسیب خواهند دید .

لذا در صورت سوختن هارد گوشی هوآوی از سپردن آن به مراکزی که دانش لازم را در این زمینه ندارند جدا پرهیز کنید .  مرکز پارس ارتباط این اطمینان را به شما می دهد که تعویض هارد سوخته هوآوی در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل توسط کارشناسان و متخصصین حرفه ای و مجرب انجام می شود متخصصین ما در تعمیرات موبایل کرج هارد سوخته را بادقت خارج کرده ، هارد جدید را پس از پروگرام کردن جایگزین خواهند کرد.

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های  می باشد. تعمیر گوشی هواوی خود را به ما بسپارید.



:: برچسب‌ها: تعمیر گوشی هواوی در تعمیرات موبایل کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

 

از رایج‌ترین علل خرابی دکمه پاور موبایل سامسونگ می‌توان به وارد شدن ضربه به دستگاه، شکستگی آن یا آب خوردگی موبایل سامسونگ اشاره کرد. از این‌رو در بعضی از مواقع می‌توان با تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ مشکل آن را برطرف نمود اما گاهی اوقات میزان آسیب وارد شده به قدری زیاد است که تعمیرکاران مجبور به تعویض دکمه پاور این دستگاه می‌شوند.

نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج به عنوان حرفه‌ای‌ترین مرکز در زمینه تعمیر موبایل سامسونگ، خدمات مربوط به تعویض یا تعمیر دکمه پاور را به کاربران ارائه می کند. از این‌رو اگر شما هم با مشکلاتی در دکمه پاور گوشی خود مثل: سفت شدن دکمه پاور یا عمل نکردن آن مواجه شدید، تعمیر یا تعویض این قطعه را به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط بسپارید.

 

در صورتی که دکمه ی پاور گوشی خراب شد چه کار کنیم ؟

چنانچه گوشی شما اندرویدی است، لازم است آن را حتما ریستارت کنید. اگر گوشی شما روشن است، فعالسازی آن کار آسانی است. برای این کار لازم است گوشی خود را به وسیله ی یک کابل USB به یک شارژر و یا یک کامپیوتر وصل کنید، از فردی بخواهید با گوشی شما تماس بگیرد. در این صورت اگر دکمه ی Camera را در گوشی خود به صورت جداگانه دارید آن را بفشارید. انجام این پروسه باعث فعال سازی مجدد گوشی تلفن همراه شما می شود و در نتیجه می توانید دوباره از تلفن همراه خود استفاده کنید.

البته این راهکار به عنوان گزینه ای موقت پیشنهاد شده است. مسلما برای بازگرداندن کارایی موبایل لازم است در خصوص تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ اقدامی انجام دهید. ضمنا انجام پروسه ی مذکور همیشه به همین راحتی نیست. در صورتی که گوشی شما خاموش باشد کار شما بسیار سخت تر خواهد شد. البته برخی از اپلیکیشن ها به عنوان جایگزین دکمه ی پاور قابل دانلود هستند و به کاربر این امکان را میدهند تا بدون استفاده از دکمه ی پاور دستگاه خود را روشن و خاموش نماید.

تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج


مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیرات تخصصی موبایل است که بررسی و ترمیم این محصول را انجام داده و خدمات مفیدی را در این زمینه به کاربران ارائه می دهد. این مرکز به عنوان بخشی تخصصی و مجهز کلینیک تعمیرات موبایل، به صورت ویژه بر بررسی و ترمیم انواع مدل های گوشی سامسونگ تمرکز دارد. کارشناسان مجرب در این مرکز حضور داشته و با استفاده از تجهیزات و ابزار آلات درجه یک، اقدام به رفع مشکلات موبایل می کنند.



:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

 

گوشی های آیفون محصولات بسیار گران قیمت و با کیفیتی هستند، اما این موضوع به این معنی نیست که این دسته از گوشی موبایل هیچوقت دچار مشکلات سخت افزاری نمی شوند. متاسفانه زمانی که یک گوشی آیفون خراب شود، تعمیر آن به یک درد سر بزرگ تبدیل می شود چون که اولا باید گوشی خود را به دست تعمیرکار مجربی بسپارید، ثانیا هزینه گزافی برای تعمیر گوشی آیفون پرداخت شود و ثالثا چند روز منتظر تعمیر موبایل آیفون خود باشیم.

 

اما تصور کنید که با یک راه حل ساده هر سه مشکل اصلی نام برده شده قابل رفع و حل باشند. با سرویس تعميرات ايفون دقیقا این سه معضل از بین خواهند رفت. پارس ارتباط سعی می‌کند با بکاربردن تجربه تعمیرکاران مجرب و گارانتی عملکرد آن‌ها بهترین سرویس ممکن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در ادامه مقاله بیشتر در مورد سرویس تعمیرات تخصصی موبایل و تعمیر گوشی اپل صحبت می‌کنیم، با ما همراه باشید.

تعمیر و تعویض دوربین موبایل آیفون با قیمت مناسب

خوشبختانه دوربین گوشی های آیفون  تا زماتی که هیچ ضربه و فشاری به آن وارد نشود، دچار آسیب‌دیدگی فیزیکی نخواهد شد و اکثر اوقات مشکلاتی که برای آن به وجود می‌آید به دلیل اختلالات نرم‌افزاری مانند ویروسی شدن آیفون و نصب بدافزارها بر روی این دستگاه است. فرقی نمی‌کند که دوربین موبایل اپل دچار مشکلات نرم‌افزاری شده باشد یا سخت‌افزاری به هر حال متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس، خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دوربین این دستگاه را به کاربران ارائه میکند.

کافیست که به مرکز تعمیرات موبایل در کرج مراجعه کنید و یا اینکه این دستگاه را از طریق ثبت درخواست تعمیر موبایل به شرکت بفرستید. تعمیرکاران ما بعد از دریافت گوشی شما به عیب‌یابی تخصصی و تعمیر یا تعویض دوربین آن می‌پردازند.

 

تعمیر برد گوشی آیفون

 

همانطور که می دانید، برد مغز متفکر گوشی است و کنترل تمام بخش های دستگاه را بر عهده دارد. این یعنی خرابی برد می تواند باعث آسیب دیدگی دیگر قطعات و مختل شدن روند کاری گوشی شود. یکی از مهم ترین مراحل تعميرات موبايل اپل، ترمیم برد اصلی آن است.

 

برای تعمیر این قطعه، باید بخش های متفاوت آن شامل مقاومت، خازن، سیم پیچ، دیود و ترانزیستور به دقت بررسی شوند. پس از تشخیص دادن قطعه معیوب، آن قطعه تعویض می گردد و به این ترتیب، عملکرد برد به حالت عادی بر می گردد. البته گاهی اوقات تعمیر برد گوشی اپل امکان پذیر نخواهد بود و تنها با تعویض این قطعه می توان مشکلات ناشی از خرابی آن را برطرف نمود.

پارس رتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد.تعمیر گوشی آیفون خود را به متخصصین ما در تعمیرات گوشی آیفون در کرج بسپارید.



:: برچسب‌ها: تعمیر گوشی آیفون در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

تعمیر گوشی شیائومی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل شیائومی ارائه می شود. متخصصین در واحد تعمیرات تخصصی موبایل ، تعمیرات گوشی شیائومی را با بهره مندی از مهارت ها و به روز ترین ترفند های تعمیراتی ارائه می دهند. بهره مندی از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد از تعمیرات موبایل باعث شده تا فرآیند تعمیرات انواع گوشی های موبایل شیائومی در این مجموعه امکان پذیر می باشد. همینطور دسترسی این مجموعه به انواع ابزار و قطعات نیز باعث شده تا تعویض قطعات آسیب دیده ی انواع موبایل های شیائومی در این مرکز امکان پذیر می باشد.

در واحد تعمیر گوشی شیائومی از قطعات اورجینال استفاده می شود و مشخصات اصلی تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان قابل تضمین می باشد. تمامی دستگاه ها بعد از اعمال فرآیند تعمیرات موبایل در این واحد برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شوند. 

تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی

تعمیر تاچ و ال سی دی یکی از خدمات تخصصی در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل می باشد. اگر در حین استفاده از گوشی خود متوجه کار نکردن تاچ گوشی و یا کند شدن آن شدید لازم است که برای تعمیر موبایل خود اقدام نمایید.

البته قبل از اینکه اقدام به تعمیر تاچ گوشی موبایل خود کنید باید بدانید که گاهی مواقع کند شدن و کار نکردن تاچ موبایل به دلیل اجرای برنامه های خیلی سنگین و پر شدن حافظه گوشی موبایل است. بنابراین ابتدا این موارد را بررسی نمایید و در صورتی که مشکل گوشی برطرف نشد برای تعمیر موبایل خود اقدام کنید.

کارشناسان تعمیرات موبایل با بررسی تاچ، اقدام به تعمیر و یا تعویض آن می کنند. یکی از تعمیرات قابل توجه تاچ، پرس کردن مجدد آن به ال سی دی است. در حالتی که تاچ از روی ال سی دی جدا شده باشد معمولاً به کندی عمل می کند و یا اصلا کار نمی کند. ال‌سی‌دی‌ گوشی‌های شیائومی مانند دیگر گوشی‌های هوشمند از سه بخش گلس، تاچ وال‌سی‌دی تشکیل شده است.که درصورت بروز خلل در هر یک از این بخش‌ها، علائم متفاوتی را به ‌دنبال خواهد داشت.

رفع مشکل داغ شدن گوشی‌های شیائومی

یکی از مشکلاتی که گاهی مواقع برای مدل‌های قدیمی‌تر گوشی‌های شیائومی اتفاق میافتد، داغ شدن گوشی می باشد. این مشکل ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد و تعمیر گوشی نیازمند تشخیص صحیح و اصولی است.

 

تعمیر و تعویض دوربین گوشی‌ شیائومی

طراحی دوربین‌ چندگانه با ماژول‌های برآمده در قسمت پشتی گوشی‌ شیائومی بیانگر همگام شدن کمپانی شیائومی با ترند بازار است. البته برآمدگی دوربین‌ها علاوه بر جلوه ی بسیار فوق‌العاده‌ای که به دستگاه می‌دهد، حساسیت این قطعه را هم نیز خیلی بالا می‌برد و باعث آسیب‌پذیری بیشتر آن نیز می‌شود. تصور بسیاری از کاربران درباره اینکه دوربین گوشی شان خراب شده و عمل نمی‌کند، غلط است. اگر دوربین گوشی شما عمل نمی‌کند، لزوما به این معنی نیست که ایراد از بخش سخت‌افزاری دستگاه می باشد.

گاهی مواقع  تنها یک اختلال نرم‌افزاری باعث از کارافتادن دوربین گوشی شما می شود. در این حالت شما می‌توانید با انجام کارهایی از جمله: ریستارت گوشی، فلش‌کردن، ریست‌‌فکتوری موبایل، آپدیت و یا درصورت نیاز دانگریت سیستم عامل هرگونه مشکلات نرم‌افزاری احتمالی را رفع کنید.  درصورتی که هیچگونه مشکل نرم‌افزاری، عملکرد دوربین موبایل را مختل نکرده باشد؛ به دنبال راهی برای تعمیر بخش سخت‌افزاری این قطعه باشید.

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در سرتاسر ایران و همینطور برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد. تعمیرات گوشی شیائومی را به ما بسپارید.



:: برچسب‌ها: تعمیرات گوشی شیائومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()