نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

گوشی‌ شیائومی عموما ایرادات تکراری دارند و خریداران این محصولات معمولا مشکلات یکسانی را گزارش میدهند، به عنوان مثال مسئله داغ شدن گوشی‌ها یکی از مواردی است که بسیاری از خریداران گوشی‌های شیائومی از آن شکایت می‌کنند، همچنین عملکرد کند رم و کیفیت پایین دوربین سلفی گوشی‌های خانواده می (mi) نیز، از ایراداتی است که به محصولات شیائومی وارد شده است. اگر شما یکی از محصولات شیائومی را تهیه کرده ‌باشید، به احتمال فراوان با یکی از این مشکلات مواجه شده یا خواهید شد.

 

قابلیت شارژ سریع گوشی به درستی کار نمی‌کند

گوشی ردمی 8 به طور رسمی از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند اما شارژر داخل جعبه آن 10 وات است. بنابراین اگر تصمیم داشته دارید که روند شارژ را سرعت ببخشید باید یک شارژر 18 وات خریداری نمایید. با این حال بعضی از کاربران گزارش داده‌اند که شارژ سریع در گوشی‌ آن‌ها کار نمی‌کند. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید استفاده از یک شارژر استاندارد و مناسب است. برای شارژ سریع دستگاه باید شارژر شما 9 ولت و 2 آمپر باشد. علاوه بر این حتماً گوشی خود را به‌روز نگه دارید زیرا به‌روزرسانی‌ها مشکلات متعددی را رفع می‌کنند.

 

رابط کاربری و آپدیت‌های متناقض با هم

محصولات برند شیائومی از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند، شرکت‌هایی مانند گوگل، سامسونگ و هوآوی سال‌هاست که در ساخت رابط کاربری تجربه دارند اما شیائومی اینگونه نیست، محیط شیائومی سنگین است و شباهت زیادی به iOS دارد، محیط کاربری شیائومی به طور عمده برای بازار چین طراحی شده و این ایرادات موجب شد تا رابط کاربری شیائومی یا MIUI از همان ابتدا منتقدان بسیاری داشته باشد، با وجود بروزرسانی‌های مختلف و عرضه نسخه‌های جدیدی از MIUI این موارد تاکنون رفع نشده است.

یکی دیگر از ایرادات رایج شیائومی، زمان عرضه طولانی آپدیت‌های اندروید، برای گوشی‌های این شرکت است. دارندگان گوشی‌های شیائومی باید بیش از دیگر برندها به انتظار عرضه آپدیت جدید اندروید برای محصول خود باشند. زمان طولانی عرضه بروزرسانی اندروید برای محصولات شیائومی دلیل مشخصی ندارد اما این مورد اصلا برای خریداران شیائومی، خوشایند نمی باشد.

 

مشکلات سیم کارت و شبکه

  • بررسی کنید شاید دسترسی به سیم کارت محدود شده باشد یا با یک رمزعبور قفل شده است. این رایج ترین علت برای بروز این مشکل است.
  • ممکن است خود سیم کارت صدمه دیده باشد. بررسی کنید و در صورت لزوم تعویض نمایید.
  • ممکن است اسلات سیم کارت بر روی گوشی آسیب دیده باشد.
  • دقت داشته باشید که بوت لودر گوشی قفل نشده باشد،‌ زیرا می‌تواند گاهی به‌روزرسانی‌هایی را دعوت کند که متعلق به گوشی شما نیست.
  • بررسی کنید شاید محل فعلی شما دارای سرویس‌های مربوطه نیست یا شبکه در آنجا وجود ندارد.
  • بررسی کنید Sim Card به صورت دستی در بخش تنظیمات Sim and Network غیرفعال نشده باشد.
  • دلیل این مشکل می‌تواند تعلیق خدمات سیم کارت، در صورت استفاده نکردن طولانی مدت باشد.
  • بررسی کنید شاید حالت هواپیما (AirPlane) گوشی شما روشن است.
  • گاهی اوقات قرار ندادن ناصحیح سیم کارت داخل گوشی باعث بروز این مشکل می‌شود. آن را درآورده و مجدداً داخل اسلات قرار دهید.
  • ممکن است مشکل با یک راه اندازی مجدد ساده حل شود.
  • مطمئن شوید مشکل این نیست که سرویس‌های رومینگ مستلزم فعال بودن روی سیم کارت شما هستند.
  • بررسی کنید آیا سیم کارت شما در یک دیوایس دیگر درست کار می‌کند یا خیر.

 

فونت گوشی موبایل تغییر نمی‌کند

به دلیل محدودیت‌های منطقه‌ای در برخی مناطق جهان گوشی‌های شیائومی از تمام ویژگی‌ها پشتیبانی نمی‌کنند. به عنوان مثال قفل گشایی به وسیله تشخیص چهره در همه مناطق در دسترس نیست. در مورد تم‌ها هم این مشکل را دارد و در برخی مناطق دسترسی کاملی به این بخش نخواهید داشت. بنابراین برای دور زدن این محدودیت‌ها فقط باید منطقه جغرافیایی خود را در گوشی تغییر دهید. با این کار می‌توانید به قابلیت‌های بیشتری دست پیدا کرده و فونت گوشی را نیز تغییر دهید. برای تغییر منطقه در ردمی 8 خود این مراحل را دنبال کنید:

  • به بخش تنطیمات رفته و سپس بر روی تنظیمات بیشتر (Additional settings) کلیک کنید.
  • سپس بر روی منطقه (Region) لمس کنید و کشور مد نظر خود را انتخاب کنید.

 

تعمیرات گوشی شیائومی خود را به کارشناسان ما در پارس ارتباط لوتوس بسپارید و برای دریافت مشاوره رایگان به وبسایت ما مراجعه کنید و با همکاران ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: مشکلات رایج و تعمیرات موبایل شیائومی,مشکلات رایج موبایل شیائومی,تعمیرات موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

همان طور که می‌دانید، سامسونگ همواره به عنوان یکی از بهترین سازندگان تلفن همراه در دنیا شناخته می‌شود و اسمارت فون‌های سری Galaxy S و Galaxy note آن در سال‌های گذشته جزو محبوب‌ترین پرچمداران دنیا بوده‌اند. در ادامه این بحث به برخی از مشکلات نرم افزاری موبایل سامسونگ اشاره می کنیم.

اسمارت فون‌های گلکسی قیمت بالایی دارند. بنابراین اکثر کاربران در صورت خرابی گوشی، به جای تعویض اسمارت فون ترجیح می‌دهند آن را تعمیر کنند. به غیر از مشکلات سخت‌افزاری که نیاز به مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل دارند، مشکل نرم افزاری گوشی سامسونگ را می‌توان در بیشتر موارد در منزل حل کرد. اما در صورتی که گوشی سامسونگ شما، دچار هرگونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری شد، با تعمیر موبایل در محل خود، مشکلات آن را رفع کنید.

 

ایراد توقف شارژ بی سیم در موبایل سامسونگ

این روش، شارژ بسیار کندی نسبت به کابل دارد. اگر زیاد از جایگاه شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد خطای «شارژ بی سیم متوقف شد» رو مشاهده کرده‌اید، که با سه روش زیر می‌توانید این مشکل را حل نمایید:

 

راه حل اول: ریبوت کردن دستگاه

دکمه کم کردن صدا را نگه دارید و رها نکنید.

سپس کلید روشن و خاموش کردن گوشی را نگه دارید تا دستگاه ریبوت شود.

در مرحله بعد دستگاه را روی شارژر بی سیم قرار داده و امتحان کنید.

 

راه حل دوم: خالی کردن casheموبایل

  • دستگاه خود را خاموش کنید.
  • سپس کلیدهای ترکیب home+power + volume up را نگه دارید.
  • وقتی لوگوی شرکت نمایش داده شد، در حالی که دکمه‌های Home و زیاد کردن صدا را نگه داشته‌اید، دکمه Power را رها کنید.
  • سپس زمانی که لوگوی اندروید را مشاهده کردید، دکمه‌های دیگر را نیز رها کنید.
  • حالا  با دکمه کم و زیاد کردن صدا، روی گزینه Wipe Cache Partition بروید.
  • از  دکمه Power برای انتخاب کردن گزینه مورد نظر استفاده کنید . (بعضی از گوشی‌ها  در این منو  با حالت تاچ هم می‌شود روی گزینه مورد نظر کلیک کرد).
  • وقتی درخواستی روی صفحه ظاهر شد، گزینه «yes» را انتخاب کنید .حالا صبر کنید تا کش خالی شود و دستگاه ریبوت شود.

 

مشکل اتصال وای فای در موبایل سامسونگ

این مشکل نرم افزاری گوشی سامسونگ هم راه حل‌هایی ساده ای دارد. اول از همه، اتصال وای فای را برای چند ثانیه خاموش کرده و دوباره روشن نمایید، سپس وای فای مورد نظر را forget کرده و دوباره آن را اضافه کنید.

البته برای این کار باید رمز وای فای مذکور را داشته باشید. اگر مشکل شما فقط با مودم منزلتان است، پس باید به دنبال وجود عیب در ساختار مودم بگردید. اگر در مکان‌های عمومی با این مشکل روبه‌رو هستید، ممکن است شبکه مذکور نیاز به پذیرش شرایط حفظ حریم خصوصی از طریق صفحه تأیید اعتبار داشته باشد.

 

مشکل خالی شدن شارژ گوشی سامسونگ

خالی شدن زود هنگام شارژ باتری گوشی یا به بیانی دیگر نگه نداشتن شارژ توسط گوشی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این گجت ها با آن مواجه می شوند. برای جلوگیری از بروز این مشکل شما باید سعی کنید میزان انرژی مصرفی دستگاه را کاهش دهید. با انجام کارهایی مانند کم کردن نور صفحه نمایش، قطع اتصال های غیر ضروری مثل بلوتوث، موبایل دیتا و غیره، روشن نگذاشتن صفحه نمایش گوشی در شرایطی که به آن نیاز ندارید و غیره می‌توانید تا حدی با مشکل خالی شدن شارژ گوشی مقابله کنید.

 

مشکلات دوربین گوشی موبایل سامسونگ

یکی از مشکلات دوربین این سری از گوشی‌ها این است که از برنامه دوربین، به طور خود به خود خارج می‌شود و پیام خطا می‌دهد یا اینکه اجازه عکس برداری و فیلم برداری را نمی‌دهد.

  • گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.
  • اگر مشگل حل نشد به بخش درباره تلفن بروید و اگر بروزرسانی فعال بود، آن را بروزرسانی کنید.
  • در صورت عدم موفقیت، به تنظیمات بروید و حالت  smart stay را غیر فعال کنید، زیرا با دوربین تداخل پیدا می‌کند.

تعمیرات موبایل سامسونگ خود را به کارشناسان ما در پارس ارتباط لوتوس بسپارید. برای دریافت مشاوره رایگان به وبسایت ما مراجعه نمایید و با همکاران ما در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید لاک و آنلاک بودن گوشی آیفون تان را بررسی کنید . سرویس خدمات ارتباطی در کشورهای دیگر با کشور ما تفاوت زیادی دارد و ممکن است که گوشی های موبایل به گونه ای طراحی شده باشند که تنها قادر به پشتیبانی از سیم کارت و یا خدمات یک اپراتور خاص باشند که در اصطلاح این گوشی‌ها لاک هستند. در این حالت اگر سیم کارت دیگری داخل آیفون قرار بگیرد دستگاه پیغام خطایی را نمایش می دهد و قادر به استفاده از آن اپراتور نیستید .

 

نشان دادن پیغام خطا در حین نصب iOS 13

برخی کاربران گوشی آیفون گزارش دادند که در حین نصب iOS 13، پیغام خطای Unable to Install Update an Error Occurred Installing iOS 13 را مشاهده کردند.

 

روش حل این مشکل

  • مطمئن شوید که دستگاه‌تان به اینترنت متصل است
  • دستگاه خود را فورس ریستارت کنید
  • آپدیت دانلودشده را حذف کره و سعی کنید تا آن را دوباره دانلود و نصب کنید
  • فضای خالی بیشتری را بر روی iDevice خود ایجاد کنید. بهتر است دو برابر حجم آپدیت، فضای خالی داشته باشید
  • اگر نمی‌توانید آپدیت جدید iOS را از طریق مراحل General> Software Update دانلود کنید می‌توانید از طریق iTunes اقدام کنید.

 

روش های جایگزین

می‌توانید از نرم‌افزار ReiBoot کمک بگیرید. این نرم‌افزار می‌تواند مشکلات مربوط به بروزرسانی گوشی را برطرف کند.

 

حل مشکل کرش شدن برنامه ها در موبایل آیفون

گاهی اوقات زمانی که اپلیکیشن جدیدی را مرور می کنید به طور ناگهانی گوشی تان به منوی خانه بازمی گردد.

برای حل این مشکل باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • دکمه خانه را به منظور بالا آوردن مدیریت برنامه دوبار فشار دهید و سپس مجددا برای باز کردن آن تلاش برنامه تلاش کنید، اگر همچنان تغییری احساس نکردید مطمئن شوید که اپلیکیشن شما به روز باشد.
  • بعد از برورسانی اپلیکیشن ها اگر همچنان با کرش کردن برنامه ای برخورد کردید آنگاه چک کنید که آخرین آپدیت نصب شده است یا نه. برای تشخیص آن به قسمت General تنظیمات رفته و سرانجام گزینه software update را بررسی نمایید تا مطمئن شوید که آیفون شما در حال اجرای آخرین نسخه از نرم افزار مذکور است.

 

فریز شدن گوشی

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در حین استفاده از گوشی آیفون ناگهان گوشی کاملا هنگ کند و فشردن هیچ یک از دکمه های فیزیکی دستگاه یا لمس صفحه نمایش و گزینه های روی آن عکس‌العملی را از روی گوشی به همراه نداشته باشد. در این شرایط اصطلاحا گفته می‌شود که آیفون فریز شده است. متاسفانه فریز شدن آیفون هم یکی از مشکلات رایج این گوشی به حساب می آید و به همین خاطر در لیست ما جای گرفته است. اما جالب است بدانید که رفع این مشکل برخلاف ظاهرش اصلا کار سخت و ترسناکی نیست! برای رفع آن باید با توجه به مدل آیفون خود یکی از اقدامات زیر را انجام دهید:

  • دکمه هوم (Home) و پاور (Power) آیفون خود را به طور همزمان فشرده و نگه دارید.
  • با نمایان شدن لوگوی شرکت اپل، انگشت خود را از روی دو دکمه مورد نظر بردارید.
  • دکمه پاور و دکمه‌های افزایش و کاهش صدا (Volume) آیفون خود را به طور همزمان فشرده و نگه دارید.
  • با نمایان شدن لوگوی شرکت اپل، انگشت خود را از روی دو دکمه مورد نظر بردارید.
  • به همین سادگی آیفونتان فورس ریست (Force Reset) می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای حل مشکلات موبایل خود میتوانید گوشی خود را به مرکز تعمیر گوشی آیفون بسپارید. برای دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید و با همکاران ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: مشکلات نرم افزاری و تعمیرات موبایل آیفون,مشکلات نرم افزاری موبایل آیفون,تعمیرات موبایل آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()