نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

برند شیائومی در حال حاضر یکی از برندهای معروف جهان است که می کوشد تا گوشی های اقتصادی و میان رده را با خصوصیات گوشی های محبوب و پرچمدار مانند سامسونگ به بازار عرضه کند. همانطور که اشاره کردیم برند شیائومی نسبت به برندهای دیگر اقتصادی تر می باشد و از قیمت پایین تری نسبت به سایر برندها برخوردار است.

برند شیائومی دارای گوشیهای هوشمند و در عین حال با قابلیت های خارق العاده‌ای است که‌دارای طرفداران بسیار زیادی در سطح جهان هستند که‌دارای سرعت و قابلیت های همسان گوشیهای امروز می‌باشند. با این حال اکثر کاربران گوشیهای شیائومی زمانیکه‌برای اولین بار گوشیرا با سیم کارت روشن می‌کنند، از اولین کارهایی که‌انجام می‌دهند، نصب تنظیمات دریافتی اپراتور می‌باشد. اصلی ترین مشکلی که اکثر دارندگان گوشی شیائومی با آن دارند مشکلات اینترنت گوشی شیائومی است. در ادامه این مقاله از تعمیرات موبایل با ما باشید تا راه حل این مشکل را به شما بگوییم.

 

آموزش حل مشکل وصل نشدن به اینترنت در گوشی‌های شیائومی

در ابتدای کار وارد تنظیمات گوشی شیائومی خود ‌شوید

قسمت SIM cards & mobile network  را انتخاب ‌کنید.

سیم کارت مورد نظر خود را که قصد استفاده از بسته اینترنتی آن را دارید انتخاب ‌کنید. بعد از انتخاب نوع سیم کارت می‌توانید روی Access point names کلیک کنید.

بعد از انتخاب نقطه اتصال خود، اعدادی که در قسمت proxy و port درج شده است را پاک نموده و سپس( ... )را زده و این تغییرات را ذخیره نمایید.

بعد از خاموش و روشن کردن اینترنت می‌توانید از اینترنت خود به راحتی استفاده کنید.

 

 

 

 حالت battery saver را غیرفعال کنید

با اینکه ممکن است زمانی که شارژ باتری شما رو به اتمام است و نیاز دارید که گوشی شما روشن باشد، گزینه‌ی battery saver مفید باشد اما در شرایط عادی، آن را خاموش کنید تا سرعت انتقال داده‌ها از طریق وای-فای با حداکثر خودش انجام شود. برای این کار به بخش تنظیمات بروید و گزینه‌ی battery and performance را انتخاب کنید. سپس، در صورت فعال بودن حالت battery saver، آن را غیر فعال کنید.

 

وصل شدن به شبکه‌ی وای-فای امکان‌پذیر نیست

وقتی سعی می‌کنید با گوشی شیائومی خود به وای-فای وصل شوید ولی این کار امکان‌پذیر نیست، ممکن است یک نقص خاص در گوشی پیش آمده باشد. اولین کاری که در این شرایط باید انجام دهید، ری‌استارت کردن گوشی است.

اگر ری‌استارت کردن گوشی نیز مشکل را حل نکرد، تنظیمات وای-فای و شبکه را ریست کنید. گاهی اوقات ممکن است خودآگاه یا ناخودآگاه تنظیمات وای-فای و شبکه‌ی گوشی را به گونه‌ای تغییر داده باشیم که وصل شدن به وای-فای امکان‌پذیر نباشد. در این حالت، با ریست کردن تنظیمات به حالت اول مطابق با مراحل زیر، این مشکل حل می‌شود:

وارد تنظیمات گوشی خود شوید

به بخش Connection and Share بروید

گزینه‌ی بازیابی تنظیمات کارخانه یا recover factory settings را انتخاب کنید.

 

 

سخن پایانی

عدم اتصال گوشی به اینترنت می تواند یکی از مشکلاتی باشد که در گوشی های اندروید از جمله شیائومی رخ می دهد. ما در این مطلب از تعمیرات موبایل شیائومی سعی کردیم تا کاربردی ترین و ساده ترین روش ها را برای رفع این مشکل به شما ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی آن را برطرف سازید. همچنین روش های حل مشکل عدم اتصال گوشی به وای فای را نیز بررسی کردیم. 

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش حل مشکلات اینترنت گوشی شیائومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

گوشی های آیفون مجموعه ای چشمگیر از قابلیت ها را در یک بسته کوچک سخت افزاری گردآوری کرده اند. فناوری ساخت و قطعات بکار رفته در آیفون های اپل منحصر بفرد هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. از اینرو کمتر با اشکال مواجه می شوند. اما این بدان معنا نیست که هیچ وقت خراب نمی شوند و هرگز به تعمیر نیاز نخواهند داشت. اگر شما نیز جزء کاربران اپل هستید و گوشی آیفون شما با مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری مواجه شده است، می توانید از خدمات تعمیرات تخصصی آیفون در کرج در پارس ارتباط لوتوس استفاده کنید.

در ادامه مقاله ما به برخی از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آیفون اشاره میکنیم. اگر شما هر کدام از این مشکلات را داشته باشید به آسانی می توانید به صفحه تعمیرات موبایل ما مراجعه نمایید و از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

 

 

 

تعویض تاچ ال سی دی آیفون

تعویض تاچ ال سی دی آیفون تقریبا رایج ترین و پرتقاضاترین تعمیری است که شاهد انجام آن بر روی آیفون های اپل هستیم. در این تعمیر باید پنل تاچ و ال سی دی گوشی به طور کامل از روی آن جدا شده و با یک پنل جدید جایگزین شود. اما چه زمانی کاربر نیازمند تعویض ال سی دی آیفون می‌شود؟ هر زمان که بنا به هر دلیل مثل وارد شدن ضربه یا فشار به صفحه موبایلتان در عملکرد تاچ یا LCD آن اختلالی به وجود آید می‌بایست تعویض این قطعه در دستور کار قرار گیرد. به عنوان مثال تصور کنید گوشی اپل شما از دستتان افتاده و پس از برخورد با زمین LCD آن سوخته و روشن نمی‌شود یا تاچ گوشی درست کار نمی‌کند.

بنابراین یکی از رایج ترین تعمیرات سخت افزاری موبایل آیفون های اپل مربوط به تعویض تاچ LCD می‌شود. انجام این تعمیر بهتر است توسط یک تعمیرکار با تجربه صورت پذیرد تا خدای نکرده به قاب گوشی و دیگر قطعات سخت افزاری آن فشاری وارد نشود.

یکی از مهمترین دغدغه های کاربران برای انجام این تعمیر مربوط به هزینه‌ای می‌شود که باید پرداخت کنند. متاسفانه هزینه تعویض تاچ ال سی دی آیفون های اپل بالاست و در کل این تعمیر از پر هزینه ترین تعمیرات  تخصصی آیفون در کرج محسوب می‌شود. با این وجود روش ها و ترفند هایی برای کاهش هزینه تعویض ال سی دی آیفون های اپل وجود دارد!

 

تعویض باتری آیفون

یکی دیگر از رایج ترین تعمیرات سخت افزاری آیفون های اپل مربوط به تعویض باطری می‌شود! تعویض باتری خیلی جای توضیح و صحبت ندارد و بدون تردید همه شما با مفهوم آن آشنا هستید. باتری همه گوشی های موبایل به مرور زمان با افت کیفیت و قدرت شارژدهی همراه خواهد شد و تعویض آن الزامی می‌شود. آیفون های اپل هم از این قاعده مستثنا نیستند.

یکی از مهمترین این نکات مربوط به اورجینال بودن باتری می‌شود. در صورتی که یک باتری اورجینال در گوشی اپل شما نصب نشود، احتمال بروز مشکلات مهمی در گوشی افزایش پیدا می‌کند که زود خالی شدن شارژ، ریستارت شدن بی‌دلیل، احتمال آتش گرفتن باتری و غیره برخی از این موارد هستند. بنابراین برای اطمینان از اورجینال بودن باطری که در گوشی نصب می‌گردد بهتر است از خدمات مرکز تعمیرات موبایلی استفاده کنید که در قبال اورجینال بودن باطری نصب شده در گوشی شما تضمین ارائه می‌کند.

اما هزینه تعویض باتری آیفون های اپل که یکی از رایج ترین تعمیرات این اسمارتفون ها هم هست چقدر خواهد بود؟ مقدار هزینه دقیق انجام این تعمیر مثل دیگر گوشی های موبایل با توجه به نوع گوشی تعیین می‌شود اما خوشبختانه در مجموع تعویض باتری آیفون ها خیلی هزینه بردار نیست و حداقل در مقایسه با تعمیرات مثل تعویض تاچ و ال سی دی به مراتب مقرون به صرفه تر خواهد بود. شما با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل پرس ارتباط لوتوس می توانید با ارزان ترین قیمت اقدام به تعویض باتری موبایل آیفون خود نمایید.



:: برچسب‌ها: تعمیرات تخصصی آیفون در کرج , ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

گلس ال سی دی از نظر عامیانه مردم به لایه پلاستیکی گفته می‌شود که به عنوان لوازم جانبی گوشی خریداری و بر روی صفحه نمایش آن نصب می‌گردد تا از به وجود آمدن خط و خش بر روی نمایشگر دستگاه جلوگیری به عمل آورد. اما از نظر تخصصی و فنی گلس ال سی دی گوشیمفهوم دیگری را به همراه دارد که مفهومی کاملا متفاوت با طرز تفکر عامیانه مردم است.تعویض گلس ال سی دی آیفون یا تعویض گلس ال سی دی موبایلدر واقع شیشه‌ محافظ و ضد خط و خشی است که شرکت های سازنده گوشی آن را بر روی مجموعه تاچ و ال سی دی دستگاه پرس می‌کنند و بدین ترتیب از آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی ممانعت به عمل می‌آورند.

برای مثال حتما شنیده‌اید که روی صفحه نمایش گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ با شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده شده است که شیشه‌‌ای مقاوم برای جلوگیری از به وجود آمدن خط و خش بر روی ال سی دی این گوشیمحسوب می‌شود. به این شیشه از نظر فنی گلس ال سی دیگفته می‌شود. پس زمانی که در رابطه با تعویض گلس ال سی دی آیفون یا سامسونگ صحبت می‌شود باید دید که منظور دقیقا چیست؟ با توجه به توضیحاتی که در این مقاله از تعمیرات موبایل ارائه شد طبیعی است که تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل هم می‌تواند دو مفهوم مختلف داشته باشد.

 

فرق بین گلس محافظ، گلس صفحه نمایش و تاچ لمسی و ال سی دی گوشی

صفحه‌ی نمایش گوشی از سه بخش اصلی تشکیل شده است. گوریلا گلس که حکم گلس پوششی را دارد، صفحه‌ی لمسی یا دیجیتایزر و صفحه‌ی ال سی دی. بنابراین حتی اگر هیچ محافظ صفحه نمایشی نصب نکرده باشید یک گلس پوششی محافظ صفحه نمایش گوشی شماست. این سه لایه هرکدام درجه آسیب متفاوتی را تعریف می‌کنند. بنابراین زمانیکه صفحه نمایشگر گوشی دچار ترک و شکستگی می‌شود باید ببینیم آیا فقط صفحه‌ی خارجی آسیب دیده یا صفحه‌ی لمسی و ال سی دی هم دچار آسیب شده.

در صورتی که پس از شکستگی تنها ترک‌هایی به صورت تار عنکبوت در صفحه نمایش ایجاد شده باشد و لکه یا پراکندگی رنگ مشاهده نشود، زیاد جای نگرانی نیست چرا که مشکلی برای تاچ گوشی یا ال سی دی به وجود نیامده و تنها گلس خارجی گوشی آسیب دیده که با هزینه‌ی اندکی قابل تعمیر است. این یک تفکر اشتباه است که هر نوع شکستگی به معنای شکستگی تاچ و ال سی دی و تعویض گلس شکسته موبایل است. به علائم توجه کنید تا به میزان آسیب به وجود آمده پی ببرید.

برخی از کاربران برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از بروز آسیب جدی علاوه بر گوریلا گلس از گلس محافظ دیگری هم استفاده می‌کنند. در این صورت با افتادن گوشی احتمال افتادن لکه روی صفحه نمایش و شکستگی ‌های اساسی کاهش پیدا می‌کند چرا که اینچنین تنها گلس محافظ آسیب دیده و به تبع آن هزینه تعمیرات آن نیز کاهش خواهد یافت. در تصویر زیر به صورت واضح نشان داده شده است.

 

هزینه تعویض گلس ال سی دی گوشی

همانگونه که اشاره شد آسیب به صفحه نمایش گوشی دارای درجات متفاوتی است. از این رو در صورتی که تاچ و ال سی دی گوشی آسیب ببینید باید متحمل هزینه‌های بیشتری شوید. به عبارت دیگر هزینه تعویض محافظ گوشی کمتر است و به همین ترتیب تعویض گلس خود گوشی از تمام قطعات صفحه نمایش از جمله صفحه لمسی و ال سی دی هم کمتر است. تعویض تاچ و ال سی دی در بازه‌ی قیمتی متفاوتی قرار دارد و برای گوشی‌های مختلف متفاوت است اما بطور متوسط از مبلغ ۳۰۰ هزار تومان شروع شده و برای گوشی‌های برند به رقم‌های میلیونی نیز می‌رسد.

 

تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

شکستن ال سی دی یکی از مرسوم ترین دلیل های مراجعه افراد به مراکز تعمیرات موبایل محسوب می شود. یکی از حائز اهمیت ترین قطعات گوشی تاچ و ال سی دی گوشیم حسوب می شود که در واقع باید از آن بسیار زیاد نگهداری و مراقبت کرد تا دچار هیچ گونه مشکلی نشود. شرکت پارس ارتباط با هزینه بسیار مناسب و با کیفیتی اورجینال اقدام به تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ و تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و دیگر گوشی های بازار می نماید. 

 

پنج قطعه‌ اصلی که تشکیل دهنده تاچ و ال سی دی گوشی های موبایل هستند به ترتیب شامل گلس ال سی دی، تاچ و یا دیجیتایزر، پنل ال سی دی، چراغ های ال سی دی و فریم یا قاب ال سی دی میباشند. شرکت های سازنده ال سی دی موبایل این پنج قطعه را در حین تولید کردن محصول بر روی هم پرس می کند و نهایتا در قالب یک عضو یکپارچه و باریک عرضه می‌کنند که ما آن را با نام تاچ و ال سی دی می‌شناسیم. پس اگر از نظر تکنیکی و با جزئیات بیشتر به ال سی دی و تاچ گوشی های موبایل نگاه کنیم، این قطعه شامل پنج عضو مختلف می‌شود که به صورت متراکم و فشرده در قابل یک عضو تنیده شده‌اند.

 

 

علائم خرابی صفحه نمایش گوشی سامسونگ

هنگامی که گوشی موبایل شما ضربه می بیند و یا آب خوردگی باعث می شود صفحه نمایش روشن نشود. نمی توان به طور قطع گفت که مشکل از صفحه نمایش گوشی شما می باشد و نیاز به تعویض دارد. برخی اوقات آسیب دیدن آی سی تصویر موجب خاموشی صفحه نمایش، آی سی لایت موجب کم نور شدن صفحه نمایش یا تغییر نور آن و آی سی تاچ باعث عملکرد نادرست تاچ گوشی شما می شود.

هنگامی که گوشی شما ضربه می بیند، علاوه بر شکستن خود صفحه نمایش و یا آسیب دیدن پیکسل های آن، شکستن فلت تاچ وال سی دی نیز ممکن است باعث خرابی صفحه نمایش شود. یکی از رایج ترین مشکلات زمانی که گوشی موبایل ضربه می خورد، مشکل عملکرد تاچ گوشی است، اما امکان دارد تاچ گوشی به علت آسیب دیدگی آی سی تاچ به مشکل خورده باشد.

هنگام خرابی تاچ گوشی، درصورت قفل کردن و دوباره استفاده کردن از گوشی ممکن است برای چند ثانیه تاچ درست کار کند اما در صورتی که آی سی تاچ آسیب دیده باشد تاچ گوشی و یا بطور کامل از کار می افتد و یا در تمام مدت هنگ می کند.

در صورتی که صفحه نمایش گوشی دچار پخش شدن رنگ شده باشد، احتمال تعویض تاچ ال سی دی موبایل می رود ولی گاهی مواقع علت پخش شدن رنگ در صفحه نمایش بخاطر مشکلات هارد گوشی موبایل می باشد که دیگر نیازی به تعویض تاچ ال سی دی  شرکتی سامسونگ نمی باشد. به طور کلی تشخیص این موارد فقط به دست تعمیرکاران حرفه ای باید واگذار شود تا آنان با علم و درایت خود نسبت به تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ  یا تعویض برد و قطعات دیگر تصمیم گیری نمایند.

 

تعویض ال سی دی ایفون و هزینه تعویض

مشکلات زیادی باعث شکسته شدن صفحه نمایش آیفون می شوند. بعضی از رایج ترین دلیل ها افتادن گوشی آیفون بر روی آسفالت و یا سطح سخت و سفت است، نشستن در صورتی که گوشی آیفون در جیب پشت شلوارتان است و یا قرار دادن گوشی در ته کیف دستی تان می باشد.

 

 

تعویض و تعمیرات ال سی دی آیفون

تعویض ال سی دی ایفون و هزینه تعویض هنگامی ضروری است که ایراد وارد شده بر  صفحه نمایش گوشی خیلی شدید بوده و تنها راه حل باقی مانده برای بازیابی مجدد کیفیت گوشی، همان تعویض LCD آیفون باشد. در این شرایط باید به یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه نمایید تا متخصصین و کارشناسان اقدام به تعویض ال سی دی ایفون شما کنند.

شایان ذکر است اقدامات لازم جهت تعویض ال سی دی آیفون صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد. تلاش می شود تا حتی الامکان تعویض ال سی دی آیفون، با استفاده از صفحات اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل در کرج  پس از عیب یابی صحیح  و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

 

تفاوت تعویض گلس آیفون با تعویض ال سی دی ایفون

در برخی مواقع ممکن است نیازی به تعویض ال سی دی ایفون نداشته باشید و بتوانید با تعویض گلس مشکل به وجود آمده را برطرف نمایید. گلس آیفون شیشه‌ای است که توسط شرکت سازنده یعنی اپل بر روی ال سی دی دستگاه نصب می‌شود و بدین ترتیب از تماس مستقیم اشیا و اجسام خارجی با ال سی دی گوشی جلوگیری می‌کند. گلس محافظ ال سی دی روی تمام مدل های آیفون اپل نصب است.

گاهی اوقات امکان دارد در اثر ضربه‌ای که به گوشی وارد شده، فقط گلس روی ال سی دی بشکند و تاچ و ال سی دی دستگاه بدون مشکل کار کنند! در این شرایط می‌توان با تعویض گلس آیفون و صرف هزینه‌ای بسیار ناچیزتر (در مقایسه با هزینه تعویض ال سی دی آیفون اپل) مشکل را برطرف ساخت.

 

تعویض گلس ال سی دی شیائومی

صفحه‌ی نمایش گوشی شیائومی از سه بخش اصلی تشکیل شده است. گوریلا گلس که حکم گلس پوششی را دارد، صفحه‌ی لمسی یا دیجیتایزر و صفحه‌ی ال سی دی. بنابراین حتی اگر هیچ محافظ صفحه نمایشی نصب نکرده باشید یک گلس پوششی محافظ صفحه نمایش گوشی شماست. این سه لایه هرکدام درجه آسیب متفاوتی را تعریف می‌کنند. بنابراین زمانیکه صفحه نمایشگر گوشی دچار ترک و شکستگی می‌شود باید ببینیم آیا فقط صفحه‌ی خارجی آسیب دیده یا صفحه‌ی لمسی و ال سی دی هم دچار آسیب شده.

در صورتی که پس از شکستگی تنها ترک‌هایی به صورت تار عنکبوت در صفحه نمایش ایجاد شده باشد و لکه یا پراکندگی رنگ مشاهده نشود، زیاد جای نگرانی نیست چرا که مشکلی برای تاچ گوشی یا ال سی دی به وجود نیامده و تنها گلس خارجی گوشی آسیب دیده که با هزینه‌ی اندکی قابل تعمیر است. این یک تفکر اشتباه است که هر نوع شکستگی به معنای شکستگی تاچ و ال سی دی است. به علائم توجه کنید تا به میزان آسیب به وجود آمده پی ببرید.

برخی از کاربران برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از بروز آسیب جدی علاوه بر گوریلا گلس از گلس محافظ دیگری هم استفاده می‌کنند. در این صورت با افتادن گوشی احتمال افتادن لکه روی صفحه نمایش و شکستگی ‌های اساسی کاهش پیدا می‌کند چرا که اینچنین تنها گلس محافظ آسیب دیده و به تبع آن هزینه تعمیرات آن نیز کاهش خواهد یافت. در تصویر زیر به صورت واضح نشان داده شده است.

 

 

شیوه تعویض گلس موبایل شیائومی با استفاده از دستگاه

تعویض گلس ال سی دی شیائومی  می تواند ریسک هایی نیز در پی داشته باشد به خصوص برای گوشی های پرچمدار با ساختار نمایشگر پیچیده و میزان حساسیت بالا ، چرا که در این گوشی ها در صورت ارتکاب خطا توسط کاربر عادی حین انجام پروسه خسارات سنگینی به دستگاه وارد خواهد شد .  در زود کمک و در تعمیرگاه تخصصی نمایندگی موبایل شیائومی قبل از اقدام برای تعویض نمایشگر میزان سلامت نمایشگر و تاچ آن مورد بررسی تخصصی قرار می گیرد. در این مرکز  عملیات جدا سازی و تعویض گلس با استفاده از دستگاه مخصوصی بنام سپراتور انجام می‌شود. دمای سطح سپراتور(جداکننده) با توجه به نوع نمایشگر بین 75 تا 100 درجه سانتی گراد متغیر است.



:: برچسب‌ها: تعویض گلس ال سی دی موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

 اجزا سخت افزار موبایل از جمله قطعاتی هستند که کیفیت موبایل به آنها بستگی دارد. در صورتی که کیفیت سخت افزار موبایل شما بالا باشد، مسلما کیفیت کلی گوشی بالاتر خواهد رفت و گوشی موبایل مدت زمان بیشتری به خوبی کار می کند.

 

جدا سازی هارد

مشکل هارد یکی از مشکلت رایج موبایل های امروزی  می باشد و گوشی های زیادی از ناحیه ی هارد یا EMMC به مشکل بر میخورند. آموزش تعویض و پروگرم هارد یکی از دوره های تخصصی  است که در تعمیرگاه تخصصی سخت افزار به طور کامل و اصولی به کارۀموزان آموزش داده می شود.

دوره آموزش تعویض هارد به دوبخش تعمیرات سخت افزاری موبایل و تعمیرات نرم افزاری موبایل تقسیم می شود. بخش سخت افزاری شامل اصول تعویض آیسی های چسبی که در موارد تعویض CPU و دیگر آیسی های گوشی نیز کاربرد دارد. بخش نرم افزاری نیز مربوط به پروگرم و ترمیم سریال و شبکه گوشی تعویض هارد شده است.

مشکلات هارد از جمله مشکلاتی می باشد که شاید برایتان بارها اتفاق افتاده باشد برای اینکه هارد را عوض نمایید برای جداسازی آی سی  چسبی باید دقت و تمرکز بالایی داشته باشید. آی سی قطعات حساسی می باشند که شرکت های سازنده موبایل همراه برای قرار دادن قطعات از یک سری چسب مخصوص استفاده می کنند که این چسب  به دلیل های مختلفی مانند ضد آب بودن مورد استفاده قرار می گیرد. برای خواندن مقاله تعویض هارد گوشی نوت سامسونگ به وبسایت ما مراجعه کنید.

 

تعمیر تاچ و ال سی دی موبایل

در صورتی که بر اثر ضربه به ال سی دی و تاچ گوشی موبایل دچار آسیب و شکستگی شود، کاربر احتمالا لکه های تیره و یا ترک های تار عنکبوتی و علامت هایی مشابه آن را در صفحه نمایش موبایل خود مشاهده خواهد کرد که در برخی از موارد ممکن است که دیگر چیزی بر روی صفحه مشاهده نگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر از علت خط افتادن روی صفحه گوشی اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است که گاهی مواقع مشکلات پیش آمده برای تاچ و ال سی دی گوشی همراه ممکن است دلایل نرم افزاری هم نیز داشته باشد که در هر صورت کاربر برای رفع تمامی این مشکلات و در جهت تعمیرات تخصصی موبایل و یا تعویض تاچ و ال سی دی گوشی خود، نیاز به کمک تعمیرکاران حرفه ای و متخصصان تعمیرات موبایل خواهند داشت. برای دانستن دلایل شکستن و تعویض تاچ و ال سی دی موبایل کلیک کنید.

 

خراب شدن باتری موبایل

خرابی باتری موبایل یکی از رایج ترین مشکلات رایج گوشی موبایل می باشد. بروز مشکل در باتری موبایل بنا به دلایل گوناگونی روی می دهد. شارژ کردن طولانی مدت گوشی، استفاده از شارژرهای غیر استاندارد، گرم شدن باتری موبایل برخی از دلایل خرابی باتری می باشند.

خرابی باتری گوشی می تواند باعث این اختلالاتی مانند: تخلیه سریع شارژ گوشی، خاموش شدن ناگهانی گوشی، هنگ مداوم گوشی، ریست شدن برخی از تنظیمات گوشی مثل ساعت، تاریخ و غیره شود.

 

 

 

برای تعمیر باتری گوشی روش های گوناگونی وجود دارد، توصیه می کنیم ابتدا کانتکت های باتری (محل اتصال موبایل و باتری موبایل) را پاک کنید زیرا در صورت اکسید و کثیف شدن این محل باتری موبایل به خوبی کار نمی کند.

باز شدن درزهای باتری نیز می تواند از دلایل خوب کار نکردن باتری باشد، بنابراین توصیه می کنیم پیش از آنکه اقدام به تعویض باتری کنید درزهای باطری را بررسی و به کمک چسب آنها را بپوشانید.

گذاشتن باتری در فریزر نیز یکی از دیگر روش های تعمیر باتری می باشد این کار باعث جلوگیری از نشت شارژ گوشی می شود. کمک گرفتن از یک باتری دیگر و القا پالس، همچنین تعمیر باتری به کمک لامپ ۱.۵ ولتی از دیگر روش های تعمیر باتری می باشد.



:: برچسب‌ها: تعمیرات سخت افزاری موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

این شرکت که در ابتدا High Tech Computer Corporation نام داشت پیشتر به ساخت کامپیوترهای نوت‌بوک مشغول بود اما از سال 1998 وارد بازار تلفن‌های همراه هوشمند و مخصوصاً لمسی شد.

اولین تلفن همراه هوشمند شرکت اچ تی سی در سال 2000 معرفی شد و یکی از اولین تلفن‌های لمسی دنیا محسوب می‌شد. این شرکت سابقه طولانی در تولید تلفن‌های همراه هوشمند برپایه سیستم عامل ویندوز موبایل دارد. اولین تلفن همراه شرکت اچ تی سی برپایه این سیستم عامل در سال 2002 به بازار عرضه شود. همچنین اولین تلفن همراه 3G برپایه ویندوز موبایل توسط این شرکت تولید شد.

شرکت اچ تی سی از سال 2005 وارد صنعت تولید تلفن‌های هوشمند 3G شد. در سال 2008 اولین تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید در جهان توسط شرکت اچ تی سیو به نام HTC Dream معرفی شد. اکثر تحلیل‌گران معتقدند شرکت اچ تی سی در مدت بسیار کوتاهی توانسته به یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل شود. در ادامه این مقاله از تعمیرات موبایل ما درباره خالی شدن باتری گوشی htc با شما صحبت میکنیم.

 

تعویض باتری گوشی HTC

تعویض باتری گوشی HTC و تهیه ی باتری اصل امری است که ذهن کاربران را به خود مشغول ساخته است.مرکز تعمیر گوشی htc خدمات تعویض باطری موبایل اچ تی سی را به صورت تخصصی به کاربران گرامی ارائه می نماید.شرکت HTC همیشه به دنبال بالا بردن کارایی افزایش نگه داری شارژ به وسیله باتری بوده است  و کاربران نیز میزان شارژ دهی را عنوان یکی از مهم ترین مقوله ها در خرید گوشی همراه خود، در نظر می گیرند.

 باتری گوشی اچ تی سی، بعد از مدتی فرسوده شده و باید تعویض شود. باتری های گوشی   HTCانواع مختلف دارد، که می توان به موارد زیر اشاره کرد. باتری های لیتیوم پلیمری LI- TION POLYMER، باتری های یون لیتیومی LITIU – ION، باتری های نیکل کادمیوم NICKEL- CADMIUM . باطری های نیکل کادمیوم، اولین نسل باتری های HTC بوده که به شارژ ۱۲ ساعته نیاز داشت. اما جدیدترین وبروز ترین باتری های موجود در بازار، لیتیومی هستند.

 

 

 

دلایل خالی شدن باتری به صورت یکباره

ابتدا ما باید رفتار باتری خود را برای پیدا کردن مشکل پیدا کنیم، باید دلایل خالی شدن باتری به صورت یکباره را تشخیص دهیم. حال راه های پیدا کردن را به ترتیب خدمتتون معرفی میکنیم.

 

برنامه های پرمصرف:

برای درک بهتر این که چه چیزی عامل برای مصرف بیش از حد باتری شما است باید به بخش تنظیمات و بعد از آن گزینه باتری را انتخاب کنید. در آنجا میتوانید ببینید کدام برنامه بیشترین مصرف را دارد این قسمت، اطلاعات موجود برای برنامه هایی که بیشترین مصرف را دارد قابل رویت است حال شما میتوانید از جمله اپلیکیشن هایی را که غیر ضروری هستند را شناسایی و حذف یا متوقف کنید. شما میتوانید با این امر از جمله برنامه هایی که وابسته نیستی، راحت شوید و همچننین طول عمر باتری خود را افزایش دهید. برای دستگاه هایی با سیستم عامل ios نیز این مورد مصرف ها را میتوانید به صورت کارنامه های روزانه یا هفتگی مشاهده کنید، این امر برای تشخیص بیشتر شما برای تصمیم گیری در مورد برنامه ها تاثیر دارد.

 

افزایش عمر باتری :

از جمله دیگر دلایل خالی شدن باتری به صورت یکباره میتوان، به افزایش طول عمر باتری گوشی میباشد. کلیه باتری ها یک طول عمر دارند این بدان معنی است که هر باتری از تعدادی سلول تشکیل شده؛ که داخل این سلول ها الکترون ذخیره میشود تا در زمان مشخص و مد نظر از آن مقدار الکترون برای مصرف در دستگاه استفاده شود. با بالا رفتن عمر باتری این مقدار شارژ و دشارژ شدن ها کاهش پیدا میکند و همچنین دیگر بعضی از این سلول ها توانایی تحمل پر و خالی شدن را ندارند و از گردانه باتری خارج میشوند.

یکی از واضح ترین مشخصات کاهش عمر باتری به جز سریع خالی شدن، پرش مقدار درصد شارژ گوشی شما است. این بدین معناست که گوشی شما به عنوان مثال در مقدار شارژ 10% خاموش شود یا از مقدار شارژ 50% ناگهانی به 35% نزول کند. برای افزایش طول عمر باتری از شارژهای کپی استفاده نکنید و همچنین از گذاشتن باتری به مدت زمان بالا و یا کار کردن با دستگاه در هنگام شارژ خودداری فرمایید. پس اگر گوشی شما از سال ساخت آن مدت زیادی گذشته است به تعویض آن بپردازید.

 

 



:: برچسب‌ها: خالی شدن باتری گوشی htc ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

برخی از کاربران گوشی های موبایل گزارشاتی مبنی بر قطع شدن صدا موبایل در هنگام پخش فیلم , تماشای ویدیو , بازی یا هنگام پخش موزیک و … ثبت کرده اند. این مشکل ممکن است در اثر عوامل سخت افزاری یا نرم افزاری ایجاد شود. اگر صدای گوشی در اثر آسیب های فیزیکی مانند ضربه، فشار، نفوذ مایعات و … قطع شده باشد، گوشی باید توسط یک تکنسین حرفه ای در زمینه تعمیرات موبایل بررسی و عیب یابی شود.

 

اصلی ترین علت قطع شدن صدای موبایل

علت قطع شدن صدای موبایلممکن است مربوط به برنامه ها و نرم افزار گوشی باشد و در مواقعی هم می تواند نشان دهنده مشکلات سخت افزاری باشد. گاهی اوقات کلنجار رفتن با یک مشکل و سعی برای حل آن ها آنقدر ذهن فرد را درگیر می کند که فراموش میکنیم دلیل به این سادگی را مورد بررسی قرار دهیم. به طور مثال قرار گرفتن گوشی در حالت سایلنت به صورت خودکار می تواند دلیل این مشکل باشد.

البته که با دیدن آیکون بی صدا در نوار هشدار گوشی خیلی زود متوجه می شویم که این حذف صدا به دلیل سایلنت بودن گوشی است. اما گاهی اوقات آیکون بی صدا بودن را مشاهده نمیکنید ولی گوشی بی صدا است! در این وضعیت اولین کار این است که به صورت مجدد نگاهی به تنظیمات صدا بیاندازید.

 

بررسی کنید که مشکل نرفتن صدا هنگام مکالمه مربوط به هندزفری نباشد!

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که خیلی زیاد از هندزفری بلوتوث یا هدفون استفاده می کنید، حتما عملکرد صدای گوشی بدون تجهیزات جانبی را تست کنید. تست صدای گوشی بدون هندزفری بلوتوث خیلی ساده تر است و ابهام خاصی وجود ندارد. تنها کافیست اتصال هندزفری بلوتوث با گوشی را قطع کنید، بلوتوث گوشی را خاموش کنید و سپس تست صدای گوشی را انجام دهید. اما در مورد هندزفری سیمی این مورد کمی متفاوت تر است.

اگر زمان وصل کردن هندزفری سیمی به گوشی، هیچ صدایی را نمی شنوید اما بدون هندزفری سیمی گوشی به خوبی کار می کند به صورت قطعی خراب بودن هندزفری سیمی را نشان نمی دهد!

ممکن است در شرایطی جک هدفون گوشی کثیف شده باشد و مشکل نرفتن صدا هنگام مکالمه به علت وجود گرد و غبارهای بیش از حد در جک گوشی، اختلالات متفاوتی در عملکرد هندزفری گوشی پیش بیارد.

احتمال دارد این مسئله برای اسپیکر بلوتوث نیز پیش بیاید. در کل همیشه تست های مختلف را انجام دهید و تجهیزات جانبی را از گوشی جدا کنید تا بهتر متوجه شوید که مشکل به صورت قطعی مربوط به گوشی است یا خیر. ممکن است تنها هندزفری، هدفون یا اسپیکر بلوتوث شما خراب باشد نه گوشیتان!

 

 

مشکلات نرم افزاری گوشی، علت قطع شدن صدای موبایل

بعد از اینکه گوشی را در حالت سیف مود اجرا کردید و متوجه شدید که قطع شدن صدای گوشی به دلیل مشکلات نرم افزاری است حالا باید منشا به وجود آمدن مشکل را پیدا کنید. اگر به تازگی برنامه خاصی روی گوشی نصب کرده اید و از امنیت آن به طور کامل مطمئن نیستید بهتر است برنامه های مشکوک و مخرب را حذف کنید.

در صورتی که برنامه های مخرب را حذف کردید، تنظیمات گوشی را مجدد چک کرده اید اما باز هم مشکلات قطع شدن صدای گوشی و قطع شدن صدای مکالمه گوشی ایفون سرجایشان هستند، بهتر است گوشی را به تنظیمات کارخانه بازگردانی کنید. البته قبل از اینکار چند بار موبایل را ریست و خاموش روشن کنید.

پاکسازی گریل‌های اسپیکر

در صورتی که با علت قطع شدن صدای اسپیکر گوشی مواجه شدید، ممکن است بلندگوها به وسیله گرد و غبار پوشیده شده باشند. شما باید به منظور رفع مشکل، گریل‌های اسپیکر را تمیز کرده تا بتوانید بخش‌های مسدود شده را پاکسازی کنید. شما می‌توانید کار خود را با دمیدن در بخش مربوط به بلندگو، انجام دهید. توجه داشته باشید که هیچوقت از جاروبرقی یا سایر ابزارها به منظور پاکسازی اسپیکر دستگاه استفاده نکنید.

یکی دیگر از روش‌های تمیز کردن گریل‌های اسپیکر را می‌توان به وسیله مسواک عنوان کرد؛ البته فراموش نکنید که این کار را باید با تمرکز و احتیاط انجام دهید. فراموش نکنید که این مورد را می‌توان به عنوان یکی از رایج‌ترین دلایل کم شدن صدای مکالمه و قطع شدن صدای گوشی سامسونگ و سایر برندها عنوان کرد.

برای مطالعه بیشتر این مقاله به وب سایت ما مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: علت قطع شدن صدای موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

به طور کلی آموزش تعمیرات موبایل به دو بخش نرم افزار و سخت افزار تقسیم می شود، گار آموزان می توانند در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس توسط متخصصین مجرب و با استفاده از تجهیزات مدرن دوره خود را به صورت مدرن بگذرانند و با به روز ترین اطلاعات وارد بازار کار شوند.

افراد علاقه مند به یادگیری تعمیرات موبایل می توانند در این صفحه با مطالعه سر فصل های دوره های آموزشی اطلاعات لازم را در مورد این دوره ها کسب کنند اینجاکلیک کنند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند.

 

آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل

آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل همراه در کنار دیگر  سرویس های مربوط  با تلفن همراه از دیگر خدمات ارائه شده در مرکزتعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط لوتوس می باشد.  علاقمندان به  تخصص تعمیرات سخت افزاری موبایل و تعمیرات نرم افزاری موبایل می توانند از طریق راه های ارتباطی در وب سایت شرکت ما با کارشناسان  ما در بخش پشتیبانی مرکز آموزش تعمیرات تخصصی موبایل تماس گرفته و با روند ثبت نام در این دوره ها آشنا شوند.

برگزاری این دوره های آموزشی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز تعمیرات موبایل  پذیرفته است.  به شرکت کنندگان و کارآموزان در دوره های آموزش تعمیرات تخصصی موبایل، پس از اتمام موفقت آمیز دوره های آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل، گواهینامه معتبر داده می شود.

آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل  از بهترین رشته هایی است که از لحاظ بازار کار درآمد بسیار خوبی دارد. در کارگاه های آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل توسط متخصصین ما تدریس میشود. در واقع شما با داشتن هر سطح دانشی در زمینه تعمیرات موبایل میتوانید در کلاس آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید.

 

 

هزینه تعمیرات موبایل زیاد است؟

امروزه با توجه به قیمت های بسیار بالای گوشی ها در اکثر موارد تعمیرات موبایل خیلی به صرفه تر از خرید یک موبایل جدید می باشد. تعمیرات موبایل همیشه هزینه زیادی به همراه ندارد، در برخی موارد که قطعات اصلی و مهم گوشی موبایل خراب شود نیاز است که هزینه نسبتا زیای را پرداخت کنید. به عنوان مثال اگر ال سی دی موبایل شما خراب شود یا به هر علتی بسوزد یا بشکند مسلما باید هزینه زیاد تری را پرداخت کنید. ولی خرابی های دیگری مانند خرابی سوکت شارژف خرابی آی سی های موبایل، خرابی باتتری و از این قبیل خرابی ها قطعا هزینه بسیار کمتری را برای شما در بر خواهد داشت.

ارسال پستی در پارس ارتباط لوتوس

شرکت پارس ارتباط لوتوس یکی از اولین شرکت هایی است که به صورت غیر حضوری و آنلاین امکان ثبت درخواست تعمیرات موبایل کاربران را فراهم نموده است.  اگر  می خواهید موبایل خود را برای تعمیرات به نمایندگی پارس ارتباط لوتوس بفرستید می توانید از طریق ثبت سفارش انلاین اقدام نمایید.  کارشناسان ما به محض دریافت درخواست شما و پس از هماهنگی از طریق ارسال پیک دستگاه معیوب شما را دریافت کرده و متخصصین ما در اسرع وقت اقدام به تعمیر موبایل شما میکنند.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیرات موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

صفحه نمایش موبایل و تبلت شما در واقع مهمترین وظیفه را در عملکرد گوشی موبایل شما را بر عهده دارند در صورتی که بدون صفحه نمایش عملا گوشی موبایل شما از کار می‌افتد. به همین خاطر تعمیر سریع و تعویض گلس ال سی دی موبایل امری بسیار مهم  و ضروری می باشد.

گلس ال سی دی از نظر مردم معمول به لایه ی پلاستیکی گفته می‌شود که به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی خریداری می کنند و بر روی صفحه نمایش موبایل آن را نصب می‌کنند تا از به وجود آمدن خط و خش و آسیب دیدگی صفحه نمایشگر گوشی موبایل جلوگیری کنند. برای اطلاع از قیمت گلس ال سی دی موبایل خود اینجا کلیک کنید.

 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ بر عکس تعویض گلس های پلاستیکی کار آسانی نیست و بدون شک شما شخصا به انجام این کار نمی باشید. حتی خیلی از تعمیرکاران در زمینه  تعمیرات تخصصی موبایل هم نمی‌توانند تعویض گلس ال سی دی سامسونگ را انجام دهند، چونکه انجام این کار علاوه بر نیاز به دستگاه مخصوص نیازمند تجربه و دقت بالایی هم می باشند. برای تعویض گلس ال سی دی که توسط شرکت سازنده بر روی ال سی دی گوشی موبایل نصب می شود باید از ابزارها و دستگاه هایی استفاده کنند که بسیار گران قیمت و حساس می باشند.

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ زمانی امکان پذیر است که فقط گلس گوشی و یا همان شیشه بیرونی موبایل شکسته شود، تصویر منعکس شده از ال سی دی کاملا واضح باشد و تاچ گوشی بدون هیچگونه ایرادی کار کند. همانطور که قبلا گفتیم واژه گلس در اصطلاح عموم برای مردم محافظی است که بر روی سطح گوشی کشیده می شود تا به شیشه ی بیرونی، صفحه ی ال سی دی و تاچ گوشی آسیبی وارد نگردد. منظور ما از تعویض گلس ال سی دی سامسونگ این گلس معمولی نیست. اگر در هنگام کار تاچ گوشی مشکلی داشته باشد مجبور به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل می شوید.

منظور از تعویض گلس موبایل و یا تبلت Samsung ، عوض کردن لایه شیشه ای مقاومی است که توسط خود کارخانه بر روی ال سی دی نصب می شود تا تاثیر شدت ضربه ها را کنترل نماید. هنگامی که موبایل می افتد و یا تحت فشار زیاد قرار می گیرد، امکان دارد که صفحه نمایش موبایل ترک بخورد و بشکند. این شکستگی گاهی اوقات نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی پیدا می کند و گاهی مواقع نیز تنها با تعویض گلس ال سی دی موبایل این مشکل رفع می شود.

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ یکی از خدمات قابل ارائه در شرکت تعمیرات تخصصی موبایل در کرج پارس ارتباط لوتوس می باشد که در بالاترین سطح کیفیت انجام می شود. تعویض گلس ال سی دی علاوه بر نیاز به مهارت و دقت، باید با نمونه های باکیفیتی انجام شود تا باعث ایجاد مشکلاتی در روند کاری تاچ و ال سی دی موبایل خود همراه نشود.

 

 

 

هزینه تعویض گلس ال سی دی سامسونگ است؟

سوال بعدی که احتمال در ذهن شما هم ایجاد شده این خواهد بود که هزینه تعویض گلس ال سی دی سامسونگ چقدر است!؟ خوشبختانه هزینه تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل در مقایسه با تعویض کل مجموعه تاچ و ال سی دی به مراتب کمتر است. بنابراین اگر بتوانید مشکل صفحه نمایش گوشی خود را فقط با تعویض گلس ال سی دی مرتفع سازید، از نظر هزینه و قیمت به نفعتان خواهد شد.

متاسفانه همیشه وارد شدن ضربه و فشار به صفحه نمایش گوشی فقط منجر به شکستن گلس ال سی دی نمی‌شوند و در خیلی از شرایط آسیب به LCD و تاچ گوشی هم وارد خواهد شد که در این حالت با تعویض گلس ال سی دی مشکل برطرف نمی‌شود و نیازمند تعویض کل مجموعه تاچ و ال سی دی  در  نمایندگی تعمیرات سامسونگ خواهید بود که هزینه گزافی برایتان به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: تعویض گلس ال سی دی سامسونگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط



کمپانی Samsung این روزها بهترین و باکیفیت ترین تولیدات خود را وارد بازار کرده است. این شرکت برای ساخت باتری موبایل سامسونگ از بهترین و جدید ترین قطعات استفاده کرده است و توانسته تا حدود زیادی قدرت و کیفیت باتری های موبایل خود را افزایش دهد. یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید گوشی سامسونگ به آن توجه زیادی می شود، مدت زمان شارژ گوشی سامسونگ است و اینکه این گوشی ها تا چه مدت می توانند شارژ را در خود ذخیره داشته باشند. برای تعویض باتری گوشی موبایل خود به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ پارس ارتباط لوتوس مراجعه نمایید.

یکی از مواردی که می تواند تاثیر زیادی روی سلامت باتری موبایل داشته باشد، استفاده از بهترین روش برای شارژ کردن باتری می باشد. اگر می خواهید مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ شما در کمترین زمان باشد، به شما پیشنهاد می کنیم از روش های زیر برای شارژ کردن موبایل خود استفاده کنید.

هیچ وقت سعی نکنید باتری گوشی خود را تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید. این موضوع تا حدودی می تواند روی سلامت باتری شما تاثیر داشته باشد. با توجه به ساختار باتری موبایل، شما می توانید از ساده ترین روش ها برای افزایش عمر و سلامت باتری سامسونگ استفاده کنید.

بسیاری از افراد فکر می کنند می توانند از فست شارژ و یا پاوربانک به صورت مداوم استفاده کنند. اما این طور نیست و این موضوع می تواند پس از مدتی به گوشی موبایل شما آسیب وارد کند. اگر می خواهید گوشی شما زمان بیشتری شارژ در خود ذخیره داشته باشد، بهتر است از شارژر اصلی و اورجینال سامسونگ برای شارژ کردن آن استفاده کنید.

 

 

 

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ a01

برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی A01 از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت استفاده شده و با توجه به ویژگی های فنی این اسمارتفون، انتظار می‌رود که باتری 3000 میلی آمپر ساعتی آن بتواند انرژی مورد نیازش را بدون مشکل برطرف سازد.

خوشبختانه در بررسی Galaxy A01 هم شاهد دستیابی به همین نتیجه بودیم و مشخص شد که یک کاربر معمولی با یک مرتبه شارژ باتری دستگاه تقریبا می‌تواند 1 روز بدون مشکل از آن استفاده کند. البته قدرت و میزان دقیق شارژدهی باتری گوشی مستقیما به نوع استفاده کاربر بستگی دارد و مقداری که ما عنوان می‌کنیم فقط یک حد میانگین است. پس با توجه به توضیحات ارائه شده می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که در حالت نرمال و استاندارد قدرت شارژدهی باتری گوشی A01 معمولی است.

اما چه مقدار زمان برای شارژ کردن باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این گوشی لازم خواهد بود و آیا سرعت شارژ باتری آن مثل اغلب گوشی های جدید امروزی بالاست؟ متاسفانه گوشی سامسونگ گلکسی A01 از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و یک شارژر معمولی با پورت میکرو یو اس بی دارد.

 

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ a11

سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی A11 از یک باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که با توجه به اندازه صفحه نمایش موبایل انتظار نمی‌ رود خیلی بازده عالی داشته باشد و احتمالا کیفیت عملکرد معمولی خواهد داشت. در بررسی گلکسی A11 مشخص شد که یک کاربر معمولی با سطح استفاده نرمال از گوشی تقریبا می‌تواند ضمن یک مرتبه شارژ باتری A11 برای مدت زمان 1 الی 1.5 روز از آن استفاده کند. بنابراین قدرت شارژدهی باتری دستگاه را می‌توان در سطح نرمال و خوب در نظر گرفت. دقت داشته باشید که اجرای تسک های سنگین مثل گیمینگ می‌تواند به شدت سرعت خالی شدن شارژ باتری گوشی را افزایش دهد، چون منجر به افزایش فرکانس کاری هسته های پردازشگر و مصرف انرژی بیشتر از سمت آن ها خواهد شد.

 

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ a10

با مشخصاتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که خدمتتان گفته شد، این انتظار می‌رود که باتری لیتیوم یونی Galaxy A10 سامسونگ بتواند پاسخگو و تامین‌کننده انرژی خوبی باشد؛ طبق آزمایشات و بررسی‌های انجام شده، این باتری 3400 میلی‌آمپری عملکرد مطلوبی داشته است. این باتری می‌تواند حدودا 1.5 الی 2 روز با کارهای معمولی دوام بیاورد.

 

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ a10s

چشمگیرترین پیشرفت گلکسی A10s نسبت به A10 افزایش 600 میلی‌آمپری باتری بوده که به ظرفیت 4000 میلی‌آمپر رسیده؛ باتوجه به اینکه وزن دستگاه تغییر چندانی نداشته،این ظرفیت عالی بنظر می‌رسد و با توجه به اینکه شارژ مجدد دستگاه مشکل بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند است، این افزیش ظرفیت سبب رضایت بسیاری از کاربران شده است.

 



:: برچسب‌ها: مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

تعمیرات دستگاه های الکترونیکی امروزه یکی از شیرین ترین مشاغل بوده و هم از دسته پر درآمدترین ها می باشد ، خصوصاً اگردستگاهی باشد که پر استفاده باشد.
در دنیای امروز ارتباطات و تبادل اطلاعات از مهمترین و غیر قابل انکارترین مسائل است. به همین دلیل و با توجه به پیشرفت فناوری که در زمان حال شاهد آن هستیم ابزارها و دستگاه هایی را شاهد هستیم که میتوانیم با استفاده ازآن ها به همه جای دنیای خودمان دسترسی داشته باشیم. یکی از این ابزارها تلفن همراه است که کاربردهای تلفن های همراه دیگر فراتر از اینی است که آن را فقط یک تلفن قابل حمل بدانیم.

 پارس ارتباط لوتوس این افتخار را دارد که تخصصی ترین دوره های تعمیرات موبایل را به شما ارائه دهد. مهم نیس در زمینه تعمیرات موبایل تا چه حد دانش و اطلاعات داشته باشید، با ثبت نام در دوره های ما می توانید مهارت لازم را به دست آورید. تعمیرات موبایل در دو سطح مقدماتی و پیشرفته آموزش داده می شود، سطح مقدماتی برای افراد مبتدی می باشد که هیچ پیش زمینه در رابطه با تعمیرات موبایل ندارند و سطح تخصصی برای افرادی است که دوره های مقدماتی را گذرانده اند.

 

آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل در پارس ارتباط لوتوس

 

آشنایی باUIF

آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل، موبایل دارای یک برد است. برد از دو قسمت تشکیل شده است . یک قسمت آن ها مادر برد و دیگری UIF است که بر روی UIF اصولا ااز میکروفون (کپسول دهنی) وکی پد keypad (شماره گیر),

بازر و LED و یا همان دیود نورانی و گاهی مواقع  نظیر دیود و خازن و ترانزیستورهای مربوط به LED و یا قسمت صوتی و همینطور کلید پاور (Power-switch) قرار گرفته است.

اصولا U.I.F بعنوان واسط بین برد اصلی و LCD کار کرده  که می تواند به طور یک طلق نازک با رابط کربنی است که از یک طرف به  LCD وصل شده می باشد و از یک طرف دیگر به سوکتی که بر روی برد اصلی متصل شده ارتباط را برقرار میکند .

 یا UIF می تواند به طور یک مدار چاپی دورو باشد که یکروی آن به  LCD متصل شده و طرفی دیگر آن روی کانکتور (پایه های ارتباط دهنده ) بر روی برد اصلی وصل می شود که معمولا در گوشی های نوکیا ،مانند 5110 از این نوع UIF استفاده می گردد. در صورتیکه قطعه ای از UIF خراب شود میتوانیم آن قطعه را تعویض کنیم.

مثلا کپسول گوشي که رويUIF لحيم شده، به وسيله هويه نوک تيز و سيم قلع کش با قطر 1mm قابل تعويض است.ولي اگر به صورت طلقي باشد، لايه کربني آن قطع مي شود. بنابراين بهتر است تعويض گردد. همچنين در صورتيکه LCD به صورت چسبي به UIF متصل شده باشد، اگر اتصال آن خوب برقرار نشود بايد آن را اتو بزنيم. ودر صورت درست نشدن بايد آن را که همراه LCD است تعويض نماييم.

 

بخشی از سرفصل های تعمیرات سخت افزاری موبایل در دوره های آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تست و عیب یابی قطعات الکترونیک گوشی

تست و عیب یابی قطعات الکترونیک موجود در سخت افزار موبایل بسیار مهم است بطوری که می توان گفت تعمیرکاری که این دانش را نداشته باشد به قطعیت می توان گفت قادر به تعمیر گوشی موبایل نخواهد بود.

 

آموزش تعویض LCD، سوکت شارژ، هارد 

موبایل از قسمت های سخت افزاری مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آنها معمولا قابل تعمیر و تعویض هستند از جمله آنها می توان به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل اشاره کرد که معمولا بیشتر بدلیل وارد آمدن ضربه به آن می شکنند و سوکت ها نیز بدلیل استفاده زیاد و نادرست از آنها گاها نیاز به تعویض دارند. ما در دوره های آموزشی تعمیرات تخصصی موبایل تمامی این مشکلات را توضیح داده و به شما آموزش میدهیم که چگونه ای مشکلات را حل نمایید.

 

آموزش شابلون زدن، پایه سازی و تعویض تخصصی قطعات الکترونیکی موبایل

برای تعویض برخی قطعات حساس بر روی برد موبایل از شابلون زدن و پایه سازی استفاده می شود این آموزش ها به صورت عملی به کارآموزان ارائه خواهند شد.

 

آموزش تعمیرات گوشی های لمسی، دکمه ای

امروزه گوشی های موبایل لمسی بیشترین کاربرد را نسبت به گوشی های دکمه ای دارند از این رو این هدف ما است تا تعمیرات جدیدترین گوشی ها و بروزترین آنها را به کارآموزان انتقال دهد و در کنار آنها به آموزش تعمیر موبایل های قدیمی نیز پرداخته خواهد شد.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل

دوره ی آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل شامل آموزش تمام سرفصل های مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل در انواع برندهای متفاوت می باشد. در دوره آموزش تعمیرات موبایل مباحثی از جمله: ترمیم بوت، آنلاک شبکه، تغییر زبان گوشی، روت کردن گوشی، فلش کردن، سریال زدن، نصب برنامه های کاربردی و .... به کارآموز آموزش داده می شود.

 

یکی دیگر از آموزش تعمیرات تخصصی موبایل که توسط متخصصین ما ارائه می شود مربوط به کار با باکس تعمیرات موبایل در انواع برندهای متفاوت آن ها می باشد. کارآموزان با استفاده از آموزش باکس تعمیرات موبایل می توانند اقدام به عیب یابی و رفع ارورهای موبایل در انواع برندها کنند.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل

 

بخشی از سرفصل های تعمیرات نرم افزاری موبایل در دوره های آموزش تعمیرات موبایل

  • آموزش آنلاک کردن شبکه گوشی on lock
  • آموزش تنظیمات کارخانه موبایل
  • آموزش شناخت انواع باکس های نرم افزاری و تعمیرات آن
  • آموزش نحوه فلش کردن  انواع گوشی ها و تعمیرات آن ها
  • آموزش بکاپ گیری
  • آموزش ساخت اپل آیدی و ست کردن آن روی موبایل
  • آموزش نصب گیم و اپلیکیشن های انواع گوشی های موبایل

 

ابزارهای مورد نیاز شما برای تعمیرات موبایل کدام اند؟

برای شروع کار و داشتن تجهیزات اولیه شما نیاز به دستگاه هیتر هوای گرم، هویه گوت، پنس، مولتی متر وکتور، قلع کش گوت ، منبع تغذیه ۳ آمپر، ست پیچ گوشتی، پمپ باد و دستگاه سپراتور و لوپ نیاز دارید. این وسایل ابزار اولیه هستند که برای شروع مقدماتی شما به آنها حتما نیاز درید. پس از گذراندن تمامی دوره ها شما قطعا به لوازم بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد.

برای تعمیرات نرم افزاری نیازی نیست که شما تمامی باکس ها را تهیه کنید، فقط نیاز است که 4 تا باکس اصلی، باکس ایزی جیتگ،‌ باکس زد تری ایکس و اختاپوس و باکس جی سی پرو را داشته باشید.

 

چرا لازم است که در دوره های آموزشی تعمیر موبایل شرکت کنید؟

هر چقدر که در کلاس‌های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید به همان اندازه تخصص بیشتری در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل به دست می آورید و در آینده درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. شرکت در دوره ی آموزش تعمیرات موبایل در کرج بهترین سرمایه گذاری برای کار شما در آینده در این زمینه است که می توانید انجام بدهید، آموزش تعمیرات تخصصی موبایل را می توانید خود به عنوان مربی آموزشی سپری نموده و یا به عنوان صاحب کسب و کار در آن شرکت کنید.

آموزش تعمیر موبایل  برای افرادی که تصمیم دارند در این زمینه فعالیت کنند مهم است. رشد فناوری های امروزی باعث شده تا آموزش تعمیرات موبایل به عنوان یک حرفه شناخته شود و امروزه تعداد فروشگاه ها و مراکز تعمیرات موبایل نیز رو به گسترش است. با کمی دقت متوجه میشویم که ضرورت آموزش تعمیرات موبایل بیش از هر زمان دیگری احساس می شود تا بتواند شما را صاحب کسب و کار خود کند.

 

چرا لازم است که در دوره های آموزشی تعمیر موبایل شرکت کنید؟

 

آموزش تعمیرات تخصصی موبایل

شامل آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ، آموزش تعمیرات موبایل نوکیا، آموزش تعمیرات موبایل آیفون،  آموزش تعمیرات موبایل سونی، آموزش تعمیرات موبایل هواوی آموزش تعمیرات موبایل ال جی، آموزش تعمیرات موبایل اچ تی سی، آموزش تعمیرات موبایل بلک بری، آموزش تعمیرات موبایل سونی و گوشی های دیگر موجود در بازار ایران میباشد.

گاها دیده و شنیده ایم کاربران گوشی های سامسونگ با مشکلات سخت افزاری دست و پنجه نرم می کنند و نمی دانند که با چه روشی می توانند گوشی سامسونگ خود را عیب یابی کنند. در واقع این مشکلات به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد گوشی سامسونگ و نحوه عیب یابی آن ها می باشد. برای اینکه بتوانید گوشی های موبایل را به سادگی تعمیر کنید باید دوره های آموزشی تعمیرات موبایل را گذرانده باشید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()