نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

پیش از اینکه به دلایل عدم آنتن دهی گوشی شیائومی توجه داشته باشید، باید به آلارم هایی که گوشیتان به شما نشان می دهد توجه کنید! البته منظورمان از آلارم های گوشی، همان هشدار ها یا نوتیفیکیشن ها نمی باشد. گاهی اوقات گوشی های هوشمند نشانه هایی را بروز می دهند تا بگویند که حالشان خوب نیست اما از آنجایی که ما توجه خاصی به این علائم نداریم و البته اطلاعات کاملی هم در این زمینه نداریم، متوجه این هشدار ها نمی شویم.

تنها زمانیمتوجه میشویم یک جای گوشیمان میلنگد، که یکی از کارهایمان عقب بیوفتد و یک اختلال جدی در گوشی به وجود آمده باشد. در صورتی که مشکلات رایج مانند پرش تصویر گوشی، قطع و وصل شدن صدای موبایل و پرش آنتن از مواردی هستند که اکثرا در بلند مدت پیش می آیند.

 

راه حل هایی برای حل مشکل عدم آنتن دهی گوشی شیائومی

گوشی خود را restart کنید

یکی از ساده ترین راه حل و در عین حال موثرترین روش ها برای رفع مشکل عدم آنتن دهی موبایل ری استارت کردن گوشی است. دستگاه را خاموش کنید و یک دقیقه منتظر بمانید و سپس آن را مجدد روشن کنید. به این ترتیب مشکل گوشی شما حل خواهد شد، اما اگر مشکل حل نشد یا دوباره تکرار شد باید برای رفع کامل این مشکل حتما به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه نمایید.

 

شدت واقعی سیگنال آنتن موبایل خود را بدانید

در این مرحله لازم است پیش از هر کاری مقدار آنتن دهی واقعی (شدت سیگنال واقعی) را برای گوشی خود به دست آورید.اگر می خواهید بدانید شدت سیگنال واقعی شما چقدر است باید به قسمت منوی گوشی خود رفته و گزینه ی Status را انتخاب کنید. برای این کار تنها لازم است منوی تنظیمات گوشی را باز کنید و صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید. حال می بایست روی About Phone تپ کنید و سپس گزینه ی Status را انتخاب کنید. SIM Status را انتخاب کنید . صفحه ای به شما نمایش داده می شود و در آن در زیر فیلد Signal Strength بازه ای از اعداد با واحد dB نوشته شده است.

 

بازگشت به تنظیمات کارخانه

این اقدام تمامی تنظیمات را به حالت اولیه ی خود بر میگرداند. اگر تنظیمات ناصحیح باشد و یا دچار اختلال شده باشد، میتوانید از این راه مشکل عدم آنتن دهی گوشی خود را حل کنید. در غیر این صورت برای رفع مشکل آنتن دهی شیائومی خود لازم است به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کنید.

مشکلات سخت افزاری که ممکن باعث باعث عدم آنتن دهی گوشی شوند

خراب شدن سیم کارت 

اگر قبلا گوشیتان خیس شده است و از روش هایی مانند قرار دادن گوشی در کیسه برنج برای خشک کردن آن استفاده کرده اید یا در کل گوشی موبایل را در شرایط خاصی قرار داده اید به این مورد شک کنید که شاید سیمکارت شما کثیف شده باشد یا اینکه تحت فشار قرار گرفته باشد.برای رفع مشکل آب خوردگی موبایل این مقاله را مطالعه نمایید.

 اگر ظاهر سیمکارتتان کاملا تغییر کرده است و خودش همه چیز رو لو می دهد، این نشانه را جدی بگیرید. می توانید برای اینکه از سلامت سیمکارتتان اطمینان پیدا کنید، از یک گوشی دیگر برای تست سلامت سیمکارت استفاده کنید. گاهی اوقات تمام مشکلات آنتن گوشی شیائومی، مربوط به سیمکارت است. البته فرسوده شدن اسلات سیمکارت گوشی هم می تواند در نشناختن سیمکارت موثر باشد.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در سرتاسر ایران و همینطور برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد. تعمیرات موبایل شیائومی خود را به متخصصین ما در پارس ارتباط بسپارید.



:: برچسب‌ها: عدم آنتن دهی گوشی شیائومی,تعمیرات موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

یکی از مشکلات گوشی آیفون داغ شدن بیش از حد آیفون در زمان استفاده ازآن است ک در این شرایط ممکن است بیش از اندازه گرم شوند و چنین گرمایی احتمالا مشکلات سیستمی برای این اسمارت فون ها را به همراه داشته باشد. در این مقاله از تعمیرات تخصصی موبایل ما به شما حل مشکل داغی بیش از حد آیفون را می گوییم.

 

چطور مشکل داغی بیش از حد آیفون را برطرف کنیم؟

به منظور جلوگیری از داغ شدن بیش از حد آیفون، اولین کاری که باید انجام داد این است که مطمئن شوید روی آیفون شما تمام بروزرسانی ها نصب شده اند. افرادی که گوشی آیفون دارند می دانند که شرکت آیفون برزورسانی های مکرری منتشر می کند و بسیاری از این آپدیت ها مشکلات مربوط به داغی بیش از حد آیفون را حل کرده اند.

مطمئن باشید که اپلیکیشن هایی مانند safari، Bluetooth، Wi-Fi، maps، اپلیکشن های ناوبری(navigation)  و سرویس های مکان خاموش هستند.

برای این که مطمئن شوید که آیا آخرین نسخه از سیستم عامل بر روی آیفون شما نصب است یا خیر می توانید از طریق زیر عمل کنید:

Settings > General > Software Updates

سپس مراحل لازم شرح داده شده از طریق گوشی را دنبال کنید.

 

آیفون خود را داخل ماشین نزارید

شاید شنیده باشید که می گویند کودک یا حیوان خانگی خود را حتی با وجود باز بودن پنجره ها در ماشین رها نکنید. خب پس می توانید حدس بزنید که رها کردن آیفون نیز در ماشین خوب نخواهد بود.از رها کردن گوشی در صندلی جلو، زیر نور مستقیم خورشید خودداری نمایید.

بعضی از ماشین ها امروزه سیستم های خنک کننده پیچیده تری دارند و شاید قادر باشید از آن ها برای خنک کردن گوشی موبایل خود نیز استفاده کنید اما اگر بخواهیم کلی بگوییم باید حواس تان باشد هر چیزی ممکن است درون ماشین بیش از حد داغ شود، مگر این که ماشین تان را در جایی سرپوشیده پارک شده باشد.

 

برای اینکه از داغ شدن بیش از حد آیفون جلوگیری کنید، باید از مواردی که باعث پیش آمدن این مشکل می‌شود پرهیز کنید. عمل کردن به توصیه‌های ادامه این مقاله در تعمیرات تخصصی موبایل می‌تواند در حل این مشکل به شما کمک کند:

  • همواره سعی کنید از گذاشتن گوشی‌تان در قاب یا کاور پلاستیکی/ لاستیکی بپرهیزید یا حداقل زمانی که فکر می‌کنید فشار زیادی به دستگاه وارد می‌شود (مثل زمان بازی کردن)، آن را از قاب دربیاورید.
  • همیشه گوشی خود را از نظر نرم‌افزاری به‌روز نگه دارید تا مطمئن باشید آخرین اشکالات در اپلیکیشن‌ها و سیستم عامل دستگاه شما رفع شده است.
  • برای مدت طولانی و پیوسته با گوشی خود بازی نکنید یا با آن به شبکه 3G/4G متصل نشوید. خوب است هر از چند گاهی به گوشی خود استراحت دهید تا خنک شود.
  • از شارژرهای ارزان و تقلبی برای شارژ کردن گوشی استفاده نکنید. همچنین زمانی که گوشی در حال شارژ است، با آن کار نکنید.
  • درنهایت اگر قطعه‌ای از گوشی‌تان خراب شده، آن را تعمیر کنید یا اگر مثل بعضی گوشی‌ها از اساس مشکل دارد، به فکر تعویض آن باشید.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج می باشد و همچنین برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد. شما میتوانید سرفصل های آموزشی و آنچه که قرار است آموزش ببینید را در سایت ما مراجعه نمایید. تعمیر گوشی آیفون خود را به متخصصین ما در پارس ارتباط بسپارید.



:: برچسب‌ها: دلیل داغ شدن بیش از حد آیفون , تعمیر گوشی ایفون , تعمیرات گوشی آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

مهم تر از اینکه به دلایل پرش آنتن گوشی ساموسنگ توجه کنید، باید حواستان به آلارم هایی که گوشی شما می دهد باشد. البته نه همان هشدار ها یا نوتیفیکیشن ها. گاهی اوقات گوشی های هوشمند شما با بروز برخی آلارم ها به شما مشکلاتی که دارند را میگویند و شما باید به آنت نوتیفیکیشن ها دقت کنید تا گوشی شما دچار مشکلات جدی تری نشود.

تنها زمانی می فهمیم یک جای گوشیمان میلنگد، که یکی از کارهایمان عقب بیوفتند و یک اختلال جدی به وجود آمده باشد. در صورتی که مشکلات رایج مانند پرش تصویر گوشی، قطع و وصل شدن صدای موبایل و پریدن آنتن گوشی از مواردی هستند که اکثرا در بلند مدت پیش می آیند. انواع مختلف ظاهر شدن ایرادات آنتن در گوشی و دلیل قطع شدن آنتن موبایل را در این مقاله بخوانید.

مشکلات سخت افزاری باعث پرش آنتن موبایل سامسونگ

گاهی اوقات مشکلات سخت افزاری گوشی موبایل باعث می شود که هیچ یک از نکات بالا کمکی به مشکل شما نکند، پس در این شرایط باید به یکی از مراکز تعمیرات تخصصی موبایل کنید تا متخصصین مشکل گوشی شما را بررسی و عیب یابی نمایند.

عوض کردن شبکه های 2G, 3G و 4G

به هم خوردن تنظیمات شبکه گوشی یا انتخاب یک شبکه نامناسب می تواند باعث کاهش آنتن گوشی و پرش آنتن شود. بهترین راه حل برای جلوگیری از پرش آنتن به دلیل عوض کردن شبکه های مختلف این است که اجازه بدهید گوشی موبایل به صورت خودکار، بهترین شبکه و نزدیکترین سیگنال های آنتن موجود را پیدا کنید. برای این کار کافیست به گزینه ی Mobile Networks در قسمت تنظیمات گوشی مراجعه کنید و روی یکی از اپوراتور ها تب بزنید سپس گزینه ی Select Automatically را انتخاب کنید.

مکان خود را تغییر دهید

گاهی اوقات دلیل قطع شدن آنتن موبایل سامسونگ به خاطر محیطی است که در آن حضور دارید و ربطی به گوشی ندارد. گاهی اوقات دیوارهای بلند، ساختمان های بلند و … باعث عدم آنتن دهی گوشی موبایل می شوند. اگر در چنین موقعیتی هستید، گوشی را در فضای باز امتحان کنید و اگر باز هم مشکل آنتن دهی داشتید، راه حل دیگری را امتحان نمایید. 

چک کردن سیم کارت

گاهی اوقات قرار گیری نادرست سیم کارت در گوشی میتواند به مشکلاتی در ارتباط با شناسایی سیم کارت دامن بزند. با باز کردن اسلات گوشی و قرار دادن مجدد سیم کارت میتوانید این مشکل را برطرف کنید. اگر همچنان مشکل شناسایی سیم کارت را مشاهده کردید لازم است اقدام نهایی را به عمل آورید.

پارس ارتباط لوتوس مرکز تعمیرات موبایل و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد. تعمیرات موبایل سامسونگ خود را به ما بسپارید تا تمامی مشکلات سخت افزاری موبایل سامسونگ شما را با جایگزینی قطعات اورجینال و اصل تعمیر نماییم و در سریع ترین زمان ممکن گوشی شما را تحویل دهیم. شما می توانید به صورت آنلاین ثبت درخواست تعمیر خود را انجام دهید.



:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل سامسونگ , پرش آنتن گوشی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

آی سی تغذیه موبایل به کمک سه یا چهار پین به باتری متصل می گردد و با دریافت ولتاژ باتری موبایل و بر اساس طراحی داخلی خاص خودش برای قسمت مختلف  دیگر ولتاژ می سازد.

روش کار آی سی تغذیه موبایل به این صورت می باشد که ولتاژ از طریق پین مثبت باتری موبایل وارد مدار محافظ جریان داخل آی سی می گردد.

این مدار مسئول مراقبت از آی سی تغذیه و باتری موبایل در برابر سوختگی یکی از بلوک های خروجی می باشد.

به صورتی که اگر جریان کشیده شده ازسمت آی سی تغذیه از حد مشخصی بیشتر گردد، مدار حفاظت جریان وارد عمل شده و در نهایت آی سی تغذیه تمام سیستم موبایل را خاموش می کند.

توجه داشته باشید که در موبایل علاوه بر آی سی تغذیه ، تغذیه چهار قطعه دیگر معمولاً به صورت مستقیم از باتری دریافت می کند و ارتباطی به آی سی تغذیه ندارد.

این چهار قطعه شامل آی سی پاور آمپلی فایر، لایت و تقویت زنگ و تغذیه پردازش هستند.

 

ساختار آی سی تغذیه موبایل چگونه است؟

ساختار کلی آی سی تغذیه موبایل به این شکل است که توسط سه یا چهار پین به باتری متصل شده و با گرفتن ولتاژ باتری و بر اساس طراحی داخلی، ولتاژ مورد نیاز برای سایر بخش ها را تامین می کند. برای طی شدن این فرایند، ولتاژ از طریق پین مثبت باتری وارد مدار حفاطت جریان داخل آی سی می گردد. این مدار، موظف است که از باتری و آی سی تغذیه در برابر سوختگی یکی از بلوک های خروجی محافظت کند.

در واقع اگر جریان کشیده شده از آی سی تغذیه از حد معینی بیشتر شود، مدار حفاظت عمل نکرده و به دنبال آن، آی سی تغذیه موجب خاموش شدن گوشی خواهد شد. نکته بسیاری مهمی که کارشناسان تعمیرات گوشی در فرایند تعمیر آی سی تغذیه موبایل مد نظر قرار می دهند این است که این دستگاه، به جز قطعه مورد بحث، قطعات دیگری هم دارد که انرژی خود را مستقیما از باتری می گیرند. این قطعه ها شامل آی سی پاور آمپلی فایر، لایت  و تقویت زنگ و تغذیه پردازش هستند.

دلایل خرابی ای سی تغذیه چیست؟

ضربه خوردگی و آبخوردگی از عمده و اصلی ترین دلایل خرابی آی سی تغذیه  می باشد ، همچنین نوسانات برق نیز می تواند در کنار کاهش و اتمام عمر مفید این ایسی عاملی برای خرابی آیسی تغذیه  باشد.

علائم خرابی ای سی تغذیه

آشنایی برا نشانه های خرابی هر قطعه به شما این امکان را می دهد پیش از ضرر احتمالی بیشتر چه از نظر هزینه چه از نظر گسترش خرابی در کل مدار به فکر تعمیر و راه چاره باشید. از نشانه های خرابی آیسی تغذیه خاموشی، مصرف بیش از حد باطری و از کار افتادن بخشی از مدار مانند دوربین صدا و یا هر قسمت دیگری را می توان نام برد.

 

پارس ارتباط لوتوس فروشگاه آی سی  در سرتاسر ایران می باشد، برای خرید انواع آی سی موبایل به فروشگاه آی سی موبایل ما مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: آی سی تغذیه موبایل , تعمیرات موبایل , تعمیرات تخصصی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

مدار مجتمع یا آی‌سی Integrated circuit به مجموعه‌ای از مدارات الکترونیکی گفته می شود که با استفاده از مواد نیمه ‌رسانا در ابعادی کوچک ساخته می‌شوند. مدارات الکتریکی عموما شامل مقاومت، خازن، سلف و ترانزیستور می باشد. هر تراشه معمولاً حاوی تعداد بسیار زیادی ترانزیستور می‌باشد که با استفاده از فناوری پیچیده‌ای در داخل لایه ای از ماده نیمه هادی ساخته می شوند.

 

انواع IC های پرکاربرد برحسب ساخت

 

مدارهای مجتمع خطی

مدارهای مجتمع خطی بسیار گسترده هستند و همچنین کاربرد بسیار فراوانی در صنعت الکترونیکی دارند. یک IC خطی عمل تقویت و یا سایر اعمال اساسا خطی را بر روی سیگنال ها انجام خواهند داد. نمونه ‌ای از این مدارها عبارتند از: تقویت کننده  ساده ، تقویت کننده عملیاتی و مدار مخابراتی قیاسی

 

 

مدارهای مجتمع دیجیتالی

دارای مدارهای منطقی و حافظه برای کاربرد در کامپیوترها ، حسابگرها ، ریز پرازنده ها و مانند آن هستند. تا به حال بیشترین حجم IC ها مربوط به حوزهی دیجیتالی و به علت نیاز زیاد به این مدارها بوده است. از آنجایی که مدارهای دیجیتالی اصولا فقط به عملکرد «قطع و وصل» ترانزیستورها نیاز دارند، شرایط طراحی مدارهای دیجیتالی مجتمع اصولا ساده تر از مدارهای خطی هستند .

 

تکنولوژی ساخت IC یا مدار مجتمع

ریز تراشه ها را همراه تعبیه مدارهای الکترونیکی در لایه ای نازک از سیلیسیم خالص به اسم ویفر سیلیکون(Silicon Wafer)، به صورت یک فرایند پیچیده و به صورت لایه لایه می‌سازند. به عمل ساخت ریز تراشه، تکنولوژی ساخت مدارات نیمه هادی نیز می گویند. تمامی مراحل ساخت ریز تراشه در اتاق هایی موسوم به اتاق تمیز(Cleanroom) انجام می شود که از نظر سطح ناخالصی و طیف های نوری موجود در اتاق کاملا تحت کنترل میباشند.

 

مواد اولیه مورد استفاد در IC ها بسیار پیچیده اند و حتی از ترکیب ماسه نیز درون آنها استفاده می شود.اگر طراحی یک پردازنده را کنار بگذاریم،خوب است بدانید که تولید این مواد اولیه و به طور کلی تولید آنها، تنها در دست چند کشور محدود مانند آمریکا هستند. شرکت های اینتل، سامسونگ، توشیبا، فیلیپس و سونی از بزرگترین تولید کنندگان IC های پرکاربرد در جهان هستند.

 

 

 

مدارهای یکپارچه

مدارهای مجتمع را که بصورت کامل بر روی یک تراشه نیمه رسانا (اصولا سیلسیوم) قرار می‌گیرند مدارهای یکپارچه میگویند . واژه یکپارچه از نظر ادبی به معنای «تک سنگی» می باشد و به این معنا ست که کل مدارات در یک واحد از نیمه رسانا جا داده می‌گردد.

 

 مدارهای یکپارچه دارای این مزایا می باشند که تمامی عناصر در یک ساختار منفرد و محکم و با امکان تولیدات گروهی قرار گرفته می شوند یعنی صدها مدار متشابه را می‌توان بصورت همزمان بر روی یک پولک ساخت.

 

 

 

مدارهای آمیخته

هر گونه الحاقاتی به نمونه نیمه رسان مثل لایه‌ عایق کننده و الگو فلز کاری در سطح تراشه انجام می شود. یک مدار آمیخته می‌تواند دارای یک یا چند مدار یکپارچه و یا ترانزیستور جداگانه باشد که به همراه اتصالات درونی متناسب به یک بستر با مقاومت‌ها ، خازن ها ، و سایر عناصر مداری پیوسته باشند. مدارهای آمیخته با داشتن عایقی عالی بین عنصر ها امکان استفاده از مقاومت ‌ها و خازن های دقیق را فراهم می سازد .

 

 

 

فرآیند لایه نازک

تکنولوژی لایه نازک از دقت و کوچک سازی بیشتری برخوردار می باشد و اصولا در جایی که فضا دارای اهمیت است ترجیح داده می‌شود الگوهای اتصال بندی و مقاومت‌ لایه - نازک را می‌توان به روش خلا بر روی یک بستر سرامیکی شیشه‌ای و یا لعابی گذاشت.

 

 ساخت خازن ها در روش های لایه نازک از طریق نشاندن یک لایه عایق بین دو لایه فلزی و یا با اکسید کردن سطح یک لایه و سپس نشاندن لایه دوم بر روی آن صورت می شود.

 

 

 

فرآیند لایه ضخیم

مقاومت‌ها ، الگوهای اتصالات درونی بر روی یک بستر سرامیکی به روش سیلک - اسکرین (نوعی از توری محافظ و با عبور رنگ در سوراخ های باز و بسته توری نقش دلخواه بر روی هر چه که بخواهیم چاپ میگردد) یا فرآیند‌ مشابه آن چاپ می‌ شود.

 

 خمیرهای مقاومتی و هدایتی متشکل از پودر فلزی در شکلی سازمان یافته بر روی بستر چاپ میشود و در یک اجاق حرارت داده می‌شوند یکی از مزیت هایش این است که می‌توان مقاوت‌ها را در کمتر از مقدارهای مشخص شده ساخت و بعدا بوسیله سایش و یا تبخیر انتخابی توسط یک لیزر پالسی آنها را تنظیم نموده خازن های کوچک سرامیکی می‌توان همراه با مدارهای یکپارچه یا ترانزیستورهای منفرد در جای خود در الگوی اتصالات داخلی متصل کرد.

 

کيفيت آي سي ها دسته بندي های مختلفي دارند که در این مقاله شما را با آنها آشنا خواهیم کرد:

هاردهاي SECEND

اين دسته از EMMC ها(هارد ها) ، هاردهاي استوکي هستند که از روي بردهاي داغي و از رده خارج برداشته مي شوند و به فروش مي رسند و قطعا داراي 100% لايف تايم نيستند.

 

همچنين اين آي سي ها ظاهر تميزي ندارند و زير آنها داراي خط و خش مي باشد .

 

 

 

هاردهاي NEW

معمولا این نوع هارد ها از روی گوشي هاي زيادي که توليد شده اند و به فروش نرفته اند برداشته می شود و مجددا به فروش می رسند .

 

اين دسته از هاردها هم ممکن است که داراي 100% لايف تايم نباشند ، اما بالاترين درصد سلامت را دارند که اين موضوع به علت عدم استفاده از آي سي مي باشد .اين آي سي ها ظاهري تميز و بدون خط و خشی دارند.

 

 

 

هاردهاي ORIGINAL

اين دسته از آی سی هارد ها جزوء بهترين هاردهايي هستند که مي توانيد باخيال آسوده بر روي کار نصب کرده و به مشتري ضمانت کارکد خوب و طول عمر بالا را بدهيد .

چرا که اين دسته از آي سي ها توليد خود کارخانه هستد و روي کار نیز نرفته اند .

 

اين آي سي ها کفي تميز و آينه ای شکل دارند.

 

خوشبختانه Easy Jtag در نسخه جديد خود امکان چک کردن وضعيت سلامت هارد و چک کردن درصد لايف تايم مصرف شده و باقي مانده هاردهاي نسل جديد را دارد .

 

متاسفانه اغلب تجار ايراني کيفيت را فداي قيمت و سود بهتر کرده و آي سي هايی با کيفيت پايين و قيمت پايين را انتخاب می کنند و روانه بازار خواهند کرد .

 

شرکت پارس ارتباط همواره کيفيت و قيمت مناسب را براي عرضه به عزيزان فعال در زمينه تعمیرات موبایلدر نظر گرفته و اين مسئله ما را منحصر به فرد کرده است. برای خرید انواع آی سی موبایل به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: آی سی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()