نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

گوشی های هوشمند به خاطرساختار خاص و ویژه ای که دارند، معمولا دچار ایرادهای عملکردی متعددی می شوند. مشکلات و ایرادهای این محصولات، گاهی اوقات به اندازه ای جدی هستند که کاربران قادر به برطرف کردن آن مشکلات نیستند. تعمیرات موبایل سامسونگ یا هر برند دیگری در این شرایط، نیاز به دانش نرم افزاری و سخت افزاری بسیار بالایی دارد و باید توسط تعمیرکاران با تجربه در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل انجام شود. بسیاری از کاربران به خاطر مبتدی بودن تعمیرکار، ناچار به پرداخت هزینه ای چند برابری برای ترمیم گوشی شان می شوند یا ناچارند یک گوشی جدید خریداری کنند.

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

یکی از مهم‌ترین قطعات گوشی موبایل‌ که محل قرارگیری آن به شکلی است که بیشتر در معرض آسیب‌دیدگی وجود دارد، دوربین گوشی موبایل است. گاهی امواقع افتادن گوشی از ارتفاع و یا وارد شدن ضربه به آن می‌تواند، باعث بروز شکستگی در دوربین گوشی موبایل شود که در این صورت امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت و باید دوربین گوشی موبایل  را تعویض کرد.

البته گاهی اوقات هم بروز یکسری مشکلات نرم‌افزاری موجب از کار افتادن دوربین گوشی می‌شود که در این صورت با بررسی منشأ نرم‌افزاری بروز این مشکل و برطرف کردن آن می‌توان به تعمیر دوربین گوشی سامسونگ پرداخت. متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در کرج با عیب‌یابی دقیق دوربین گوشی موبایل سامسونگ با تعمیر و یا تعویض آن، مشکلات به وجود آمده برای دوربین گوشی سامسونگ را برطرف می‌نمایند.

 

تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

شکستن ال سی دی یکی از مرسوم ترین دلیل های مراجعه افراد به مراکز تعمیرات موبایل محسوب می شود. یکی از حائز اهمیت ترین قطعات گوشی تاچ و ال سی دی گوشیم حسوب می شود که در واقع باید از آن بسیار زیاد نگهداری و مراقبت کرد تا دچار هیچ گونه مشکلی نشود. شرکت پارس ارتباط با هزینه بسیار مناسب و با کیفیتی اورجینال اقدام به تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و دیگر گوشی های بازار می نماید. 

 

قیمت تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

 

مدل گوشی موبایل بر هزینه تعمیر تاچ گوشی موثر است

هزینه تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل به عوامل مختلفی بستگی دارد، از نوع و میزان آسیب وارد شده گرفته تا برند گوشی، سایز و یا مدل گوشی و یا حتی میزان محبوب بودن گوشی موبایل و در دسترس بودن قطعات جانبی بر روی میزان هزینه تاثیرگذار هستند. قیمت صفحه نمایش موبایل های برندهای مختلف با یکدیگر فرق دارد.

برای مثال هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ با گوشی آیفون و هر دو اینها با هزینه تعویض ال سی دی گوشی هواوی تفاوت دارد. حتی در اکثر مواقع قیمت صفحه نمایش سری های مختلف یک برند موبایل نیز با هم تفاوت قیمت دارند و هرچقدر مدل گوشی بالاتر و جدیدتر باشد، لوازم جانبی آن گران تر می شود. به عنوان مثال شما برای قيمت تعویض شیشه آیفون 6 و یا قیمت تاچ و ال سی دی ایفون 5 اس باید مبالغ متفاوتی را در نظر بگیرید.

در اکثر مواقع هرچقدر مدل گوشی جدیدتر باشد صفحه نمایش آن بزرگتر است و در نتیجه هزینه بیشتر خواهد بود. در نتیجه قيمت تعویض شیشه آیفون 6 بیشتر خواهد بود. همین امر در مورد برندهای گوشی های سامسونگ، هواوی و سایر برندهای بازار کالای دیجیتال نیز صادق است. علاوه بر این بدیهی است که هزینه تعویض ال سی دی گوشی هواوی با هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ متفاوت خواهد بود. 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ

صفحه نمایش موبایل و تبلت شما در واقع مهمترین وظیفه را در عملکرد گوشی موبایل شما را بر عهده دارند در صورتی که بدون صفحه نمایش عملا گوشی موبایل شما از کار می‌افتد. به همین خاطر تعمیر سریع و تعویض گلس ال سی دی موبایل امری بسیار مهم  و ضروری می باشد.

گلس ال سی دی از نظر مردم معمول به لایه ی پلاستیکی گفته می‌شود که به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی خریداری می کنند و بر روی صفحه نمایش موبایل آن را نصب می‌کنند تا از به وجود آمدن خط و خش و آسیب دیدگی صفحه نمایشگر گوشی موبایل جلوگیری کنند.

اما از نظر فنی گلس ال سی دی گوشی مفهوم دیگری را دارد که مفهوم آن از نظر متخصصین کاملا متفاوت با طرز تفکر مردم  است. گلس ال سی دی موبایل در اصل شیشه‌ محافظ و ضد خط و خش است که شرکت سازنده ی گوشی موبایل آن را بر روی تاچ و ال سی دی موبایل پرس می‌کنند و با این کار از آسیب رسیدن به تاچ و ال سی دی موبایل ممانعت می‌کنند.

 

تعویض گلس ال سی دی موبایل به چه معنا است؟

بیشتر مردم تصور می کنند که منظور از گلس ال سی دی، همان لایه ی تلقی است که در قالب تجهیزات جانبی خریداری می کنند و بر روی گوشی نصب می کنند. اما عبارت گلس ال سی دیموبایل یک اصطلاح فنی است و به تجهیزات جانبی گوشی گفته نمی شود.

 در واقع این نوع گلس ال سی دی، شیشه محافظی است که خود شرکت سازنده بر روی نمایشگر موبایل نصب می کند تا این قطعه را از شکست یا خط خش در امان نگاه دارد.

برای درک بهتر و به اشتباه نیفتادن کاربران، تکنسین ها از عبارت گلس ال سی دیبرای شیشه پرس شده استفاده می کنند و هنگام تعویض نوع دیگر گلس، از کلمه تعویض گلس گوشی استفاده می کنند. بنابراین، منظور از تعویض گلس ال سی دی موبایل ، تعویض همان گلس شیشه ای است که توسط خود کمپانی سازنده بر روی گوشی نصب شده است.

 

  قابل تعمیر دوربین موبایل سامسونگ

آسیب رسیدن به لنز

 از مهم ترین آسیب هایی که تعمیرکاران در تعمیر دوربین گوشی موبایل متوجه آن می شوند مربوط به لنز آن می باشد. همانطور که می دانید، لنز دوربین یکی از قسمت های آسیب پذیر این دستگاه بوده و امکان ضربه و یا خش خوردن آن بسیار زیاد می باشد. بدیهی است که در صورت ایجاد هریک از مشکلات گفته شده برای لنز، عملکرد دوربین دچار مشکلاتی خواهد شد.

 

ورود مایعات به دوربین

نفوذ مایعات به داخل دوربین، اتفاقی است که می تواند برای دستگاه بسیار خطرناک باشد. حتی در مواردی امکان دارد دوربین گوشی را به کلی از کار بیندازد. به همین خاطر توصیه می کنیم که در صورت نفوذ آب و هر نوع مایعات دیگر به این قطعه، در اسرع وقت نسبت به تعمیر دوربین گوشی سامسونگ  خود اقدام کنید.

 

کثیفی شدن لنز

دیگر مساله ای که ممکن است در عملکرد دوربین موبایل اختلال ایجاد کند، آلودگی لنز این دستگاه می باشد. وجود لکه و گرد و خاک در لنز، باعث کاهش کیفیت تصاویر شده و بهتر است از بروز آن جلوگیری شود.

 

فلش کردن گوشی

در بسیاری از موارد، بعد از بررسی دستگاه در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل در کرج، متوجه این نکته می شویم که گوشی موبایل قبلا فلش شده است. نکته ای که وجود دارد و نباید فراموش کنیم این است که یکی از اولین آثار فلش کردن گوشی های هوشمند، ایجاد مشکل در دوربین آنها می باشد. لذا در صورت انجام این کار، حتما این مورد را مد نظر داشته باشید.

 

 

مشکلات رایج گوشی های سامسونگ

مشکلات رایج گوشی های سامسونگ، سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی می باشد و شرکتی است که از تعداد بسیار زیادی شرکت تابع و زیر مجموعه تشکیل شده می باشد. این شرکت ‌ها در صنایع زیاد و مختلفی فعالیت می ‌کنند. شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ تأسیس شده و توانسته در زمینه های الکتریکی و فناوری اطلاعات ، ساخت گوشی موبایل ، لپ تاپ و لوازم خانگی فعالیت کنند. تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج با بروز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات در پارس ارتباط لوتوس.

 

مشکل ارسال عکس‌های تصادفی به مخاطبین

 در مدل‌گوشی های سامسونگ مانند s9 و s9 پلاس دیده شده است که موبایل به صورت خودکار در نرم افزار Samsung message تصاویری را تصادفی بدون ثبت شدن سابقه آن، در گوشی ارسال می‌کند که با شکایت‌های بسیار زیادی در شرکت سامسونگ مواجه شد.

برای حل این مشکلات در منوی apps دسترسی نرم افزار Samsung message را به حافظه گوشی قطع نمایید که این کار نیز مشکلات مخصوص خود را دارد. برای مثال وقتی که قصد دارید برای دوستان خود عکسی ارسال کنید، باید دوباره دسترسی این برنامه به حافظه گوشی را فعال نمایید.

 

کم ماندن روشنایی صفحه

 گوشی های سامسونگ +Galaxy S9/S9، وقتی که صفحه گوشی قفل می‌شود، سطح روشنایی صفحه در شب و یا مناطق تاریک، بر روی حالت بسیار کم تنظیم می‌شود. این اتفاق هنگامی اتفاق می‌افتد که حالت‌های “Auto Brightness” روشنایی خودکار و Blue Night Mode (فیلتر نور آبی) غیرفعال می باشند. حل این مشکل یک راه دارد. تنها راه حل این مسئله، بازنشانی داده های کارخانه (Factory reset) برای دستگاه می باشد. اطمینان حاصل کنید که گزینه Restore System Settinge بازگرداندن تنظیمات سیستم را غیرفعال نمایید.

 

ایراد توقف شارژ بی سیم در گوشی های سامسونگ

 این روش، شارژ بسیار کندتری نسبت به کابل دارد. اگر خیلی زیاد از جایگاه شارژ بی‌سیم خود استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد خطای شارژ بی سیم متوقف شد را مشاهده کرده‌اید، که با سه روش زیر می‌توانید این مشکل را حل نمایید:

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد.

  پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل , تعمیرات موبایل در کرج , تعمیرات سخت افزاری موبایل , تعمیرات نرم افزاری موبایل , تعمیرات موبایل سامسونگ در کرج , تعمیرات موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()