نحوه بررسی مشکلات سخت افزاری در آیفون با استفاده از Panic.ips
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

نحوه بررسی مشکلات سخت افزاری در آیفون با استفاده از Panic.ips، امکان دارد به دلیل یک مسئله ناشناخته ، آیفون شما با مشکل سخت افزاری جدی رو به رو شود و نمی توانید بفهمید که تلفن هوشمند شما چه مشکلی دارد. نگران نباشید ، یک روش کاملاً ساده برای بررسی مشکلات سخت افزاری در iPhone با استفاده از فایل panic.ips وجود دارد. اجازه دهید ما شما را راهنمایی کنیم.

 

 

Panic.ips چیست و چگونه می تواند به شما اجازه تشخیص آیفون خود را بدهد؟

iOS دارای یک ویژگی تشخیصی داخلی است که به کاربران این امکان را می دهد مشکلات سخت افزاری را در آیفون پیدا کنند. برای کسانی که نا آشنا هستند، ویژگی تشخیصی، که نام آن را از هسته گرفته اند، یک جز cruc مهم در هر سیستم عامل از جمله iOS است.

وقتی Kernel هنگام بارگیری با مشکلی یا خطایی روبرو می شود، این مشکل به عنوان Kernel Panic نامیده می شود که نشان می دهد اتفاق مهمی برای Kernel رخ داده است و حتی بارگیری آن را به درستی متوقف کرده است. هنگامی که این اتفاق می افتد، هسته کل اطلاعات تشخیصی را در پرونده ای به نام panic.ips قرار می دهد. با کمک فایل panic.ips، ریشه یابی مسئله بسیار ساده تر می شود.

 

اگر آیفون شما دارای مشکلات سخت افزاری است:

iOS دارای یک ویژگی بسیار مفید به نام "Analytics & Improvements" است که به شما امکان می دهد آیفون خود را از نظر سخت افزاری بررسی کنید. علاوه بر این، این نسخه حتی در نسخه های قدیمی iOS مانند iOS 10 ،11یا 12 در دسترس است.

بنابراین ، صرف نظر از اینکه از آیفون قدیمی استفاده می کنید یا از آیفون 11 سری استفاده می کنید، می توانید از این نرم افزار برای تشخیص اینکه آیا دستگاه iOS شما با مشکل سخت افزاری روبرو است استفاده کنید. برای شروع ، به برنامه تنظیمات در iPhone خود بروید> حریم خصوصی> تجزیه و تحلیل و بهبودها> داده های تجزیه و تحلیل.

 

توجه: در iOS 10 یا 10.2 ، به تنظیمات> حریم خصوصی> تشخیص و استفاده بروید.

در صفحه بعدی، باید تعداد زیادی گزارش مربوط به تجزیه و تحلیل را مشاهده کنید. اکنون ، برای یافتن ورودی با نام panic-xxx.ips ، در کل لیست جستوجو کنید. در صورت مشاهده هرگونه پرونده مورد مشکوک ، این بدان معناست که اتفاق بسیار جدی برای دستگاه iOS شما رخ داده است که مانع از شروع صحیح آن می شود.

اگرچه این بیشتر نشانه خرابی سخت افزار است که برای تشخیص مشکل نیاز به تشخیص تخصصی و تعمیر دارد ، اما در بعضی موارد نیز می تواند به دلیل خرابی نرم افزار باشد.

 

سخن پایانی

در macOS Catalina یا نسخه های جدیدتر ، برای بازیابی دستگاه باید از Finder استفاده کنید. در macOS Mojave یا نسخه قبلی یا Windows PC ، برای بازیابی دستگاه باید از iTunes استفاده کنید. بعد از اینکه آیفون خود را با موفقیت بازیابی کردید ، اگر مشکل از بین رفته است، بررسی کنید. اگر داشته باشد، شما آماده رفتن هستید.

اما اگر مسئله همچنان ادامه داشته باشد چه می شود؟ در این صورت ، باید با یک مرکز معتبر تعمیرات آیفون تماس بگیرید. پارس ارتباط با چندین سال سابقه عالی، تعمیر سریع به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر گوشی آیفون شناخته شده است. برای تعمیر سریع آیفون خود با ما تماس بگیرید.

 





:: برچسب‌ها: مشکلات سخت افزاری در آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: