خالی شدن باتری گوشی htc
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

این شرکت که در ابتدا High Tech Computer Corporation نام داشت پیشتر به ساخت کامپیوترهای نوت‌بوک مشغول بود اما از سال 1998 وارد بازار تلفن‌های همراه هوشمند و مخصوصاً لمسی شد.

اولین تلفن همراه هوشمند شرکت اچ تی سی در سال 2000 معرفی شد و یکی از اولین تلفن‌های لمسی دنیا محسوب می‌شد. این شرکت سابقه طولانی در تولید تلفن‌های همراه هوشمند برپایه سیستم عامل ویندوز موبایل دارد. اولین تلفن همراه شرکت اچ تی سی برپایه این سیستم عامل در سال 2002 به بازار عرضه شود. همچنین اولین تلفن همراه 3G برپایه ویندوز موبایل توسط این شرکت تولید شد.

شرکت اچ تی سی از سال 2005 وارد صنعت تولید تلفن‌های هوشمند 3G شد. در سال 2008 اولین تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید در جهان توسط شرکت اچ تی سیو به نام HTC Dream معرفی شد. اکثر تحلیل‌گران معتقدند شرکت اچ تی سی در مدت بسیار کوتاهی توانسته به یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل شود. در ادامه این مقاله از تعمیرات موبایل ما درباره خالی شدن باتری گوشی htc با شما صحبت میکنیم.

 

تعویض باتری گوشی HTC

تعویض باتری گوشی HTC و تهیه ی باتری اصل امری است که ذهن کاربران را به خود مشغول ساخته است.مرکز تعمیر گوشی htc خدمات تعویض باطری موبایل اچ تی سی را به صورت تخصصی به کاربران گرامی ارائه می نماید.شرکت HTC همیشه به دنبال بالا بردن کارایی افزایش نگه داری شارژ به وسیله باتری بوده است  و کاربران نیز میزان شارژ دهی را عنوان یکی از مهم ترین مقوله ها در خرید گوشی همراه خود، در نظر می گیرند.

 باتری گوشی اچ تی سی، بعد از مدتی فرسوده شده و باید تعویض شود. باتری های گوشی   HTCانواع مختلف دارد، که می توان به موارد زیر اشاره کرد. باتری های لیتیوم پلیمری LI- TION POLYMER، باتری های یون لیتیومی LITIU – ION، باتری های نیکل کادمیوم NICKEL- CADMIUM . باطری های نیکل کادمیوم، اولین نسل باتری های HTC بوده که به شارژ ۱۲ ساعته نیاز داشت. اما جدیدترین وبروز ترین باتری های موجود در بازار، لیتیومی هستند.

 

 

 

دلایل خالی شدن باتری به صورت یکباره

ابتدا ما باید رفتار باتری خود را برای پیدا کردن مشکل پیدا کنیم، باید دلایل خالی شدن باتری به صورت یکباره را تشخیص دهیم. حال راه های پیدا کردن را به ترتیب خدمتتون معرفی میکنیم.

 

برنامه های پرمصرف:

برای درک بهتر این که چه چیزی عامل برای مصرف بیش از حد باتری شما است باید به بخش تنظیمات و بعد از آن گزینه باتری را انتخاب کنید. در آنجا میتوانید ببینید کدام برنامه بیشترین مصرف را دارد این قسمت، اطلاعات موجود برای برنامه هایی که بیشترین مصرف را دارد قابل رویت است حال شما میتوانید از جمله اپلیکیشن هایی را که غیر ضروری هستند را شناسایی و حذف یا متوقف کنید. شما میتوانید با این امر از جمله برنامه هایی که وابسته نیستی، راحت شوید و همچننین طول عمر باتری خود را افزایش دهید. برای دستگاه هایی با سیستم عامل ios نیز این مورد مصرف ها را میتوانید به صورت کارنامه های روزانه یا هفتگی مشاهده کنید، این امر برای تشخیص بیشتر شما برای تصمیم گیری در مورد برنامه ها تاثیر دارد.

 

افزایش عمر باتری :

از جمله دیگر دلایل خالی شدن باتری به صورت یکباره میتوان، به افزایش طول عمر باتری گوشی میباشد. کلیه باتری ها یک طول عمر دارند این بدان معنی است که هر باتری از تعدادی سلول تشکیل شده؛ که داخل این سلول ها الکترون ذخیره میشود تا در زمان مشخص و مد نظر از آن مقدار الکترون برای مصرف در دستگاه استفاده شود. با بالا رفتن عمر باتری این مقدار شارژ و دشارژ شدن ها کاهش پیدا میکند و همچنین دیگر بعضی از این سلول ها توانایی تحمل پر و خالی شدن را ندارند و از گردانه باتری خارج میشوند.

یکی از واضح ترین مشخصات کاهش عمر باتری به جز سریع خالی شدن، پرش مقدار درصد شارژ گوشی شما است. این بدین معناست که گوشی شما به عنوان مثال در مقدار شارژ 10% خاموش شود یا از مقدار شارژ 50% ناگهانی به 35% نزول کند. برای افزایش طول عمر باتری از شارژهای کپی استفاده نکنید و همچنین از گذاشتن باتری به مدت زمان بالا و یا کار کردن با دستگاه در هنگام شارژ خودداری فرمایید. پس اگر گوشی شما از سال ساخت آن مدت زیادی گذشته است به تعویض آن بپردازید.

 

 





:: برچسب‌ها: خالی شدن باتری گوشی htc ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: