آموزش حل مشکلات اینترنت گوشی شیائومی
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

برند شیائومی در حال حاضر یکی از برندهای معروف جهان است که می کوشد تا گوشی های اقتصادی و میان رده را با خصوصیات گوشی های محبوب و پرچمدار مانند سامسونگ به بازار عرضه کند. همانطور که اشاره کردیم برند شیائومی نسبت به برندهای دیگر اقتصادی تر می باشد و از قیمت پایین تری نسبت به سایر برندها برخوردار است.

برند شیائومی دارای گوشیهای هوشمند و در عین حال با قابلیت های خارق العاده‌ای است که‌دارای طرفداران بسیار زیادی در سطح جهان هستند که‌دارای سرعت و قابلیت های همسان گوشیهای امروز می‌باشند. با این حال اکثر کاربران گوشیهای شیائومی زمانیکه‌برای اولین بار گوشیرا با سیم کارت روشن می‌کنند، از اولین کارهایی که‌انجام می‌دهند، نصب تنظیمات دریافتی اپراتور می‌باشد. اصلی ترین مشکلی که اکثر دارندگان گوشی شیائومی با آن دارند مشکلات اینترنت گوشی شیائومی است. در ادامه این مقاله از تعمیرات موبایل با ما باشید تا راه حل این مشکل را به شما بگوییم.

 

آموزش حل مشکل وصل نشدن به اینترنت در گوشی‌های شیائومی

در ابتدای کار وارد تنظیمات گوشی شیائومی خود ‌شوید

قسمت SIM cards & mobile network  را انتخاب ‌کنید.

سیم کارت مورد نظر خود را که قصد استفاده از بسته اینترنتی آن را دارید انتخاب ‌کنید. بعد از انتخاب نوع سیم کارت می‌توانید روی Access point names کلیک کنید.

بعد از انتخاب نقطه اتصال خود، اعدادی که در قسمت proxy و port درج شده است را پاک نموده و سپس( ... )را زده و این تغییرات را ذخیره نمایید.

بعد از خاموش و روشن کردن اینترنت می‌توانید از اینترنت خود به راحتی استفاده کنید.

 

 

 

 حالت battery saver را غیرفعال کنید

با اینکه ممکن است زمانی که شارژ باتری شما رو به اتمام است و نیاز دارید که گوشی شما روشن باشد، گزینه‌ی battery saver مفید باشد اما در شرایط عادی، آن را خاموش کنید تا سرعت انتقال داده‌ها از طریق وای-فای با حداکثر خودش انجام شود. برای این کار به بخش تنظیمات بروید و گزینه‌ی battery and performance را انتخاب کنید. سپس، در صورت فعال بودن حالت battery saver، آن را غیر فعال کنید.

 

وصل شدن به شبکه‌ی وای-فای امکان‌پذیر نیست

وقتی سعی می‌کنید با گوشی شیائومی خود به وای-فای وصل شوید ولی این کار امکان‌پذیر نیست، ممکن است یک نقص خاص در گوشی پیش آمده باشد. اولین کاری که در این شرایط باید انجام دهید، ری‌استارت کردن گوشی است.

اگر ری‌استارت کردن گوشی نیز مشکل را حل نکرد، تنظیمات وای-فای و شبکه را ریست کنید. گاهی اوقات ممکن است خودآگاه یا ناخودآگاه تنظیمات وای-فای و شبکه‌ی گوشی را به گونه‌ای تغییر داده باشیم که وصل شدن به وای-فای امکان‌پذیر نباشد. در این حالت، با ریست کردن تنظیمات به حالت اول مطابق با مراحل زیر، این مشکل حل می‌شود:

وارد تنظیمات گوشی خود شوید

به بخش Connection and Share بروید

گزینه‌ی بازیابی تنظیمات کارخانه یا recover factory settings را انتخاب کنید.

 

 

سخن پایانی

عدم اتصال گوشی به اینترنت می تواند یکی از مشکلاتی باشد که در گوشی های اندروید از جمله شیائومی رخ می دهد. ما در این مطلب از تعمیرات موبایل شیائومی سعی کردیم تا کاربردی ترین و ساده ترین روش ها را برای رفع این مشکل به شما ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی آن را برطرف سازید. همچنین روش های حل مشکل عدم اتصال گوشی به وای فای را نیز بررسی کردیم. 

 

 





:: برچسب‌ها: آموزش حل مشکلات اینترنت گوشی شیائومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: