تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

مشکل هارد یکی از مشکلت رایج موبایل های امروزی می باشد و گوشی های زیادی از ناحیه ی هارد یا EMMC به مشکل بر میخورند. آموزش تعویض و پروگرم هارد یکی از دوره های تخصصی است که در تعمیرگاه تخصصی سخت افزار به طور کامل و اصولی به کارۀموزان آموزش داده می شود.

دوره آموزش تعویض هارد به دوبخش تعمیرات سخت افزاری موبایل و تعمیرات نرم افزاری موبایل تقسیم می شود. بخش سخت افزاری شامل اصول تعویض آیسی های چسبی که در موارد تعویض CPU و دیگر آیسی های گوشی نیز کاربرد دارد. بخش نرم افزاری نیز مربوط به پروگرم و ترمیم سریال و شبکه گوشی تعویض هارد شده است.

مشکلات هارد از جمله مشکلاتی می باشد که شاید برایتان بارها اتفاق افتاده باشد برای اینکه هارد را عوض نمایید برای جداسازی آی سی چسبی باید دقت و تمرکز بالایی داشته باشید. آی سی قطعات حساسی می باشند که شرکت های سازنده موبایل همراه برای قرار دادن قطعات از یک سری چسب مخصوص استفاده می کنند که این چسب به دلیل های مختلفی مانند ضد آب بودن مورد استفاده قرار می گیرد.

شناسایی نشدن کارت حافظه

اگر از سالم بودن کارت حافظه‌ی خود مطمئن هستید، پس با یک مشکل نرم‌افزاری گوشی سروکار دارید. پیشنهاد ما، فرمت کردن کارت حافظه از طریق تنظیمات اندرویدی است. برای این کار، از تنظیمات وارد قسمت Storage شده و در انتهای این بخش، گزینه “Format SD card” را پیدا کنید. اگر باز هم کارت حافظه شناسایی نشد، آن را از طریق یک کابل به کامپیوتر متصل کنید. اگر باز هم به اطلاعات روی کارت حافظه دسترسی نداشتید، از یک نرم‌افزار ریکاوری مثل Data Recovery Wizard استفاده کنید.

اگر مشکلات نرم افزاری شما برطرف نشد باید به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا بتوانند مشکل شما را برطرف کنند.

تعمیر مشکل عدم خواندن سیم کارت در موبایل

عدم خواندن سیم کارت در موبایل مشکل رایجی است که ممکن است در اثر اختلالات ساختار سیم کارت و یا تداخلات سخت افزاری و نرم افزاری قطعات داخلی گوشی از جمله جایگاه سخت افزاری سیم کارت به وجود آید. به هنگام پیدایش این مشکل بهتر است در ابتدا گوشی مورد نظر را ری استارت کنید و یا سیم کارت مربوطه را بیرون کشیده و بار دیگر در گوشی جای دهید.

چنین اقداماتی می تواند باعث کشش آنتن به سیم کارت درون گوشی شود. ایرادات ناشی از فلش کردن، رجیستر نشدن قانونی سیم کارت و فعالیت بدافزارهای مخرب نیز از دیگر مسائلی هستند که در خوانده نشدن سیم کارت توسط گوشی نقش دارند. در خاطرنشان می نماییم که کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل با اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه مشکل خوانده نشدن سیم کارت را با صرف مدت کوتاهی مرتفع می سازند.

 

 

 

تاچ و ال سی دی موبایل

شکستن ال سی دی یکی از مرسوم ترین دلیل های مراجعه افراد به مراکز تعمیرات تخصصی موبایل محسوب می شود. در نظر داشته باشید که یکی از حائز اهمیت ترین قطعات گوشی تاچ و ال سی دی گوشی آن گوشی موبایل به حساب می آید که در واقع میبایست از آن بسیار ویژه نگهداری کرد تا دچار هیچ گونه مشکلی نشود.

می توان عنوان کرد که تاچ و ال سی دی گوشی بسیار حساس بوده و چنانچه ضربه ای به هر یک از آن ها وارد شود، دچار شکستگی و خسارت دیدن موبایل خواهد شد و شما مجبور خواهید شد تا آن ها را تعویض نمایید.

افتادن گوشی از دست و شکستن ال سی دی آن یکی از اصلی ترین و شایع ترین معضلاتی است که کاربران گوشی موبایل با آن رو به رو می شوند. عوامل متعددی می‌توانند منجر به افتادن گوشی از دست و شکستن ال سی دی آن شوند، اما سوال اصلی اینجاست که اگر این اتفاق رخ داد، بهترین و کم هزینه ترین روش تعویض تاچ ال سی دی گوشی موبایل چیست؟

برای اطلاع از قیمت تاچ و ال سی دی موبایل می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط در تماس باشید.

از لحاظ مونتاژ صفحه نمایشگر گوشی از چهار قطعه تشکیل شده است؛ شیشه یا گلس جلویی، تاچ اسکرین گوشی، ال سی دی، صفحه نور پس زمینه و قاب تاچ اسکرین که البته تفاوت تاچ و ال سی دی موضوعی است که همواره ذهن کاربران رو به خودش مشغول کرده به همین خاطر بد نیست بدانید ال سی دی صفحه ساخته شده از کریستال مایع ست که رنگ های متفاوتی رو نسبت به AMOLED تولید میکند.

از طرفی دیگر صفحه تاچ یا لمسی وجود دارد که سیگنال لمس ها رو می خواند و آن ها رو به واحد پردازشگر منتقل می کند، همینطور می تواند با دو نوع تکنولوژی تاچ‌ های مقاومتی (طراحی بر اساس تغییرات مقاومت نقطه فشار) و صفحه لمسی خازنی عرضه بشود؛ به بیان ساده تر تاچ اسکرین، لایه شفاف و بسیار نازکی است که بین ال سی دی و شیشه یا گلس جلوی گوشی قرار می گیرد و به عملیات کلیک کردن، زوم کردن و انتخاب کردن روی گوشی پاسخ میدهد.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: