حالت ایمن گوشی سامسونگ
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

 

safe mode چیست ؟ سیف مود یا سیف مد (Safe Mode)، یک وضعیت ویژه از سیستم عامل گوشی اندروید شماست. در حالت ایمن گوشی سامسونگ برنامه‌های شخص سوم دستگاه اندرویدی شما غیرفعال می‌شوند. به کمک این وضعیت شما می‌توانید ویروس‌ها و بدافزارهای گوشی اندرویدی را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید.

اگر اسمارت فون شما بیش از حد داغ می‌شود، باتری زودتر از انتظار تخلیه می‌شود و یا گوشی کارایی لازم را ندارد، احتمالاً مقصر اصلی، یکی از نرم افزارهای نصب‌شده بر روی موبایل است. پس با بردن گوشی به حالت ایمن می‌توان از این مسئله اطمینان حاصل کرد. اگرچه نحوه فعال کردن این حالت در دستگاه های مختلف متفاوت بوده، اما خروجی کار در همه آنها یکی است.

حالت سیف مود موبایل چیست؟

safe mode چیست ؟ سیف مود با نام انگلیسی safe mode اصطلاحی در سیستم عامل های مختلف که آن را حالت ایمن نیز می‌نامند. در حالت ایمن، امکان استفاده از نرم افزارها برای سیستم عامل محدود خواهد شد و فقط درایو ها و نرم افزار های ضروری قابل اجرا خواهند بود.که غال با از این حالت در تعمیر ویندوز یا سیستم عامل های مختلف نظیر اندروید یا آی او اس،استفاده می‌کنند. البته دلیل آن بسته بودن تمام نرم افزارهای جانبی و مخرب است. اشکال یابی،رفع اشکال،شناسایی ویروس و بدافزار و ریست کردن سیستم عامل در حالت سیف مود امکان پذیر است.

حالت ایمن گوشی سامسونگ چیست؟

حالت ایمن گوشی سامسونگ چیست ؟ یکی از ویژگی های کاربردی برای دستگاه های مختلف، از جمله گوشی سامسونگ است که بیشتر برای امنیت سیستم به کار می رود. با استفاده از این ویژگی، شما می توانید فقط سیستم عامل گوشی را اجرا کنید و از اجرا شدن برنامه هایی که بعد از خرید گوشی، روی آن نصب کرده اید، جلوگیری کنید. حالت ایمن گوشی سامسونگ چیست، در واقع روشی برای شناسایی دلیل مشکلات اتصال‌پذیری، مصرف شارژ و موارد مشابه است. ممکن است یکی یا چند ویروس، از طریق این برنامه ها، وارد گوشی شما شده باشند که به هیچ وجه نتوانید آنها را پاک کنید. همچنین امکان دارد برنامه ای را که معمولا با آن کار می کنید، نتوانید حذف کنید.

در این شرایط است که با فعال کردن حالت Safe mode در گوشی سامسونگ، می توانید برنامه هایی را که باعث ایجاد مشکل در گوشی شما شده‌ اند، شناسایی کنید و آن را از شر تمام این ویروس ها پاک کنید. دقت کنید که در حالت ایمن، دسترسی به اطلاعات گوشی ممکن نیست اما تماس‌های ورودی و خروجی و دریافت و ارسال اس ام اس، همچنان برقرار است.

 

حالت ایمن گوشی سامسونگ j5  چه کاربردی دارد؟

استفاده از حالت ایمن در گوشی‌ها یا تبلت‌های سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا فقط سیستم عامل را اجرا کنید و از اجرا شدن اپلیکیشن‌هایی که پس از خرید گوشی سامسونگ روی آن نصب کرده‌اید، جلوگیری نمایید. این حالت، به عنوان روشی برای شناسایی دلیل مشکلات در اتصال‌پذیری، مصرف شارژ و ... استفاده می‌شود.

با اجرای حالت ایمن گوشی سامسونگ می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را که سبب ایجاد مشکل در گوشی شما شده‌اند، شناسایی کنید. در حالت ایمن، دسترسی گوشی به داده‌های موبایل امکان‌پذیر نیست ولی تماس‌های ورودی و خروجی و دریافت و ارسال اس ام اس ممکن است.

اگر گوشی شما در حالت ایمن، بدون مشکل کار کند، احتمالا مشکلی که در گوشی شما پیش آمده، به دلیل یکی از اپلیکیشن‌هایی است که پس از خرید گوشی سامسونگ، روی آن نصب کرده‌اید. پس از شناسایی این اپلیکیشن، می‌توانید آن را حذف کنید تا مشکل گوشی شما رفع شود.

اگر مشکل گوشی در حالت ایمن نیز برطرف نشود، ممکن است مشکل پیش آمده، در نتیجه‌ی ایرادی در سیستم عامل یا یک آسیب سخت‌افزاری باشد. در هنگام خرید گوشی سامسونگ باید به گارانتی نیز توجه داشته باشید و تنها گوشی‌های دارای گارانتی معتبر را بخرید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: