علت پایین امدن سلامت باتری ایفون
نوشته شده توسط : پارس ارتباط

برای درک ارتباط عملکرد آیفون با باتری پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را بخوانید. آیفون شما به گونه ای طراحی شده است که تجربه ای ساده و آسان برای استفاده ارائه می دهد. این تنها با ترکیبی از فناوریهای پیشرفته و مهندسی پیشرفته امکان پذیر است. یکی از حوزه های مهم فناوری، باتری و عملکرد است.

باتری ها یک فناوری پیچیده دارند و با عملکرد آیفون ارتباط دارند. تمام باتریهای قابل شارژ طول عمر محدود دارند و در نهایت ظرفیت و کارایی آنها کاهش می یابد به طوری که نیاز است تعویض شوند. با افزایش سن باتری ها، می توان تغییراتی ایجاد کرد که به عملکرد آیفون کمک کند. در ادامه این مقاله از تعمیرات موبایل با ما همراه باشید.

 

علت کم شدن سلامت باتری ایفون چیست؟

علت پایین امدن سلامت باتری ایفون ،به طور معمول بعد از مدتی استفاده از آیفون ، شاهد کاهش سرعت آن در اجرای برنامه‎‌ها خواهیم بود که این کاهش سرعت معمولا به کاهش توان باتری مرتبط میشود. در این زمان بهتر است از عملکرد صحیح باتری موبایل خود اطمینان حاصل کنید.

اما برای پی بردن مشکل باتری بهتر است با نشانه‎‌های خرابی آن آشنا شوید تا هرچه سریع‌‎تر در صورت وجود مشکل به خرید باتری آیفون بپردازید. یکی از علائمی که هشدار خرابی باتری آیفون را می‌دهد این است که گوشی همراه تنها در زمان اتصال به شارژر و برق روشن می‌ماند و یا به صورت خاموش شدن ناگهانی گوشی می‌شود. گاهی نیز ممکن است با داغ شدن باتری و یا تورم آن که سبب باز شدن قاب پشت گوشی می‌شود روبه رو شوید.

 

استفاده از گوشی در دمای نامناسب

یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند منجر به زود خالی شدن شارژ آیفون شود قرار دادن گوشی و استفاده کردن از آن در جاهای خیلی سرد و خیلی گرم است. در این مکان ها معمولا باتری برای این که عملکرد بهتری داشته باشد، نیاز به انرژی بیشتری خواهد داشت به همین دلیل از شارژ بیشتری استفاده می کند.

 

زیاد بودن نور صفحه نمایش

در برخی از موارد توجه داشته باشید که نور صفحه خود را در حالت تنظیم خودکار قرار دهید، چرا که با این کار گوشی توانایی تنظیم نور صفحه نمایشگر را در حالت های مختلف از شبانه روز را خواهد داشت و همین منجر می شود که باتری گوشی شما زود خالی نشود. پس نور زیادی گوشی یکی از دلایل زود خالی شدن باتری آیفون می باشد.

 

استفاده از گوشی در مکان هایی که آنتن دهی ندارد

سعی کنید در مکان هایی که آنتن دهید گوشی خیلی پایین است از آن استفاده نکنید، چرا که این مورد می تواند به مرور باعث کم شدن باتری گوشی شود. و عمر گوشی شما را کم خواهد کرد.

 

نصب برنامه های غیرضروری

برنامه ها و نرم افزار های اضافی که روی گوشی شم نصب هستند و هیچ استفاده از آن ها نمی شود، یکی از مهم ترین دلایل زود خالی شدن باتری آیفون می باشد. برای این که عمر باتری گوشی خود را و سلامت آن را تامین کنید، بهتر است برنامه هایی که قابل استفاده و ضروری نیستند را پاک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: